صفحه اصلی > اخبار خودرو : بهترین تعمیرگاه های کولر ماشین در تهران
بهترین تعمیرگاه های کولر

بهترین تعمیرگاه های کولر ماشین در تهران

این روزها تعمیر کولر ماشین اهمیت ویژه‏ای دارد و هر کسی مخصوصا افرادی که به مسافران خدمت رسانی می‎کنند باید یک کولر مناسب برای ماشین داشته باشند. به همین دلیل بسیاری به دنبال یک تعمیرگاه مناسب برای تعمیر کولر هستند. در همین راستا در این مقاله بر آن شدیم تا 10 تا از بهترین تعمیرگاه‎های کولر ماشین در تهران را به شما معرفی کنیم تا با خدمات آنها آشنا شوید.

فهرست مطالب

هوم سرویز

هوم سرویز یک سایت مناسب برای تعمیرات ماشین و مخصوصا تعمیرات کولر ماشین است که این روزها خدمات خوبی به مشتریان ارائه می‎کند. کافی است داخل این سایت ثبت نام کنید و درخواست تعمیر داشته باشید. پشتیبانی سایت تماس گرفته و مشکل شما را بررسی می‎کنند و پس از آن می توانید درخواست تعمیر در محل داشته باشید تا کارشناس در محل زندگی شما کولر ماشین را تعمیر کند. تعمیر فن کولر ماشین، تعمیر کمپرسور کولر، سرویس کولر، تعمیر رادیاتور کولر، تعمیر کندانسور کولر، تعمیر ترموستات کولر ماشین توسط متخصصان این مرکز انجام می‎شود. از دیگر ویژگی‎های خوب هوم سرویز می‎توان به این موضوع اشاره کرد که قیمت مشخص است و پیش از مراجعه می‎توانید روی هزینه تعمیر کولر به توافق برسید و پس از آن درخواست تعمیر دهید.
https://homeservize.com

اجاره خودرو در تهران

هایپر خودرو

از دیگر تعمیرگاه‎های کولر خودرو در تهران می‎توان به هایپر خودرو اشاره کرد. در این مرکز انواع مشکلات رایج کولر خودرو شامل نشتی مبرد، کندانسور مسدود یا گرفتگی، کندانسور شکسته، مسائل برق، فن های خنک کننده معیوب و کمپرسور بد تعمیر می‎شود و به همه این مشکلات رسیدگی می‎شود. در صورتی که کولر ماشین شما مشکلی دارد به راحتی با تماس با هایپر خودرو می‎توانید این مشکل را حل کنید و از تخصص مکانیک‎های دقیق آنها استفاده کنید.
https://hypercarcomplex.com/
شماره تماس : 09125857740

خدمات خودرویی فرهاد

یکی از بهترین تعمیرگاه ها برای تعمیر کولر ماشین خدمات خودرویی فرهاد با مدیریت فرهاد ترکی است که خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می کند. این مرکز سال هاست به صورت سیار و در محل مشغول به فعالیت است و از خدمات آنها می‎توان به شارژ گاز کولر، نشت یابی حرفه ای با دستگاه و بدون دستگاه، تعمیر تخصصی کمپرسور، تعمیر اواپراتور، شستشوی مدار کولر با گاز ازت (نیتروژن)، وکیوم و شارژ مجدد مدار با بهترین گاز با خلوص بالا، تعمیر دینام و آلترناتور، تقویت برق خودرو و تقویت برق کمپرسور کولر اشاره کرد. این مرکز همه روزه از 8 صبح تا 10 شب مشغول به فعالیت است.
شماره تماس: 09305509100

تنظیم کولر

تعمیرگاه لیوسان

لیوسان یکی از مراکز مورد اعتماد برای خدمات تعمیر کولر ماشین در تهران است که دارای مشتریان ثابت در طی سالیان دراز بوده است. در این مرکز هرگونه خدمات تعمیر کولر شامل شارژ گاز، تشخیص و رفع نشتی گاز، بررسی و تعمیر فشار گاز، اصلاح کلاچ کمپرسور ارائه می‎شود. از ویژگی‎های مهم لیوسان این است که همه انواع خودروها از پراید تا هیوندا را پوشش می‎دهد و تنها مربوط به برند خاصی نیست. همچنین خدمات شما در کوتاه‎ترین زمان ممکن انجام می شود چرا که یک تیم متخصص در این مرکز مشغول به کار هستند. همچنین قطعات اورجینال در این مرکز برای انواع خودروها استفاده می‎شود تا مشکلی در آینده برای ماشین‎ها ایجاد نشود. علاوه بر اینها این مرکز، در همه روزهای هفته آماده ارائه خدمات است و نگران روزهای تعطیل نباشید.
https://lioosan.com/

سرویس تعمیر کولر ماشین کارزینو

تعمیر کولر کارزینو به صورت سیار فعایت می‎کند و متخصصان خود را به هر نقطه‎ای از تهران که بخواهید ارسال می‎کند تا مشکل شما را حل کنند. بازدید از کولرخودرو، نشت یابی و تعمیر و شارژ گاز کولر انواع خودروهای ایرانی و خارجی از خدماتی است که این مرکز به صورت شبانه روزی ارائه می‎کند. در هر جای تهران و در هر ساعتی از شبانه روز که باشد می‎توانید به راحتی با تماس با کارزینو مشکل خود را مطرح نموده و با کارشناسان آنها صحبت کنید. یکی از مهم‎ترین شاخصه‎های این مرکز خدمات به روز و دقیق است و تکنسین‎های آنها کاملا باتجربه و خبره هستند.
مرکز خدمات:6588 2614-021
پشتیبانی شبانه روزی: 5424 420-0922

الکترو مکانیک سامان

الکترو مکانیک سامان یکی از تعمیرگاه های معتبر برای تعمیرات کولر ماشین است. در این مرکز تعمیرات تخصصی کولر سانتافه نیو و رفع نشتی سیستم تبرید کولر، شارژ گاز با بهترین برند گاز انجام می شود. این مرکز خدمات سیار نیز انجام می‎دهد و با تماس با شماره آنها خدمات در محل برای شما انجام می‎شود.
شماره تماس: 09122959808

تعمیر کولر خودرو استارلوکس

استارلوکس یک سایت تعمیر خودرو است که در آن خدمات تعمیر کولر ماشین نیز انجام می‎شود. در صورت بروز مشکل در کولر خودرو با بازدید از این وبسایت می توانید با آنها تماس بگیرید یا فرم مربوط به خدمات را که شامل نوع ماشین و مشکل ماشین شماست را پر کنید. سپس کارشناسان این مجموعه در کوتاه‎ترین زمان ممکن با شما تماس می‎گیرند تا مشکل مربوط به ماشین را حل کنند. به سادگی و بدون نیاز به سر زدن به تعمیرگاه های مختلف مشکل ماشین شما حل می‎شود.
https://starluxecar.com/
شماره تماس:
0912-9449246
021-44072836

کولر خودرو

تعمیر کولر اتومبیل سرما ساز

در این مجموعه خدماتی از جمله تعمیرات انواع کولر اتومبیل، تعمیرات کمپرسور کولر، نصب، شستشوی مدار و شارژگاز، ریکاوری، شارژ روغن و تست سرما انجام می‎شود. این مجموعه نیز از جمله تعمیرگاه های سیار است که در محل زندگی شما خدمات مورد نیاز را ارائه می‎دهد.
تلفن: 021-55045456 , 09123213554

تعمیر کولر خودرو تهران دیاگ

از دیگر تعمیرگاه‎های معتبر کولر ماشین می‎توان به تهران دیاگ اشاره کرد که انواع خدمات از جمله شارژ کولر خودروهای خارجی و داخلی، تعمیر کولرهای ماشین های لوکس و ایرانی، حل مشکلات تهویه ماشین را به مشتریان ارائه می‎دهد.
https://tehrandiag.com/
تلفن: 09190808202

شارژ کولر اتومبیل گندمی

یکی دیگر از تعمیرگاه های مناسب برای تعمیر کولر ماشین و مخصوصا شارژ کولر، مرکز گندمی است که در خیابان پیروزی تهران واقع شده است. این مرکز سال هاست در این محدوده مشغول به فعالیت است و مشتری‎های وفاداری دارد. از خدمات این مرکز می‎توان به شارژ کولر، شستشوی ازت، پرس شیلنگ کولر خودرو، تعمیر کمپرسور و عیب یابی کولر اشاره کرد. در این مرکز نشت یابی کولر با نشت یابی UV انجام می‎شود و به همین دلیل کار بسیار آسان شده و این مورد سریع شناسایی می‎شود.

تلفن : 33336244-021
همراه : 09352714273

بهترین تعمیرگاه های خودرو قیمت مناسب در تهران

قطعا قیمت و هزینه، گزینه های تاثیرگذاری در انتخاب یک تعمیرگاه یا مکانیکی برای ماشین است و برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای دارد. تعمیرگاه های عباسی، رستمی، تعمیرکار و تهران رویال جزو تعمیرگاه‎های با قیمت مناسب در تهران هستند که در صورت وجود مشکلی در ماشین می توانید به آنها مراجعه کنید و به راحتی مشکل خود را با کمترین و منصف ترین هزینه حل کنید.ضمناً اگر شما از خودروی اجاره ای کافه رنت استفاده می کنید در صورت بروز مشکل در خودرو ، در هرجایی که باشید نیروی کمکی میفرستیم تا مشکل خودرو در سریعترین زمان ممکن حل شود.

پست های مرتبط

بهترین تعمیرگاه های تعویض روغن در تهران

بهترین تعمیرگاه های تعویض روغن در تهران یکی از مهم‎ترین کارهایی که…

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

بهترین تعمیرگاه های خودرو در تهران

بهترین تعمیرگاه های خودرو در تهران پیدا کردن یک تعمیرگاه خوب امروزه…

۲۸ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید