صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : ارزان ترین مراکز خرید استانبول

ارزان ترین مراکز خرید استانبول

بسیاری از افرادی که برای خرید به استانبول می‌روند قصد دارند ارزان ترین مراکز خرید استانبول را پیدا کنند و بتوانند با توجه به هزینه‌های دلاری که وجود دارد خرید بسیار خوبی داشته باشند و یا حتی بتوانند در ایران از خریدهای خود استفاده کنند. با توجه به اینکه افراد زیادی قصد خرید از ترکیه را دارند بر این شدیم که در این مقاله این موضوع را بررسی کنیم. ابتدا مراکز خرید ارزان قیمت استانبول را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چه اوتلت‌ها و چه پاساژ‌هایی برای خرید ارزان در این شهر وجود دارد.

فهرست مطالب

تفاوت ارزان ترین مراکز خرید استانبول

برای بسیاری سوال است که چگونه می توانیم مراکز خرید ارزان قیمت استانبول را پیدا کنیم و از آنها خریدهای خوبی داشته باشیم. بسیاری تفاوت اوتلت و پاساژ و بازار را نمی دانند. برای این افراد باید بگوییم وقتی یک کالای برند از هر یک از برندهای معروف برای اولین بار در بازار عرضه میشود، ابتدا در پاساژهای لوکس ارائه می شود تا کسانی که علاقه مند به خرید کالاهای لوکس و دست اول بازار هستند ابتدا از آنها خرید کنند. پس از مدتی این کالاها در اوت لت های استانبول با قیمت کمتر ارائه میشوند و سایر افراد می توانند از آنها خرید کنند. کیفیت این کالاها هیچ تفاوتی ندارد و تنها تفاوت این است که دیگر به اندازه روز اول عرضه روی بورس نیستند. بسیاری از افرادی که قدرت خرید بالایی ندارند می توانند به راحتی در هر زمانی از سال از این اوت لت ها خرید کنند و نگرانی برای قیمت ها نداشته باشند. بازارها نیز به مغازه هایی گفته می شود که در بازارهای سنتی شهر قرار گرفته اند و اصولا عموم مردم از آنها خرید می کنند. در این بخش ارزان ترین مراکز خرید استانبول را معرفی می کنیم.همچنین می توانید برای گشت و گذار در این مراکز خرید به جای استفاده از تاکسی با  اجاره ماشین در استانبول کافه رنت در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اجاره خودرو در ترکیه

مرکز خرید جواهر استانبول

این مرکز خرید با اینکه یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید موجود در استانبول است و در آن مراکز تفریحی زیادی مانند گلف، شهربازی، سینما، کافی شاپ و رستوران وجود دارد، کالاهای مناسب و باکیفیتی با قیمت‌های خوبی می‌توان در این مرکز پیدا کرد. البته مرکز خرید جواهر بین ایرانیان بسیار معروف است و افراد زیادی برای خرید به این مرکز مراجعه می‎کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز این است که حراج‎های آخر فصل بسیار خوبی دارد که افراد می‌توانند با در جریان قرار گرفتن تخفیفات از آنها خرید کنند و خریدهای خیلی خوبی داشته باشند به همین دلیل این مرکز می‌تواند یکی از ارزان ترین مراکز خرید استانبول باشد.

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول نیز یکی از مراکز خرید ارزان قیمت برای خرید پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش، جواهر و انواع تنقلات است. اگر قصد خرید صنایع دستی و سوغاتی از ترکیه را دارید می‌توانید به بازار بزرگ مراجعه کنید و از این مرکز خریداری کنید. علاوه بر این دست فروش‌ها نیز در این مرکز حضور دارند که می‌توانید از آنها خرید کنید. با توجه به بافت قدیمی این بازار گردشگران زیادی به این بازار می روند و با توجه به بزرگی و وسعت آن شرایط برای خرید اجناس زیادی فراهم است. البته باید برای گشت و گذار در این بازار زمان کافی را داشته باشید.

بازار بشیکتاش

یکی از بهترین بازارها برای خرید ارزان قیمت در استانبول بازار بشیکتاش است که فراد محلی نیز برای خرید به این بازار مراجعه می‌کنند. بسیاری از گردشگران حتی از وجود این بازار اطلاعی ندارند. یکی از موارد مهم این بازار وجود شنبه بازار بشیکتاش است. شنبه بازار بشیکتاش در یک پارکینگ طبقاتی اجرا می‌شود که هر طبقه مخصوص بخش خاصی است. طبقه اول میوه، سبزی و ماهی تازه عرضه می‌شود در طبقات دیگر ممکن است پوشاک و لوازم خانگی ببینید و در طبقات دیگر ممکن است پوشاک دست دوم مشاهده کنید. طبیعی است که در این بازار نباید انتظار داشته باشید که از برندهای مشهور لباس تهیه کنید بلکه این بازار برای خرید لباس‌هایی با کیفیت معمولی و قیمت معقول است.

پاساژ ترکوز استانبول

یکی از پاساژهای خوبی که در استانبول وجود دارد و می‌توان برای خرید عمده به آن مراجعه کرد، پاساژ ترکوز است. این پاساژ برای بازارگردی لوکس نیست و در آن تفریحات متنوعی وجود ندارد، اما شما می‌توانید لباس‌های مختلفی که می‌خواهید را به صورت عمده و انبوه با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید. این پاساژ در خیابان استقلال قرار گرفته است به همین دلیل دسترسی به آن آسان است ولی هنگام تهیه لباس‌ها باید حتماً به سایزبندی و نوع لباس‌ها توجه کنید و که در آنها اشکالی وجود نداشته باشد. خرید از این پاساژ بیشتر برای فروشنده های لباس در ایران خوب است و می توانند کالاهای بسیار خوب و به صرفه ای خریداری کنند.

مرکز خرید فروم

این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در استانبول است و برای گردش در آن باید حداقل چند ساعت زمان بگذارید. در مرکز خرید فروم تعداد زیادی مغازه و فروشگاه برای خریدهای مختلف وجود دارد و این قابلیت را دارید که بتوانید از برندهای ترک و برندهای بین المللی هرگونه وسیله‌ای که می‌خواهید را خریداری کنید. قیمت‌ها در این مرکز ارزان است و اگر در زمان به اصطلاح آف یا تخفیف محصولات مراجعه کنید می‌بینید که می‌توانید بسیاری از برندهای بین المللی را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید.

مرکز خرید استانبول مال

شاید بسیاری از ایرانیان مرکز خرید استانبول مال را بشناسند. این مرکز خرید در محله محمود بی قرار دارد و در آن ۳۰۰ مغازه وجود دارد که انواع مختلف لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، طلا، لوازم آرایشی و بهداشتی و لباس به فروش می‌رسند. برندهای مختلفی نیز در این مرکز وجود دارند که از برندهای بین‌المللی و ترک می‌توانید از آنها خریداری کنید. به علاوه، در این مرکز تفریحات متنوعی نیز قرار دارد که افراد می‌توانند برای تفریح و خرید به این مرکز مراجعه کنند.

اوت لت اولیویوم

این اوتلت در بین ایرانیان بسیار مشهور است و ایرانیان زیادی برای خرید لباس و لوازم آرایشی به این مرکز مراجعه می‌کنند. کیفیت وسایلی که در این مرکز به فروش می‌رسد بسیار خوب است و قیمت‌های مناسبی دارند. دسترسی به این مرکز نیز آسان است و می‌توان از میدان تقسیم با اتوبوس به اوت لت اولیویوم مراجعه کرد.

اوت لت ویاپورت

یکی دیگر از ارزان ترین مراکز خرید استانبول اوت لت ویاپورت است که می‌توانید با هر میزان هزینه‌ای که می‌خواهید وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید. دسترسی به این مرکز نیز آسان است و در خیابان دده پاشا قرار دارد. در اوت لت ویاپورت نیز مانند اوت لت های دیگر کالاهایی از برندهای مختلف وجود دارد که می توانید از آنها خرید کنید.

کلام پایانی

مراکز خرید زیادی در استانبول وجود دارد ولی این روزها جستجو برای ارزان ترین مراکز خرید استانبول بیشتر است به همین دلیل در این مقاله انواع مختلفی از مراکز خرید، اوت لت ها و بازارهایی که می توان در آنها خرید خوب و مقرون به صرفه ای را داشت را معرفی کردیم تا ایرانیان بتوانند بیشتر با این مراکز آشنا شوند.

پست های مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید