ماشین هیوندا ساخت کدام کشور است؟

هیوندای ساخت کدام کشور است

هیوندا یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های خودرو در جهان است. این شرکت در سال 1967 فعالیت تولید خودرو را به طور رسمی آغاز کرده است.

خودروهای تولیدی هیوندا در سراسر جهان طرفدار زیادی دارد؛ به طوری که خیلی از افراد آرزوی رانندگی با این خودروها را دارند. هیوندای توسان، هیوندای سوناتا، هیوندای النترا و هیوندای اکسنت چند نمونه از خودروهای تولیدی این شرکت هستند.

این خودروها در بازار طرفداران زیادی دارند به همین دلیل برای بیشتر مشتریان این سؤال پیش می آید که ماشین هیوندا ساخت کدام کشور است؟ در ادامه به معرفی کامل برند هیوندا می پردازیم. اگر به این خودرو و این شرکت علاقه دارید، حتماً تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

کمپانی هیوندا یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های خودرو، متعلق به کره جنوبی است.

این مجموعه سالانه نزدیک به 4 میلیون خودرو تولید و وارد بازار جهانی می کند. همچنین در کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، آمریکا، روسیه و ... شرکت هایی دارد که در آن ها کار تولید و مونتاژ خودروها انجام می شود.

قیمت بیشتر تولیدی های این کمپانی بالا است و با وجود منع واردات خودرو خارجی در برخی کشورها، قیمت آن ها بسیار بالا رفته است. بیشتر علاقه مندان هیوندا توانایی خرید آن ها را ندارند که در چنین حالتی اجاره خودرو پیشنهاد می شود.

تاریخچه شرکت هیوندا

تاریخچه شرکت هیوندا

این کمپانی به کره جنوبی تعلق دارد و در سال 1975 اولین خودروی تولیدی خود را وارد بازار کرده است.

یک مهندس کره ای که اهل کره شمالی بود، در سال 1947 یک تولیدی که هدف آن تولید سازه های فولادی و صنعتی بود را تأسیس کرد.

این کمپانی حدود 20 سال فقط قطعات الکترونیکی و صنعتی تولید می کرد تا این که در سال 1967 با همکاری شرکت فورد اولین خودرو خود را تولید کرد.

دیری نپایید که این کمپانی در سال 1975 اولین خودرو تولیدی خود را با نام پونی وارد بازار کرد.

همان طور که گفته شد امروزه این کمپانی شعبه های متعددی را در کشورهایی مانند آمریکا و ترکیه تأسیس کرده است.

برای آشنایی بیشتر با خودروهای این کشور در ادامه به معرفی چند نمونه از آن ها می پردازیم.

هیوندای سوناتا وای اف

یکی از خودروهای موفق هیوندا، سوناتا وای اف است که در سال 2011 وارد بازار شده است. این خودرو امکانات زیادی دارد و از نظر طراحی ظاهری نیز حرفی برای گفتن دارد.

وای اف در کشور ما ایران نیز طرفدار زیادی دارد؛ به طوری که نسل های مختلف آن در خیابان ها به تعداد زیادی دیده می شوند.

قیمت این مدل نسبت به سایر مدل ها نسبتاً خوب بوده و از نظر کیفیت و امکانات رفاهی فوق العاده است.

شتاب صفر تا 100 این خودرو 9.5 ثانیه بوده و مصرف ترکیبی سوخت آن حدود 8.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است. همچنین حداکثر سرعت آن 215 کیلومتر در ساعت بوده و یک خودروی نسبتاً اسپرت و جوان پسند است.

هیوندای سانتافه نیو

هیوندای سانتافه نیو

یکی دیگر از خودروهای محبوب هیوندا، سانتافه نیو است که در سال 2013 طراحی و وارد بازار شده است.

این خودرو از نظر طراحی داخلی و ظاهری حرف اول را می زند به طوری که کسی نمی تواند از آن ایرادی بگیرد. ظرفیت سانتافه نیو، 7 نفر است؛ از این رو مناسب مسافرت های خانوادگی است.

بخش داخلی طوری طراحی شده است که فضای کافی در اختیار سرنشینان قرار می گیرد. اگر قصد سفر خانوادگی را دارید این خودرو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

سواری بسیار نرم و راحت و فضای جادار باعث می شود یک سفر فوق العاده را با این خودرو تجربه کنید.

حداکثر سرعت این خودرو حدود 190 کیلومتر در ساعت بوده و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن 11.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

ون H350 هیوندای

یکی از خودروهای خاص و مسافری هیوندا، ون H350 است که در سال 2014 تولید شده است.

این خودرو وارد بازار خودرو ایران نیز شده است. طرفداران این خودرو، بیشتر افرادی هستند که علاقه زیادی به گردشگری با خودرو خود را دارند. همچنین برای انتقال مسافر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ون H350 هیوندای موتور بسیار پرقدرتی دارد و می تواند برای سفرهای بین شهری و گروهی گزینه مناسبی باشد.

این خودرو امکانات بسیار زیادی دارد و صندلی های آن طور طراحی شده اند که جزو راحت ترین صندلی ها هستند. بیشتر ون ها و مینی بوس ها ظاهر جذابی ندارند ولی این مدل برخلاف آن ها طراحی ظاهری جذابی دارد.

هیوندای توسان

یکی دیگر از پرطرفدارترین تولیدی های هیوندا، هیوندای توسان است که در سال 2011 طراحی و وارد بازار شده است.

این خودرو در همان ابتدای تولید وارد کشور ما شد که خریدار زیادی نیز داشت. متاسفانه با وضع قانون منع واردات خودروهای خارجی، قیمت آن ها بسیار افزایش پیدا کرد.

توسان دارای شتاب 11.8 ثانیه و سرعت حداکثر 180 کیلومتر بر ساعت است. همچنین دارای امکاناتی از جمله کروز کنترل، کنترل کشش، کنترل ایستایی در سربالایی و... است که همه این موارد باعث شده اند تا ایمنی نسبتاً خوبی داشته باشد.

هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس

جنسیس یکی از تولیدی های محبوب هیوندا است که در سال 2008 وارد بازار خودرو شد. این خودرو در کشور ما نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

موتور قدرتمند، فضای داخلی جادار و وجود آپشن های متعدد از جمله مزیت های این نوع هیوندا است.

کابین این خودرو بسیار جادار بوده و مناسب سفر با خانواده است ولی طراحی آن نسبت به رقبای خود، قدیمی تر است، به طوری که زیبایی خاصی ندارد.

این خودرو دارای حداکثر سرعت 260 کیلومتر در ساعت بوده و همچنین شتاب صفر تا 100 آن برابر با 7 ثانیه است. هیوندای جنسیس از نظر ایمنی نیز حرف هایی برای گفتن دارد؛ برای مثال دارای 9 عدد کیسه هوا و سیستم هایی مانند BAS، ABS، CBC است.

اجاره خودروهای هیوندا

همان طور که گفته شد کمپانی هیوندا خودروهای باکیفیتی تولید و وارد بازار کرده است. تمامی این خودروها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

بیشتر افراد توانایی خرید خودروهای خارجی از جمله مدل های مختلف هیوندا را ندارند. خوشبختانه امروزه شرکت های مختلفی خدمات اجاره خودرو انجام می دهند.

شما می توانید مدل های مختلف هیوندا را از این شرکت ها اجاره کنید و رانندگی با آن ها را در جاده های مختلف تجربه کنید.

خودرو را باید طبق نیاز خود انتخاب کنید؛ برای مثال اگر به رانندگی در مسیرهای غیر جاده ای علاقه دارید، باید خودروهای آفرودی از جمله هیوندای اس کوپه را اجاره کنید.

شرایط اجاره هیوندا در کافه رنت

شرایط اجاره هیوندا در کافه رنت

کافه رنت یکی از شرکت های اجاره دهنده خودرو، خودروهای متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شما می توانید این خودروها را به مدت های مختلف اجاره کرده و از رانندگی با آن ها لذت ببرید. این شرکت با قیمت بسیار مناسب و با شرایط راحت خودروهای خود را ارائه می کند.

مدارکی از جمله کارت ملی یا شناسنامه، گواهینامه داخلی، گواهی اشتغال و ... برای اجاره خودرو مورد نیاز است.

این خودروها را شما می توانید به دو روش با راننده و بدون راننده اجاره کنید.

در روش اول شما خودروی مورد نظر خود را همراه با راننده اجاره می کنید و تمام مسئولیت ها بر عهده شرکت خواهد بود. در روش دوم فقط خودرو را اجاره می کنید و خودتان رانندگی می کنید. در این روش تمامی مسئولیت ها و هزینه ها بر عهده خودتان خواهد بود.

کلام آخر

شرکت خودروسازی هیوندا جزو بزرگ ترین شرکت تولید کننده خودرو در جهان است. این شرکت خودروهای مختلفی را وارد بازار خودرو کرده است که هر کدام از آن ها طرفدار زیادی دارند.

مقر اصلی این شرکت در کره جنوبی است ولی در برخی از کشورهای دیگر نیز تولید خودروهای هیوندا انجام می شود.

در کشور ما به دلیل منع واردات خودروهای خارجی، قیمت خودروهای هیوندا و تمامی قطعات آن ها بسیار بالا است.

اگر علاقه زیادی به خودروهای هیوندا دارید ولی به هر دلیلی توانایی خرید آن ها را ندارید، اجاره آن ها از کافه رنت را به شما پیشنهاد می کنیم.

هیوندای توسان، هیوندای جنسیس، هیوندای النترا و ... چند نمونه از خودروهای پرطرفدار هیوندا هستند که در کافه رنت موجود هستند.

این خودروهای کره ای کیفیت و قدرت بسیار بالایی دارند و رانندگی با آن ها بسیار لذت بخش است.

دیدگاه شما

فرمول: 39 + 11
02149934