صفحه اصلی > دانستنی سفر : بهترین سایت های خرید تور داخلی و خارجی
بهترین سایت های خرید تور

بهترین سایت های خرید تور داخلی و خارجی

امروزه با گسترش اینترنت و دسترسی همه افراد به آن به راحتی می توان رزرو تور داخلی یا خارجی از طریق اینترنت انجام داد. با اینکه می توان رزرو هتل و رزرو هواپیما را به صورت تک تک انجام داد، سایت هایی وجود دارند که با پکیج های تور این کار را برای افراد آسان کرده‏اند. شما به راحتی می توانید با مراجعه به این سایت ها و مشاهده انواع تورها و قیمت های آنها برای سفر خود برنامه ریزی کنید و یک تور کامل را در اختیار داشته باشید. در این مقاله قصد داریم 10 سایت برتر برای خرید تور داخلی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا با خدمات آنها آشنا شوید و در سفرهای خود از خدمات آنها استفاده کنید.

فهرست مطالب

سایت سفر مارکت

سفر مارکت یکی از سایت های پیشرو در زمینه ارائه تورهای خارجی و داخلی است و علاوه بر تور، بلیط هواپیما و هتل نیز در این سایت ارائه می شود. این سایت با بیش از 300 آژانس مسافرتی همکاری دارد و برای تمام مشترکان امکان پشتیبانی فراهم شده است. شما می توانید در صورت مشکل با آنها تماس بگیرید و مشکل شما را به راحتی حل می کنند. تمام مسیرهای هوایی کشور را پوشش می دهد و می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما را در بین تمامی آژانس ها از سفر مارکت تهیه کنید. علاوه بر این تخفیفات ویژه، قرعه کشی و موارد دیگر نیز در این وبسایت ارائه می شود. رابط کاربری آسان این وبسایت باعث می شود شما بتوانید به راحتی به تمام نقاط آن دسترسی داشته باشید و جستجوی کاملی انجام داده و تور مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید. همچنین ارزان ترین بلیط هواپیما تا 30 روز آینده در یک تقویم به شما ارائه می شود که می توانید آن را ببینید و در صورت نیاز استفاده کنید.

https://safarmarket.com

اجاره خودرو در تهران

سایت علی بابا

سایت علی بابا یکی از بهترین سایت ها برای رزرو تور داخلی و خارجی است که امروزه برای افراد بسیار شناخته شده است و علاوه بر تور، بلیط هواپیما، هتل و همه موارد دیگر که برای سفر مورد نیاز است را ارائه می کند. این وبسایت با پشتیبانی 24 ساعته خود توانسته است یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات مسافرتی باشد. از ویژگی های علی بابا می توان به پوشش 100 درصدی تمام مسیرهای هوایی و ریلی اشاره کرد که می تواند همه نوع توری را در بر بگیرد. در این وبسایت قیمت های رقابتی و به همراه تضمین بلیط های چارتری وجود دارد. علی بابا رابط کاربری آسانی دارد به راحتی می توان از طریق سایت، اپلیکیشن و موبایل در این وبسایت تور مناسب خود را خریداری کنید. همچنین با سازمان ها، شرکت ها و دفاتر خدمات مسافربری قرارداد دارد و امکان جستجوی پیشرفته برای پیدا کردن بهترین بلیط هواپیما و قطار نیز در این وبسایت در نظر گرفته شده است. علاوه بر خرید آنلاین در صورت کنسلی می توانید به راحتی بلیط خود را استرداد کنید.

https://www.alibaba.ir

سایت سفرمی

سایت خرید تور

یکی از سایت های معتبر برای خرید تور سایت سفرمی است که از سال 1394 شروع به کار کرده و با پشتیبانی 24 ساعته می تواند خدمات خوبی در حوزه سفر ارائه کند. در این وبسایت همه پروازها ضمانت شده و بیمه مسافرتی ارائه شده و امکان رزرو تورهای داخلی و خارجی و ارزان ترین هتل ها و هواپیماها فراهم است. در این وبسایت بلیط چارتری و بلیط سیستمی ارائه می شود و به همین دلیل می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما را تهیه کنید. هدف سفرمی ارائه خدمات گردشگری الکترونیک بر بستر وب با رعایت کیفیت و استانداردهای بین المللی است. در این وبسایت با یک کلیک ساده می توانید به انواع مختلفی از تورها دسترسی داشته باشید و رزرو تور خود را انجام دهید.

https://www.safarme.ir

الی گشت

الی گشت از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است و امروزه به عنوان یکی از مهم ترین سایت های خرید تور، بلیط هواپیما و هتل در نظر گرفته می شود. افراد زیادی سالانه از طریق سایت و اپلیکیشن الی گشت خرید خود را انجام می دهند. یکی از مهمترین ویژگی های این وبسایت، پشتیبانی 24 ساعته آن است که شما در هر زمانی از روز که نیاز داشته باشید می توانید با آنها تماس بگیرید. 250 نیروی متخصص آماده پاسخگویی به سوال های شما هستند. در این وبسایت، شما می توانید فرودگاه مورد نظر خود در مقصد را انتخاب و از خدمات پشتیبانی بعد از خرید بلیط هواپیما استفاده کنید. امکان خرید بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، اخذ ویزا و خدمات تشریفات فرودگاهی در الی گشت فراهم است. پروازها را در هر ساعت از شبانه روز می توانید ببینید و امکان خرید بلیط هواپیمای لحظه آخری، چارتری و سیستمی دارید.

https://www.eligasht.com

سایت رسپینا

خرید تور خارجی

رسپینا از سال 89 کار خود را آغاز کرده و امروزه با بیش از 100 کارشناس خبره در حوزه تورهای داخلی خارجی، بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار فعالیت می کند. این وبسایت بزرگترین شرکت خدمات مسافرتی در شرق کشور و اولین سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در کشور محسوب می شود. رسپینا رابط کاربری آسانی دارد و به همین دلیل می توانید در کمتر از یک دقیقه به راحتی بلیط مورد نیاز خود را تهیه کنید. با توجه به پشتیبانی 24 ساعته، هر زمان از روز که نیاز به رفع مشکلی داشته باشید؛ کارشناسان مشکل را برای شما حل می کنند. برای رزرو خدمات در این وبسایت نیازی به حساب کاربری ندارید و می توانید تنها با اطلاعات خود این کار را انجام دهید. در صورتی که هواپیمای شما تاخیر داشته باشد(حتی اگر یک دقیقه باشد)، سایت رسپینا این موضوع را به شما اطلاع می دهد تا در جریان قرار بگیرید.

https://respina24.ir

سایت لحظه آخر

سایت لحظه آخر از سال 91 شروع به کار کرده و امروزه یکی از بهترین سایت ها در حوزه مسافرت است که امکان رزرو تور داخلی و خارجی، بلیط هواپیما و هتل و در آن وجود دارد. شما می توانید انواع تورهای هوایی، زمینی، تور دبی، چین، ترکیه، آنتالیا، کیش و خیلی نقاط دیگر از جهان را در این وبسایت ببینید و انتخاب کنید. این وبسایت با صدها آژانس هواپیمایی همکاری دارد و به همین دلیل قدرت انتخاب زیادی دارید و می توانید بین آنها بهترین تور را برای خود انتخاب کنید.

https://lahzeakhar.com

لست سکند

لست سکند یکی از سایت های با تجربه در حوزه تورهای داخلی و خارجی است و خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می کند. در این وبسایت با فیلترهای کاربردی می توانید نتایج جستجوی خود را دقیق تر کنید و به آن چیزی که می خواهید برسید. به همین دلیل می توان گفت استفاده از این وبسایت بسیار آسان است و همه افراد می توانند به راحتی و با چند کلیک مقصد خود را انتخاب کنند و تور خوبی برای آنها لحاظ شود. علاوه بر این افراد می توانند با آژانس های مسافرتی بدون واسطه تماس بگیرند و ارتباط مستقیمی داشته باشند و از شرایط آنها مطلع شوند.

https://lastsecond.ir

نهال گشت

سات خرید تور خارجی

نهال گشت نیز یکی از سایت های بسیار خوب در حوزه تور داخلی و خارجی است و امروزه فعالیت زیادی دارد و افراد زیادی از این وبسایت خرید می کنند. در این وبسایت تورهای ارزان، لوکس، هوایی و زمینی ارائه می شود و برای هر سلیقه ای می تواند خدماتی برای ارائه داشته باشد. از مهم‏ترین تورهای این وبسایت می توان به تور اروپا، آسیا و تور ترکیه اشاره کرد. در برخی فصل های سال ممکن است تور کنیا، آفریقا، کانادا و برزیل نیز ارائه شود که ممکن است برای برخی افراد جذاب باشد. تورهای داخلی زیادی نیز در این وبسایت ارائه می شود که از این دست می توان به تورهای مشهد، شیراز، اصفهان، قشم و چابهار اشاره کرد.

https://nahalgasht.com

فارا گشت

از دیگر وبسایت های خوب برای خرید تور داخلی یا خارجی می توان به فاراگشت اشاره کرد. در این وبسایت با توجه به خریدی که انجام می دهید امتیاز دریافت می کنید و اگر امتیاز شما به حد قابل توجهی برسد می توانید در قرعه کشی شرکت کنید و جوایزی نیز نصیب شما می شود. علاوه بر اینکه به تور خود می رسید می توانید از جوایز آنها نیز استفاده کنید. همچنین در فصول مختلف سال تخفیف های ویژه ای برای افراد در نظر گرفته می شود که می توانید از آنها استفاده کنید.

https://faragasht.com

سایت سه کلیک

سایت سه کلیک به مدت 25 سال است در حوزه گردشگری فعالیت می کند و خدمات زیادی به مردم ارائه کرده است. در این وبسایت می توانید انواع ایرلاین های لوکس، اقامت در هتل های مختلف و ترانسفر وی آی پی را ببینید و از آنها استفاده کنید. همچنین برای اینکه خرید برای افراد آسان تر شود از هوش مصنوعی در این وبسایت کمک گرفته شده است. از تورهای خارجی سه کلیک می توان به تور استانبول، دبی، آنتالیا، پاریس، تورنتو، لندن، ونکوور و فرانکفورت اشاره کرد. از تورهای داخلی نیز می توان به تور کیش، مشهد، اصفهان، تبریز وشیراز اشاره کرد. در این وبسایت نیز پشتیبانی 24 ساعته وجود دارد و به همین دلیل شما می توانید به راحتی با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

https://3click.com/

کلام آخر

با کافه رنت انواع مختلفی از خدمات اجاره خودرو در مسافرت  را به مشتریان محترم ارائه می‌دهیم. لازم نیست که حتی در مسافرتهای خارجی به شرکت‌های خارجی مراجعه کنید. از داخل خاک ایران و با پول ایران می‌توانید خودروی دلخواه خود را بدون راننده یا با راننده اجاره کنید و از آن استفاده کنید.کافه رنت همراه همیشگی شماست.

پست های مرتبط

بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس و قطار

بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس و قطار یکی از معمول‌ترین راه‌های…

۳ شهریور ۱۴۰۳

بهترین سایت های رزرو اقامتگاه

بهترین سایت های رزرو اقامتگاه سایت های زیادی در دسترس هستند و…

۳۱ مرداد ۱۴۰۳

لیست بهترین رستوران های تهران

لیست بهترین رستوران های تهران رستوران گردی این روزها یکی از تفریحات…

۳ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید