بهترین مقصدهای نزدیک تهران در بهار


بهترین مقصدهای نزدیک تهران در بهار، از مناسب ترین گزینه ها برای علاقه مندان به سفر خواهند بود. این مسئله برای افرادی که ساکن تهران و به دنبال بهترین استفاده از تعطیلات هستند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

اجاره خودرو از آسان ترین راه ها برای سفر به مناطق جذاب نزدیک تهران در بهار به شمار می رود. کافه رنت از معتبرترین سایت ها برای کرایه خودرو در بسیاری از شهرها است. شما می توانید برای بازدید از نقاط زیبای تهران در تمام فصول به ویژه بهار، حتی در روزهای تعطیل عید، با خودروهای ما به سفر بروید.

اجاره خودرو از کافه رنت به دو صورت همراه با راننده و بدون راننده است. خودروهای ما شامل بسیاری از خودروهای لوکس، ایرانی و خارجی به صورت سواری هستند. البته برای سفرهای دسته جمعی شما، اتوبوس و ون هایی نیز تعبیه شده است تا آسوده گشت وگذار کنید. در ادامه به معرفی 10 مقصد زیبا در اطراف تهران می پردازیم که شما می توانید با اجاره خودروهای ما به آن ها سفر کنید.

معرفی بهترین مناطق نزدیک تهران در بهار

تهران از شلوغ ترین و پرجمعیت ترین استان های کشور است که بسیاری با نقاط زیبای آن آشنا نیستند. برخلاف تصور عموم مردم، تهران از مناطق خوش آب وهوایی برخوردار است که برای تمام فصول انتخاب خوبی خواهند بود. سفر به این مناطق برای افراد با خودروهای مناسب جذاب تر خواهد بود. کافه رنت برای شما بستری مطمئن را فراهم کرده تا به آسانی بتوانید با اجاره خودرو به این مناطق سفر کنید.

روستای فشم

یکی دیگر از بهترین مناطق نزدیک تهران در بهار روستای ییلاقی فشم یا «رودبار قصران» است. پیست های اسکی از نقاط قوت این منطقه محسوب می شوند که به دلیل بارش های زیاد برف در زمستان، برای دوستداران اسکی جذاب خواهد بود.
آبشارهای «لاوان» و «لار محله» از جاذبه های دیدنی این منطقه هستند که برای گردشگران بسیاری تماشایی خواهند بود. شما با خودروهای کافه رنت می توانید به خوبی تا این منطقه زیبا سفر کنید و با خودروهای همراه با راننده به صورت اختصاصی تجربه سفر به روستای فشم را داشته باشید.

روستای فشم

روستای افجه

روستای افجه در شمال شرق لواسان، در فاصله پنج کیلومتری آن قرار دارد. دشت هویج از جاذبه های دیدنی این روستا است که تماشای آن در بهار بسیار لذت بخش خواهد بود. باغداری و کشاورزی از مهم ترین فعالیت های مردم این روستا به حساب می آیند که به نوبة خود در سرسبزی آن مؤثر هستند.

برای سفرهای یک روزه و حتی چندین روزه خود می توانید روستای افجه را با خودروهای کافه رنت انتخاب کنید. آب وهوای سرد این روستا به دلیل کوهستانی بودن آن است. به همین دلیل روستای افجه از آب وهوای پاک و تمیزی برخوردار بوده و انتخابی خوب برای لذت بردن از طبیعت است.

از بهترین مقصدهای نزدیک تهران در بهار، منطقه اوشان است. این منطقه ییلاقی از چندین دره بی نظیر سرسبز تشکیل شده که روستای ده تنگه در آن واقع شده است. آبشار چهل پله از جاذبه های دیدنی این روستا محسوب می شود که برای علاقه مندان به طبیعت گزینه بسیار خوبی است.

برای تماشای این آبشار زیبا می توانید با خودروهای کافه رنت از تهران به آهار حرکت کنید. اگر از ون های ما استفاده کنید، می توانید به صورت دسته جمعی خودرو را در محلی پارک کنید و با یک پیاده روی یک ساعته، به روستا برسید.

آبشار چهل پله

خستگی شما در این مسیر با تماشای درختان آلبالو و گیلاس و خنکی آب زلال جاری از آبشار به راحتی از تن بیرون می رود. قطعاً از مناسب ترین و سرسبزترین مناطق جذاب نزدیک تهران در بهار روستای ده تنگه و آبشار چهل پله خواهد بود.

آبشار چهل پله

تنگه واشی

تنگه واشی در 20 کیلومتری فیروزکوه قرار دارد. این تنگه زیبا در واقع از دو تنگه کوچک به نام های «تنگه سا» و «تنگه واشی» تشکیل شده است. نام این دو تنگه بر روی آبشار جذاب انتهای تنگه واشی گذاشته شده و به آن «ساواشی» می گویند.

بسیاری از مسیر لازم برای رسیدن به این تنگه در آب قرار دارد و برای جوانان و علاقه مندان به آب بسیار مناسب خواهد بود. بهار و تابستان دو فصل مناسب برای گذراندن وقت و تفریح در این منطقه زیبا هستند. مسافت رسیدن به تنگه واشی طولانی است به همین خاطر تجهیزات لازم برای رسیدن به آن را حتماً همراه داشته باشید.

آبشار کمرد

آبشار کمرد در فاصله 20 کیلومتری تهران و در منطقه منوچهر آباد قرار دارد. روستای کمرد از ساکت ترین مناطق نزدیک تهران شناخته می شود که برای علاقه مندان به سکوت انتخاب مناسبی خواهد بود. دسترسی به این آبشار از جاده منتهی به رودهن امکان پذیر است.


تماشای آبشار کمرد در تمام فصول سال جذاب خواهد بود بااین حال لذت تماشای آن در بهار و تابستان بیش تر است. فصولی که در پر آبی این آبشار نقش بسزایی دارند و طبیعت آن را بیش ازپیش جذاب می کنند. آبشار کمرد از مناطق جذاب نزدیک تهران در بهار است که برای سفر به این نقطه می توانید از خودروهای کافه رنت استفاده کنید.

دشت لار

از بی نظیرترین مناطق نزدیک تهران، دشت لار است که از شمال با آمل در مازندران و از جنوب با لواسان در تهران مرز مشترک دارد. این دشت پر از گل های زیبای زرد و شقایق های قرمز است که در بهار انتخاب خوبی برای گردش خواهد بود.


پوشش جانوری این منطقه به دلیل وجود جانورانی نظیر پلنگ، عقاب، آهو، روباه و.. به جذابیت این منطقه افزوده است. این منطقه به عنوان یک پارک ملی حفاظت شده از گیاهان و جانوران شناخته می شود که سفر به آن تجربه ای جذاب خواهد بود. شما می توانید با خودروهای لوکس کافه رنت و یا حتی ون های ما همراه با راننده و بدون راننده به این منطقه زیبا سفر کنید. خودروهای کافه رنت به خوبی تحت پوشش بیمه قرار دارند و برای شما بسیار ایمن و انتخابی مناسب خواهند بود.

دشت لار

روستای کردان

این روستا در فاصله بیست کیلومتری از کرج قرار دارد. جذابیت این روستا به دلیل باغ های پر میوه و رودخانه کردان است که از دل این روستا عبور می کند. از بهترین مقصدهای نزدیک تهران در بهار بدون شک روستای کردان خواهد بود.
مسیری دلنشین که با درختان سرسبز این روستا در بهار و با رنگ نارنجی در پاییز مزین شده است. برای رسیدن به این روستا و لذت بردن از مسیر دلنشین آن می توانید از خودروهای همراه با راننده کافه رنت استفاده کنید. شما می توانید با تعیین مقصد یا محل زندگی خود، خودروی مدنظرتان را تحویل بگیرید و حتی بدون وجود راننده، با ارائه مدارک لازم، به گشت وگذار خود بپردازید.

روستای آهار

اوهر نام قدیمی و کهن آهار است. این روستا در فاصله چهل کیلومتری شمال تهران قرار دارد. از نظر لغوی اوهر از دو واژه «او» به معنای آب و «هر» به معنای آسیاب است. این یعنی آهار منطقه ای پر آب است که برای آسیای آبی مکانی مناسب خواهد بود.
روستای آهار در منطقه فشم قرار دارد. به همین دلیل در کنار روستای فشم، از جاذبه های زیبایی در بهار برخوردار است. تفریح در این روستای زیبا و گذراندن اوقات در کنار خانواده برای سفرهای کوتاه چند روزه دلنشین خواهد بود. از همین رو شما می توانید به آسانی خودروی دلخواه خود را بدون راننده کرایه کنید و از یکی از مناطق جذاب نزدیک تهران در بهار دیدن کنید.

روستای آهار

روستای آبنیک

این روستا در فاصله دوازده کیلومتری منطقه فشم قرار دارد. آبشار یخی در این روستا از جاذبه های زیبای آن به شمار می رود که برای بسیاری از افراد در بهار گزینه مناسبی برای سفر خواهد بود. آبنیک نیز نظیر روستای آهار در نزدیکی فشم قرار دارد و شما می توانید به راحتی از هر دوی این روستاها در کنار فشم لذت ببرید.
این روستا در منطقه کوهستانی اطراف تهران قرار دارد و در زمستان یکی از بهترین انتخاب ها برای اسکی سواری خواهد بود. آبنیک در بهار، با آب وهوای سرد و نسیم خنکی که در آن می وزد، برای دوستداران طبیعت بسیار دلنشین است.

اجاره خودرو از کافه رنت برای سفر به بهترین مناطق نزدیک تهران در بهار، به ویژه در تعطیلات نوروز، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. خودروهای لوکس و راحت کافه رنت از تمام مزایای لازم برخوردار هستند و تحت پوشش بیمه قرار دارند. شما می توانید تجربه سفر به آبنیک را با خودروهای ما داشته باشید.

روستای کن سولقان

کن سولقان یا کن سولوقون یکی دیگر از روستاهای ییلاقی نزدیک تهران است. در واقع نام دو روستای کن و سولقان در کنار هم آورده شده و به عنوان یک روستا شناخته می شوند. آبشار رندان، روستای سنگان، روستای واریش و پارک کوهسار نیز از جاذبه های زیبای این روستا محسوب می شوند. البته اشاره به رود کن هم خالی از لطف نیست که از کنار این روستای سرسبز و زیبای نزدیک تهران عبور می کند.
از آنجایی که روستای کن سولقان از بهترین مناطق نزدیک تهران در بهار شناخته می شود، بهتر است با خیالی آسوده به آنجا سفر کنید. شما می توانید اوقات فراغتتان را در کنار خانواده خود با سفر به این روستا سپری کنید. خودروهای کافه رنت از طریق سایت به راحتی کرایه می شوند و شما می توانید به آسانی خودروی موردنظر خود را در محل تحویل بگیرید.

روستای کن سولقان

اجاره خودرو در کافه رنت

خودروهای کافه رنت به دو صورت همراه با راننده و بدون راننده برای کرایه قرار دارند. شما می توانید با انتخاب مقصد سفر خود و نوع خودروی اجاره شده، به سفر خود بپردازید. شرایط و ضوابط لازم برای اجاره خودرو از کافه رنت متناسب با نوع خودرو و خدمات مربوط به آن متفاوت است. برای اجاره خودرو از سایت ما متناسب با شرایط، مدارکی جهت ارائه وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. البته لازم به ذکر است که شما می توانید خودروی موردنظر خود را با اطمینان کامل از نظر بیمه شخص ثالث و بدنه، در محل تحویل بگیرید و در صورت پایان سفر با هماهنگی های لازم خودرو را به ما تحویل بدهید.
البته برای اجاره خودرو و لذت بردن از بهترین مناطق نزدیک تهران در بهار، می توانید از ون ها، مینی بوس و اتوبوس کافه رنت نیز استفاده کنید. این خودروها تنها به صورت همراه با راننده برای شما قرار دارند و شما می توانید به دلخواه خودروی موردنظر خود را انتخاب کنید. راننده های ما می توانند به خوبی شما را به مقصدهای زیبایتان برسانند و لذت تجربه سفر به مناطق جذاب نزدیک تهران را با اعضای خانواده خود داشته باشید.
ون ، مینی بوس و اتوبوس کافه رنت به صورت ساعتی در ترددهای داخل شهری محاسبه می شوند و این هزینه مطابق با نوع خودرو متفاوت خواهد بود. برای ترددهای بیرون شهری نیز بر اساس نوع خودرو، برای هر کیلومتر مبلغ مازادی دریافت خواهد شد.

شرایط لازم برای اجاره خودرو همراه با راننده

برای اجاره خودرو با راننده و تجربه سفر به بهترین مقصدهای نزدیک تهران در بهار شما احتیاجی به ارائه مدارک ندارید. در واقع تمام مسئولیت خودرو با راننده ما خواهد بود و شما تنها مقصد و زمان سفر خود را انتخاب می کنید.

از نظر هزینه نیز، مبلغ موردنظر برای کرایه خودرو به دو صورت درون شهری و برون شهری محاسبه می شود. برای سفرهای داخل شهری اجاره خودرو به صورت ساعتی محاسبه می شود. اما برای سفرهای بیرون شهری هزینه اجاره خودرو بر اساس کیلومترهای طی شده محاسبه می شود.

اجاره خودرو

شرایط لازم برای اجاره خودرو بدون راننده

برای اجاره خودرو بدون راننده تمام مسئولیت های مربوط به خودرو برعهده شما خواهد بود. در واقع اجاره کننده موظف به رعایت تمام قوانین لازم برای نگهداری از خودروی کرایه شده است.
سفر به مناطق جذاب نزدیک تهران در بهار تجربة دلچسبی خواهد بود که شما می توانید با خودروهای بدون راننده کافه رنت تجربه کنید. اجاره خودروها با این شرایط به مدارک و ضوابط ویژه ای احتیاج دارد. در واقع خودروهای بدون راننده با محدودیت های کیلومتری در روز مواجه هستند. با عدم رعایت این محدودیت ها، اجاره کننده ملزم به پرداخت جریمه نقدی به ازای هر کیلومتر خواهد بود. محدوده مجاز برای خودروهای ایرانی تا 250 کیلومتر، خودروهای خارجی 200 کیلومتر و خودروهای سوپر لوکس 150 کیلومتر است.


مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده

• محدودیت سنی 20 سال به بالا
• ارائه ضمانت نامه به ارزش خودرو به صورت سفته یا یک فقره چک
• ارائه کارت شناسایی
• داشتن گواهینامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی
• ارائه گاهی اشتغال به کار یا محل سکونت
• پرداخت مبلغی مشخص به عنوان ودیعه

برای مطالعه دقیقتر شرایط و قوانین رنت خودرو اینجا کلیک کنید


در آخر

سفر به بهترین مناطق نزدیک تهران در بهار تجربه بی نظیری برای شما خواهد بود که می توانید آن را با خودروهای ما کامل کنید. تمام خودروهای کافه رنت تحت پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث قرار دارند و بستری ایمن برای شما عزیزان فراهم شده است.
شما می توانید با انتخاب مقصد، زمان و نوع خودروی دلخواه خود، همراه با راننده یا بدون راننده، ما را در سفرهای خود همراه داشته باشید. تماشای مناطق جذاب نزدیک تهران در بهار، در روزهای تعطیل نوروز اتفاقی دلچسب خواهد بود که با خودروهای ما به راحتی اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه شما

فرمول: 35 + 2
02149934