قیمت بنزین در دبی

در جریان مسافرت به دبی پرداخت هزینه های مربوط به جابجایی و حمل و نقل می تواند بسیار زیاد باشد. از طرف دیگر لازم است که وقت زیادی را برای استفاده از سرویس های حمل و نقل این شهر تجاری و شلوغ صرف کنید. از این رو اجاره خودرو در دبی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اما در این صورت احتمالا برایتان سوال پیش می آید که قیمت بنزین در دبی چقدر است؟ ما در این مقاله به این سوال پاسخ داده ایم که نظر شما را به خواندن آن جلب می کنیم.

فهرست
چند نوع بنزین در دبی وجود دارد؟
لیست قیمت انواع بنزین در دبی

چند نوع بنزین در دبی وجود دارد؟

در دبی، از چهار نوع بنزین استفاده می کنند که عبارتند از:
- اسپشیال (اکتان 95)
- سوپر (اکتان 98)
- (ای پلاس) (E-Plus) اکتان 91
- دیزل

قیمت بنزین در دبی

بنزین های مختلف با اکتان های متفاوت برای خودروهای مختلف ساخته شده اند. اکتان نشان دهنده قدرت احتراق بنزین است. هر چه اکتان بالاتر باشد، بنزین کیفیت بالاتری دارد و حرکت خودرو را بهتر می کند. بین بنزین های موجود در دبی، سوپر و اسپشیال بیشترین مصرف را دارند.
بنزین سوپر با اکتان 98 برای خودروهایی که عملکرد بالایی دارند و سرعت زیادی می گیرند مناسب است. بنزین اسپشیال با اکتان 95 برای خودروهایی که عملکرد متوسطی دارند و سرعت کمتری می گیرند مناسب است. بنزین سوپر گران تر از بنزین اسپشیال است. برای انتخاب بنزین مناسب برای خودروی خود، باید به نوع موتور و سرعت خودرو توجه کنید.
بنزین ای پلاس اکتان 91 و بنزین دیزل عمدتاً در خودروهایی مانند کامیون ها، اتوبوس ها، پیکاپ ها، تریلرها و موارد مشابه دیگر استفاده می شود. بنابراین اگر ماشینی را در دبی اجاره کردید، باید از بنزین سوپر یا اسپشیال استفاده کنید.

لیست قیمت انواع بنزین در دبی

در جدیدترین آپدیت، یعنی ماه دسامبر 2023، قیمت بنزین به درهم در دبی و قیمت گازوییل به این شرح است:

انواع بنزین
بنزین سوپر 98
بنزین اسپشال 95
بنزین ای پلاس 91
گازوئیل
بنزین ای پلاس 91


اگر خودروی شما ظرفیت 50 لیتری داشته باشد، برای پر کردن باک آن با بنزین اسپشیال باید 142.5 درهم یا حدود 1.97 میلیون تومان بپردازید. اما اگر بخواهید از بنزین سوپر استفاده کنید، باید 148 درهم یا حدود 2.04 میلیون تومان هزینه کنید. بنابراین، برای صرفه جویی در هزینه های سفر، بهتر است از بنزین مناسب برای خودروی خود استفاده کنید.

چطور هزینه بنزین را در دبی پرداخت کنم؟

راه ها مختلفی برای پرداخت هزینه بنزین در دبی وجود دارد. بنابراین نیازی نیست که نگران پرداخت هزینه سوخت خودروی خود باشد. با انتخاب یکی از این راه ها می توانید این کار را انجام دهید.
پرداخت با کارت: یکی از رایج ترین روش هایی که برای پرداخت هزینه بنزین انجام می شود، پرداخت آن به وسیله کارت اعتباری است.
پرداخت نقدی: هرچند که میزان پرداخت نقدی در سال های اخیر کاهش یافته، اما شما همچنان می توانید از این روش استفاده کنید.
پرداخت از طریق اپلیکیشن : در دبی امکان پرداخت هزینه سوخت با اپلیکیشن های موبایل نیز رایج است. کاربران با اسکن کردن QR کد یا وارد کردن اطلاعات لازم می توانند مستقیماً از طریق موبایل خود هزینه های سوخت را پرداخت کنند.
پرداخت الکترونیکی: با استفاده از برخی اپلیکیشن ها و سرویس های پرداخت الکترونیکی، می توانید هزینه بنزین را آنلاین پرداخت کنید.

خلاصه کلام
با اجاره خودرو در دبی می توانید از مزایای داشتن ماشین شخصی استفاده کنید. اما اگر به فکر هزینه سوخت هستید باید بگوییم که با انتخاب بنزین مناسب برای ماشین مناسب می توانید مصرف سوخت را مدیریت کنید. توجه داشته باشید که به دلیل نوسان جهانی قیمت ممکن است قیمت بنزین در دبی دستخوش تغییر شود.

دیدگاه شما

فرمول: 40 - 21
02149934