صفحه اصلی > دانستنی سفر : بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما
بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما

بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما

امروزه همه چیز نسبت به گذشته تغییر کرده و آسان تر شده است. در گذشته برای دریافت بلیط هواپیما باید به مراکز مختلف مراجعه می کردیم و از آنها بلیط دریافت می کردیم ولی امروزه با یک سال سرچ ساده در گوگل می توانیم انواع و اقسام سایت های فروش بلیط هواپیما را پیدا کنیم با آنها صحبت کنیم و قیمت های مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین قیمت را پیدا کنیم. می توانیم سایت های مختلف و امکانات آنها را با هم مقایسه کنیم و ببینیم که کدام یک خدمات بهتری به ما ارائه می کنند. هرچند با توجه به تعداد زیاد سایت ها و آژانس های هواپیمایی آنلاین ممکن است انتخاب سخت باشد و افراد نتوانند بهترین سایتی که می تواند خدمات به آنها ارائه دهد را پیدا کنند. بنابراین ما بر این شدیم که بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما را برای شما لیست کنیم و اطلاعات آنها را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید.

در این قسمت از مقاله 10 سایت مختلف که می توانید از آنها بلیط هواپیما تهیه کنید را معرفی می کنیم و در مورد آنها تا جایی که می توانیم اطلاعات در اختیار شما قرار می دهیم تا انتخاب خوبی داشته باشید.

اجاره خودرو در تهران
فهرست مطالب

سایت رسپینا

رسپینا

یکی از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما سایت رسپینا است که از سال 89 کار خود را آغاز کرد و از سال 91 برای اولین بار بلیط هواپیما را به صورت آنلاین ارائه کرد. تا پیش از آن اصولا افراد باید به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کردند ولی رسپینا با این کار یک تحول ایجاد کرد. در سایت رسپینا می توانید انواع بلیط هواپیمای سفرهای خارجی، داخلی، اتوبوس، قطار، هتل، تور، بیمه مسافرتی و غیره را رزرو کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های رسپینا این است که نیاز نیست حتماً وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید بلیط رزرو کنید. در صورتی که حساب کاربری در این سایت داشته باشید برای هر بار که به رسپینا مراجعه می کنید اطلاعات شما در آنجا ثبت شده و اطلاعات پیش از این را نیز می توانید داشته باشید. در مجموعه رسپینا شما می توانید به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی اقدام به خرید بلیط کنید که به نظر می رسد خرید اینترنتی بسیار بهتر و از نظر زمانی به صرفه تر است.
https://respina24.ir

سایت مستر بلیط

مستر بلیط

یکی دیگر از سایت های بسیار خوب برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما، سایت مستر بلیط است که از سال 94 شروع به کار کرده است. مستر بلیط علاوه بر بلیط هواپیما، امکان خرید بلیط اتوبوس، قطار و سایر وسایل نقلیه را نیز فراهم کرده است. این سایت رابط کاربری آسانی دارد و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این، می توانید قیمت ها را از ارزان ترین به گران ترین لیست کنید و به همین دلیل ارزان ترین و بهترین پرواز را پیدا و بلیط آن را رزرو کنید. وقتی بلیط خود را رزرو کردید 30 دقیقه زمان نیاز است تا بلیط به صورت pdf برای شما ایمیل شود. اگر بخواهید بلیط خود را کنسل کنید، به راحتی با ورود به صفحه کاربری خود می توانید این کار را انجام دهید و جریمه آن را پرداخت کرده و بلیط خود را کنسل کنید. مستر بلیط علاوه بر وبسایت اپلیکیشن نیز دارد که می توانید آن را دانلود کرده و روی گوشی خود داشته باشید.
https://mrbilit.com

فلایتیو

فلایتیو

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما سایت فلایتیو است. این وبسایت کار خود را از سال 1395 شروع کرده است و حالا یکی از بزرگ ترین سایت های خرید بلیط هواپیمای خارجی و داخلی است و با تامین کنندگان بین المللی متنوعی کار می کند. به همین دلیل انواع و اقسام بلیط هواپیما برای کشورهای مختلف نیز در آن وجود دارد. در این سایت علاوه بر بلیط هواپیما می توان هتل خارجی، هتل داخلی و بلیط قطار نیز تهیه کرد. البته این سایت بیشتر به دلیل به پروازهای خارجی آن شناخته می شود، ولی برای پروازهای داخلی نیز بلیط های بسیار خوبی دارد. یکی از خدمات جدید سایت فلایتیو، پرداخت اعتباری برای پروازهای خارجی است و افراد می توانند از این خدمات نیز استفاده کنند.
https://flightio.com

فلای تودی

فلای تودی

از دیگر سایت های بنام در حوزه فروش بلیط هواپیما، فلای تودی است. این سایت متعلق به شرکت آژانس آبنوس گشت تهران است که از سال 1384 شروع به کار کرده است و امروزه در حال ارائه خدمات در حوزه پرواز، هتل، ترانسفر، قطارهای خارجی، کروز و بیمه مسافرتی است. در فلای تودی امکان دارید که از همه این خدمات استفاده و بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید و در اسرع وقت این بلیط در اختیار شما قرار می گیرد. در صورتی که بخواهید بلیط خود را کنسل کنید نیز با شما همکاری خواهد شد.
https://www.flytoday.ir

ملی چارتر

ملی چارتر

یکی دیگر از سایت های خرید بلیط هواپیما ملی چارتر است که پروازهای چارتری و سیستمی داخلی و خارجی را می توان در آن تهیه کرد. در این سایت علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهای خارجی و هتل را نیز می توانید رزرو کنید. هر زمان که بخواهید بلیط دریافت کنید به صورت آنی و آنلاین برای شما بلیط صادر می شود و اگر بخواهید آن را استرداد کنید با توجه به قوانین سایت می توانید این کار را انجام دهید.
https://melicharter.com

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ نیز یکی دیگر از سایت های فعال در حوزه خرید بلیط هواپیماست که از سال 1394 شروع به کار کرد و امروزه نیز با اپلیکیشن اسنپ تریپ و سوپر اپلیکیشن اسنپ در دسترس است. افراد می توانند علاوه بر وبسایت به این اپلیکیشن ها نیز مراجعه کنند و به راحتی بلیط هواپیما، هتل و غیره را رزرو کرده و به سفر خود بپردازند. اسنپ تریپ 1354 مسیر هوایی سراسر دنیا را پوشش می دهد و امکان رزرو هتل در بیش از هزاران شهر را در دنیا فراهم کرده است.
https://www.snapptrip.com

طاها گشت

طاهاگشت

طاها گشت نیز یکی از سایت های بسیار خوب در زمینه ارائه بلیط هواپیما است و از سال 1373 در حوزه گردشگری و آژانس هوایی فعالیت داشته است. علاوه بر بلیط هواپیما می توانید رزرو هتل یا تور یا هرگونه کار دیگری که در حوزه سفر داشته باشید را در این وبسایت انجام دهید. این سایت یکی از بهترین وبسایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تهیه تور داخلی و خارجی است.
https://www.tahagasht.com

سایت تیک بان

تیکبان

تیک بان نیز در حوزه فروش بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هتل شناخته شده است و مسیرهای مختلفی از جمله پروازهای خارجی و داخلی را پوشش می دهد. این وبسایت از سال 1393 کار خود را آغاز کرده است و در زمینه هایی که گفتیم فعال است و همچنین بیمه مسافرتی نیز ارائه می کند. در این وبسایت می توانید از خدمات مختلفی مثل فیلترینگ قیمت، نوع ایرلاین و زمان پرواز استفاده کنید و به صورت کاملاً حرفه ای پرواز خود را انتخاب کنید. کنسلی بلیط نیز به صورت آنلاین انجام می شود و به راحتی می توانید این کار را انجام داده و مبلغ بلیط خود را دریافت کنید.
https://tikban.com

علی بابا

علی بابا

علی بابا که یک سایت کاملا شناخته شده در حوزه سفر گردشگری، بلیط قطار، اتوبوس، تور ،هواپیما و همه چیزهایی است که نیاز دارید. در سایت علی بابا می توانید همه خدماتی که می خواهید را دریافت، قیمت ها را مقایسه و بهترین بلیط را خریداری کنید. این سایت پشتیبانی بسیار قوی دارد و هر زمان که تماس بگیرید کارشناسان این واحد می توانند به شما کمک کنند. می توانید در قسمت سوالات متداول، سوالاتی که دیگر کاربران پرسیده اند را ببینید و به پاسخ سوالات خود برسید.
https://www.alibaba.ir

سفر مارکت

سفرمارکت

سفر مارکت نیز سایت دیگری است که در زمینه گردشگری و بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس همکاری می کند و شما می توانید همه این خدمات را از این سایت دریافت کنید. در سفرمارکت می توانید قیمت پروازهای مختلف را مقایسه کرده و بهترین پرواز برای خود را انتخاب کنید. علاوه بر وبسایت، اپلیکیشن سفرمارکت نیز وجود دارد که با نصب روی گوشی می توانید به سرعت پرواز مورد نظر خود را پیدا کنید.
https://safarmarket.com

کلام آخر

ما در کافه رنت انواع مختلفی از خدمات اجاره خودرو در سفر  را به مشتریان محترم ارائه می‌دهیم. لازم نیست که حتی در مسافرتهای خارجی به شرکت‌های خارجی مراجعه کنید. از داخل خاک ایران و با پول ایران می‌توانید خودروی دلخواه خود را بدون راننده یا با راننده اجاره کنید و از آن استفاده کنید.

پست های مرتبط

بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس و قطار

بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس و قطار یکی از معمول‌ترین راه‌های…

۳ شهریور ۱۴۰۳

بهترین سایت های خرید تور داخلی و خارجی

بهترین سایت های خرید تور داخلی و خارجی امروزه با گسترش اینترنت…

۳۱ مرداد ۱۴۰۳

بهترین سایت های رزرو اقامتگاه

بهترین سایت های رزرو اقامتگاه سایت های زیادی در دسترس هستند و…

۳۱ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید