صفحه اصلی > دانستنی سفر : لیست بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

۱۰ تا از بهترین هتل های کیش

یکی از موارد مهمی که قبل از سفر باید به آن توجه کرد رزرو یک هتل خوب و مناسب برای سفر است. برای این کار با توجه به تعداد هتل‌های زیادی که مخصوصا در کیش وجود دارد ممکن است افراد دچار سردرگمی شوند و ندانند که دقیقا چه نوع هتلی برای آنها مناسب است. به همین دلیل در این مقاله بهترین هتل‌های کیش را از نظر مسافران و از نظر ویژگی‌ها و امکانات بررسی کرده‌ایم و در اختیار شما قرار دادیم. این هتل ها را از نظر خدمات تفریحی رفاهی، استانداردهای بهداشتی، معماری، مناظر طبیعی، امکانات و قیمت بررسی کرده‌ایم.

فهرست مطالب

هتل ۵ ستاره ترنج

هتل ترنج کیش

یکی از بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران هتل ۵ ستاره ترنج است. این هتل در شمال غرب جزیره قرار دارد و از نظر ویو و مناظر طبیعی بسیار زیبا است و بیشتر کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند از اقامت خود راضی هستند. این هتل علاوه بر اینکه جای بسیار خوبی برای استراحت است، دارای امکانات ویژه‌ای مانند رستوران، فست فود، کافی شاپ و رستوران بزرگ با کف شیشه‌ای بر روی آب است که می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب و زیبا باشد. علاوه بر این، در این هتل خانه بازی کودکان، سالن ورزشی، سالن اسپا، سالن بیلیارد، مزون و غیره نیز وجود دارد. دسترسی این هتل به فروشگاه‌ها و جاهای دیدنی شهر نیز بسیار خوب است و برای مسافران مشکلی ایجاد نمی‌شود.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش هتل داریوش است که بسیاری از افراد آن را می‌شناسند و دوست دارند که در این هتل اقامت داشته باشند. یکی از جذابیت‌های خاص این هتل این است که از معماری تخت جمشید الهام گرفته است و به همین دلیل یک سبک ایرانی و جذاب در معماری و ساختمان سازی دارد و می‌تواند نماد تمدن و فرهنگ ایرانی باشد. در این هتل انواع امکانات برای اقامت فراهم است و به همین دلیل شرایط خوبی برای مسافران فراهم شده است. در هتل داریوش دو رستوران آپادانا و پاسارگاد وجود دارد که در هر دوی آنها غذاهای فرنگی و ایرانی سرو می‌شود و شما می‌توانید با خیالی آسوده از این غذاها لذت ببرید. علاوه بر این، این هتل دارای دریاچه، غواصی اختصاصی و بسیاری از امکانات تفریحی دیگر است. در هتل داریوش۱۹۰ اتاق در سه طبقه وجود دارد و مهمانان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کیش هتل میراژ کیش است که به تازگی افتتاح شده و برای کسانی که می‌خواهند یک اقامتگاه لوکس و ۵ ستاره داشته باشند جایگاه مناسبی است. این هتل طراحی مدرن و خاص خود را دارد و با امکاناتی فوق العاده ساخته شده است. در ۸ طبقه ساخته شده و ۱۸۷ واحد اقامتی در آن دارد. علاوه بر این مناظر بسیار منحصر به فردی را می‌توانید از این هتل ببینید و کاملا به دریای خلیج فارس و ساحل آن مشرف باشید. تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مراکز تفریحات آبی کیش بروید. از امکانات این هتل می‌توان به مجموعه آبی مثل استخر، سونا و جکوزی، خشکشویی، سالن بیلیارد، کرایه خودرو بدون راننده، فضای سبز اختصاصی و سالن کنفرانس اشاره کرد.

هتل پانوراما

یکی از هتل‌های جدید الاحداث در کیش هتل پانوراما است که با وجود جدید بودن نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. این هتل در ۱۵ طبقه و ۲۶۷ واحد اقامتی ساخته شده است. یکی از مهم‌ترین نکات این هتل این است که به مراکز خرید مانند مرکز خرید سارینای ۲ و زیتون بسیار نزدیک است و به راحتی می‌توانید به آنجا بروید. علاوه بر این موقعیت بسیار خوبی برای قدم زدن و لذت بردن از جزیره دارد. در این هتل امکاناتی مانند کافی شاپ، رستوران، مجموعه آبی، آژانس مسافرتی و مینی بار در اتاق‌ها اشاره کرد.

هتل ویدا

یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش، هتل ویدا است که در ۱۰ طبقه ساخته شده و ۱۴۴ واحد اقامتی دارد. طراحی این هتل مدرن است و به همین دلیل نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. با توجه به موقعیت قرارگیری آن که در بلوار موج قرار گرفته است فاصله کمی با جاهای دیدنی کیش مانند سالن همایش‌های بین‌المللی، پردیس بین المللی دانشگاه و ساحل خلیج فارس دارد. به همین دلیل این هتل برای کسانی که برای سفر تجاری به این شهر می‌روند بسیار مناسب است و جایگاه خوبی دارد. هتل ویدا بر اساس مهم‌ترین استانداردهای روز دنیا ساخته شده و دارای امکاناتی مانند رستوران، مرکز خرید، فضای سبز و پارک کودک، خدمات تشریفات ویژه، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سالن کنفرانس است.

هتل پارمیس

هتل پارمیس یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره کیش است که با طراحی منحصر به فرد خود توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. این هتل دسترسی خیلی خوبی به مراکز خرید و مراکز تفریحی جزیره کیش دارد ولی تنها نکته منفی آن این است که به دریا منظره ندارد و این هتل دور از دریا ساخته شده است. هتل پارمیس هفت طبقه است که ۱۶۸ اتاق و سوئیت مجلل در آن ایجاد شده است. از امکانات آن می‌توان به رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات، پارکینگ، مرکز خرید، تاکسی سرویس، بوفه صبحانه و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل آرامیس پلاس

یکی از بهترین و جدیدترین هتل‌های کیش هتل آرامیس پلاس است که سال ۹۹ در ۱۴ طبقه و ۱۷۱ اتاق ساخته شده است. این هتل نمای بی‌نظیر دارد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن نزدیکی به دریا و ساحل خلیج فارس است که برای بسیاری از گردشگران می‌تواند نقطه حساس و مهمی باشد. مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند شب به پیاده‌روی در کنار ساحل بپردازند و از مناظر آنجا لذت ببرند و حتی درون هتل نیز صدای مرغان دریایی را بشنوند. همچنین این هتل با مراکز خرید مانند پردیس ۲ و کیش مال و رویال مال نیز فاصله کمی دارد و افراد می‌توانند برای خرید نیز به این مراکز مراجعه کنند. از امکانات این هتل می‌توان به مینی بار در هر اتاق، اینترنت رایگان، صندوق امانات، آتلیه، ترانسفر رفت و برگشت، استخر، سونا، جکوزی و سالن کنفرانس اشاره کرد.

برای رفت و آمد در جزیره کیش بهترنی انتخاب برای شما کرایه کردن ماشین از شرکت های معتبر رنتکار است در صورتی که می خواهید تجربه رانندگی با ماشین های لوکس و آمریکایی  داشته باشید برای رزرو خودرو و مشاهده قیمت های اجاره خودرو در کیش به صفحه زیر مراجعه کنید . 

هتل مارینا

از دیگر هتل‌های کیش که از لحاظ معماری می‌تواند جذاب باشد هتل مارینا است که در کنار جزیره مرجانی و مرکز خرید مرجان واقع شده است. بسیاری از مسافران در این هتل که علاقه به دوچرخه سواری دارند در کنار ساحل رفته و دوچرخه سواری می‌کنند و یا از تفریحات دریایی و پارک آبی آن استفاده می‌کنند. در این هتل یکی از بهترین رستوران‌های کیش واقع شده که انواع غذاهای جنوبی و دریایی در آن سرو می‌شود و ورود برای عموم آزاد است. مناظر اتاق‌های این هتل رو به دریا و یا پارک مارینا قرار دارد و به همین دلیل مناظر هیجان انگیزی از داخل اتاق مشاهده می کنید. از امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا و زمین تنیس، فودکورت ساحلی، استقبال فرودگاهی، صبحانه و ناهار، بوفه، اینترنت پرسرعت و سالن بدنسازی اشاره کرد.

هتل شایان

از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش می‌توان به هتل شایان اشاره کرد که حدود ۵۰ سال پیش ساخته شده است. این هتل در چهار طبقه و ۱۹۵ اتاق ساخته شده است و چشم انداز اتاق‌های آن رو به دریا است. منطقه قرارگیری این هتل بی‌نظیر است چرا که هم به مناطق تفریحی و هم به دریا مشرف است و به همین دلیل برای بسیاری از مسافران جذاب است. همچنین بزرگترین اسکله کیش دقیقا روبروی این هتل قرار دارد. از دیگر امکانات هتل شایان می‌توان به سالن بیلیارد، استخر روباز، چایخانه سنتی، اتاق مهمانی و جلسات کاری، اقامت رایگان برای کودکان زیر ۵ سال، ترانسفر فرودگاهی و اجاره اتومبیل اشاره کرد.

هتل بین المللی کیش

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و مناسب کیش هتل بین المللی است که ممکن است نام آن برای شما غلط انداز باشد. این هتل نیز مانند دیگر هتل‌های کیش امکانات خوبی دارد و رو به دریا قرار گرفته است. اگر در طبقه‌های بالایی آن اقامت داشته باشید می‌توانید ساحل دریا را نیز ببینید. از امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، اینترنت، خدمات تماس، فروشگاه و سیستم تهویه اشاره کرد.

پست های مرتبط

بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس و قطار

بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس و قطار یکی از معمول‌ترین راه‌های…

۳ شهریور ۱۴۰۳

بهترین سایت های خرید تور داخلی و خارجی

بهترین سایت های خرید تور داخلی و خارجی امروزه با گسترش اینترنت…

۳۱ مرداد ۱۴۰۳

بهترین سایت های رزرو اقامتگاه

بهترین سایت های رزرو اقامتگاه سایت های زیادی در دسترس هستند و…

۳۱ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید