قیمت بنز s500 مدل 2022 در ایران

خودروی مرسدس بنز s500، یکی از محصولات بسیار زیبا و چشم نواز کمپانی آلمانی Mercedes-Benz است که در سال 2006، برای اولین بار، رونمایی شد و روی خط تولید رفت.

این خودروی فوق لاکچری سدان شرکت مرسدس بنز، با طراحی و مهندسی باشکوه، کیفیت و ایمنی بالایی که دارد، توانسته است عنوان بهترین و لوکس ترین خودروی این کمپانی را از آن خود کند.

خودروی مرسدس بنز مدل S500، در سال 2022 با تغییرات شگرفی مواجه شد که علاوه بر کیفیت فنی، طراحی های متفاوتی را نیز در چیدمان داخلی اعمال کرده است.

در ادامه، به بررسی این خودروی فوق لوکس و تغییرات 2022 آن می پردازیم.

معرفی بنز s500

می توان گفت که خودروی مرسدس بنز s500 با طراحی بی نظیری که دارد تمام رقبای خود را در این کمپانی و یا در شرکت های خودروسازی دیگر، چندین پله عقب تر نگه داشته است.

مهندسی دقیق و ریزبینانه، یکی از شاخصه های اصلی این خودروی لوکس است.

دیزاین داخلی و خارجی این خودرو، به حدی با هم تطابق دارد که می توان لقب ملکه زیبایی و هنر را به بنز S500 داد. بنز S500، دارای پکیج کاملی از فناوری های سیستم کمک راننده است و حتی امکانات پیشگیرانه برای محافظت از سرنشینان، هنگام وقوع حادثه را نیز دارد.

این خودروی حیرت انگیز براساس استاندارهای یورو 4 طراحی و ساخته شده است.

یکی از مشخصه های جذاب این خودرو طراحی های آیرودینامیکی آن است که توانسته ضریب 0.22 را از آن خود کند.

طراحی آیرودینامیکی این خودرو هم در فضای داخلی و هم در بدنه آن دیده می شود.

جلو پنجره بزرگ، دماغه پخش و ورودی های حجیم، از مواردی است برای فضای داخلی این خودرو تعبیه شده است.

دستگیره های کشویی جانبی و آینه های کناری نیز با دقت بسیار زیادی طراحی شده اند تا در نهایت این خودرو بتواند با این ضریب درگ از تمام خودورهای جهان پیشی بگیرد.

با کلیک روی تصویر زیر از اجاره خودرو های لوکسی مثل بنز s500 مطلع شوید.

اجاره خودرو در تهران

مشخصات فنی بنز s500

این خودروی سدان 8 سیلندر 32 سوپاپه با حجم موتور5461 سی سی، دارای تنفس طبیعی است.

حداکثر قدرت آن، 387 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور بنز s500 برابر با 530 نیوتن متر در 4800 دور در دقیقه است.

گیریکس 7 دنده خودکار 7G Tronic Sport این خودرو به گونه ای طراحی شده است که هیچ قدرتی از پیشرانه را هدر نمی دهد.

طبق آزمایش های انجام شده، شتاب 0 تا 100 مرسدس بنز s500 حدود 5 ثانیه (4.9 ثانیه) به طول می انجامد. با بنز s500 می توانید حداکثر تا 250 کیلومتر بر ثانیه سرعت را بدون هیچ گونه لغزش و انحرافی تجربه کنید.

امکانات رفاهی بنز s500

امکانات رفاهی که در این محصول آلمانی، تعبیه شده است آن را به یک خودروی تشریفاتی تبدیل کرده است و دست کمی از لیموزین هایی که برای ترانسفر مقامات استفاده می شود، ندارد.

کیفیت متریال به کار رفته در ساخت تمام جزئیات این خودرو در راستای یک خودروی لوکس و لاکچری است و تفاوتی در کابین جلو و عقب از این حیث دیده نمی شود.

این خودرو دارای یک نمایشگر هدآپ پیشرفته است که مسیرهای ناوبری را نمایش می دهد.

تمامی صندلی ها دارای گرم کن و سردکن هستند. صندلی های عقبی قابلیت تغییر به صندلی های تکیه دار را دارند که در کنار امکانات ماساژور، حس راحتی و آرامش را به خوبی منتقل خواهند کرد.

سنسور پارک، سنسور باران، سیستم کمک پارک خودرو، سیستم کم کردن باد تایر، کروز کنترل و کمک فنرهای ایروماتیکی از جمله امکانات رفاهی این خودرو است که لذت رانندگی را بیشتر می کند.

خودروی مرسدس بنز S500 به لحاظ ترمز و پایداری نیز مانند سایر مشخصه های دیگر بسیار خوب عمل کرده است و دارای ترمزهای BAS - ABS - ASR - ESP – ABC است.

از دیگر امکانات خودروی مرسدس بنز S500 می توان قابلیت تنظیم ارتفاع، کنترل دمای هوا در عقب، سیستم مکش درها، کامپیوتر داخلی یخچال و جعبه خنک نگهدارنده را نام برد.

امکانات ایمنی مرسدس بنز S500

این خودروی آلمانی در کنار امکانات رفاهی و سرگرمی بسیار جذاب و حیرت انگیزی که دارد، در زمینه ایمنی و کنترل نیز بسیار خاص عمل کرده است.

سیستم فنربندی مجیک بادی کنترل مرسدس بنز کلاس S به گونه ای طراحی شده است که بتوانید در جاده های کوهستانی و ناهموار نیز احساس راحتی داشته باشید.

این سیستم می تواند با کمک رادارها و دوربین های مخصوص، ناهمواری های جاده ای را پیش از رسیدن به آن تشخیص دهد و فنرهای ایروماتیکی را مطابق با شرایط تنظیم نماید.

در چنین شرایطی، تکان های شدید و یا لغزش های ناگهانی به طور چشم گیری کاهش پیدا می کند.

همچنین مرسدس بنز s500، در مجموع دارای 6 کیسه هوا است؛ کیسه هوای سرنشینان جلو و عقب، کیسه های جانبی و پرده ای.

سیستم تعلیق بسیار کاربردی این خودرو کمک می کند تا در هنگام برخورد، خودرو را بالا ببرد و از ایجاد آسیب جدی به سرنشینان جلوگیری کند.

امکانات سرگرمی بنز s500

مهم ترین ویژگی رفاهی و خدماتی این خودرو، طراحی های سرگرم کننده در کابین عقب است، به طوری که حتی در سفرهای طولانی مدت نیز احساس خستگی نخواهید کرد.

رو به روی هر دو صندلی عقب این خودرو یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 12.8 اینچی OLED قرار دارد. این صفحه نمایشی، قابلیت تشخیص چهره و اسکن اثر انگشت را دارد.

سیستم صوتی این خودرو دارای DVD چنجر، CD، نمایشگر رنگی و سیستم تلفن همراه است.

این سیستم استاندارد یک Burmester 3D است؛ البته یک استریو قدرتمندتر Burmester 4D نیز در بنز s500 دیده می شود.

تغییراتی جدید خودروی لاکچری بنز s500 در سال 2022

در سری جدید مرسدس بنز s500، علاوه بر تغییرات ظاهری و طراحی های جدید که موجب جذابیت هر چه بیشتر آن شده است، تغییرات اساسی نیز در مشخصات فنی آن اعمال شده است.

یکی از این تغییرات E-Active Body Control است که با کمک آن، خودرو از یک سیستم تعلیق کاملا فعال بهره می برد. این سیستم، قادر به ارزیابی شرایط رانندگی، سرعت و بار است و برای این کار، واحدهای کنترل با عملکرد بالا، شرایط رانندگی را 1000 بار در ثانیه، تجزیه و تحلیل می کنند.

کنترل سطح به طور خودکار برای هر چرخ، متناسب با آن تنظیم می شود؛ این امر برای راحتی سواری و پایداری فوق العاده در طیف گسترده ای از شرایط جاده ایجاد شده است.

E-ACTIVE BODY CONTROL، در هماهنگی با PRE-SAFE® Impulse Side می تواند بدنه خودرو را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، در صورت برخورد جانبی، کمی بالا ببرد. در نتیجه، می توان نیروی برخورد به خودرو را تا حدی پایدارتر و قسمت پایین آن منتقل کرد.

MBUX Interior Assist، یکی دیگر از امکاناتی که کمپانی مرسدس، در سری جدید به این خودرو، افزوده شده است، این است که می تواند حرکات دست راننده و سرنشین جلو را به سمت صفحه لمسی یا پد لمسی تشخیص دهد و آن ها از هم متمایز کند.

این خودرو در سری جدید، در رنگ های آبی دریایی متالیک، طلایی کالاهاری، Manufaktur Cashmere White Mango و Manufaktur Selenite Grey Mango عرضه می شود.

کنسول وسط نیز در رنگ های مشکی متالیک و نقره ای یا با خطوط نقطه چین مشکی رونمایی شده است.

قیمت بنز s500 مدل 2022 در ایران

قیمت بنز s500 صفر حدود 112000 دلار است؛ اما نکته قابل توجه این است که این خودرو در دسته خودورهای لاکچری و لوکس قرار می گیرد و پیش از منع ورود خودروهای گران قیمت، تنها تعداد محدودی از این جاذبه ی بی حد و حصر وارد ایران شده است.

بنابراین سری های جدید این خودرو در دسترس نخواهد بود؛ اما با توجه به امکانات فوق العاده بالای این خودرو، مدل های پیشین نیز، همچنان یکه تاز جاده ها خواهند بود.

برخی از مدل های مرسدس بنز s500، تا 7 میلیارد نیز خرید و فروش می شوند.

تجربه رانندگی با بنز s500

خودروی مرسدس بنز s500 یکی از لاکچری ترین خودروهای دنیا و موجود در ایران است که تجربه رانندگی با آن حسی کاملا متفاوت را به شما القا خواهد کرد.

از آن جایی که واردات این خودروی لاکچری به ایران محدود شده است و با توجه به شرایط اقتصادی خریداری آن نیز کمی دشوار به نظر می رسد، بهترین راه کسب تجربه رانندگی با این ملکه زیبایی، اجاره آن از یک موسسه اجاره معتبر خودرو است.

کافه رنت، یکی از مجموعه های معتبر اجاره بنز در ایران و تهران است که با هزینه ای مقرون به صرفه، تجربه رانندگی با مرسدس بنز s500 را برای شما به ارمغان می آورد.

شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه و یا تماس با کارشناسان مربوطه، سوالات خود را بپرسید و در نهایت اقدام به رزرو این خودرو کنید.

دیدگاه شما

فرمول: 37 + 11

نظرات

  • Reza
    Reza

    بنز s500 مدل 2022 پلاک ملی 60 میلیارد پلاک گذر موقت 15 میلیارد نمایشگاه دارم اینم قیمت روز 1402/7/۸

    1402-07-08 05:37:08
02149934