تجربه رانندگی با پورشه ماکان

بی شک رانندگی با پورشه ماکان یکی از همان مواردی است که دوستداران خودروهای اسپرت باید تجربه کنند. یک محصول بی نظیر که همه را شیفته خود می سازد. در این مطلب با پورشه ماکان بیشتر آشنا خواهید شد.

تجربه رانندگی با پورشه ماکان

مشخصات فنی

پورشه ماکان دارای گیربکس 7 دنده ای اتومات دو کلاچه با پیشرانه 4 سیلندری با قابلیت توربوشارژ است. این خودرو دارای محور محرک دو دیفرانسیل با کنترل الکترونیکی و محدود کننده لغزش است.

عملکرد فنی

پورشه ماکان قدرت 252 اسب بخاری دارد و حداکثر سرعت قابل پیمایش با آن 230 کیلومتر بر ساعت است. صفر تا صد این خودروی آلمانی 6.7 ثانیه است که آماری نسبتا خوب به حساب می آید. مصرف ترکیبی سوخت پورشه ماکان 7.4 لیتر در هر صد کیلومتر است که آماری قابل قبول به حساب می آید.

طراحی خارجی

طراحی خارجی فوق العاده پورشه ماکان بیانگر توانمندی های کمپانی آلمانی است. ابعاد این خودرو 4697*1923*1624 بر حسب میلیمتر است. وزن آن 1770 کیلوگرم است که به نسبت ابعاد خودرو و کلاس کاری یک خودرو شاسی بلند نسبتا سبک است. نقطه عطف طراحی خارجی پورشه ماکان چراغ های پشت آن است که زیبایی خاصی به این خودرو بخشیده است.
نمای جلو پورشه ماکان
از بخش هایی که سازندگان ماکان در طراحی آن هوشمندانه عمل کرده اند رینگ های این خودرو است. رینگ 21 اینچ اسپرت کلاسیک 5 پره همان چیزی است که یک خودروی اسپرت شاسی بلند می خواهد.

طراحی داخلی

طراحی داخلی پورشه ماکان دقیقا نماد یک خودروی اسپورت شاسی بلند لوکس است. صندلی های چرم دوزی شده در کنار طراحی خاص فرمان چرمی آن به زیبایی های محصول کمپانی پورشه افزوده است. اگر به دنبال یک سفر بی دردسر و طولانی مدت هستید صندوق عقب پورشه ماکان همان چیزی است که می خواهید. صندوق عقب جادار این خودرو تقریبا هر چیزی را در خود جا می دهد!

نمای داخلی پورشه ماکان

امکانات و آپشن ها

پورشه ماکان با دارا بودن قابلیت های کروز کنترل هوشمند، کنترل پایداری و سرعت در سربالایی و سرازیری و حالت رانندگی سه حالته خود را ثابت کرده است. از دیگر امکانات آن می توان به سنسور باران، سنسور فشار باد تایر و سنسورهای عقب و جلو اشاره کرد. سقف پانوراما با قابلیت سانروف این خودرو یکی از جذاب ترین بخش های آن به خصوص در سفر به طبیعت است.
سیستم تهویه پورشه ماکان به صورت اتومات دوگانه است که برای سرنشینان عقب خودرو هم تعبیه شده است.
قابلیت مالتی مدیا از دیگر ویژگی های ماکان است که به وسیله مانیتور جانبی قابل کنترل است.

تاریخچه

پورشه ماکان چالش های زیادی را از زمان معرفی خود تجربه کرده است. این خودرو پس از وضع قانون منع واردات خودروهای بالای 2500 سی سی نتوانست فروش قابل قبولی داشته باشد. قانونی که در سال 2014 وضع شد. با این حال در همان زمان اولین محموله های وارداتی این خودرو را به کشورمان شاهد بودیم که بعد از مدتی توانست در ایران هم جا باز کند.

نقد و بررسی

پورشه ماکان بدون شک یکی از محبوب ترین انواع مدل های ارائه شده توسط کمپانی آلمانی است. شاید این خودرو محبوبیت پورشه پانامرا را کسب نکند و در خیلی از آیتم ها، پورشه پانامرا برتری هایی داشته باشد اما در نهایت نباید قابلیت های ماکان را فراموش کرد.

نقاط قوت و ضعف

نمای داخل اتاق پورشه ماکان

نقاط قوت زیاد این خودرو بیانگر کیفیت فوق العاده آن در هنگام عرضه نسخه های مختلفش بوده است. بزرگترین نقطه قوت پورشه ماکان امنیت استثنایی آن است. پورشه ماکان با داشتن 8 ایربگ برای سرنشینان جلو و عقب و همچنین پشت سر عملکردی عالی از خود ارائه کرده است.
نقطه قوت دیگر آن طراحی زیبای این خودرو است که هم در طراحی داخلی و هم در طراحی خارجی عملکرد بی نظیری داشته است. یکی از جنبه های مثبت این خودرو که باعث شده طرفداران زیادی جذب کند همین طراحی خاص آن است.
نمای عقب پورشه ماکان
شاید بتوان بزرگترین ناکامی و نقطه ضعف پورشه ماکان را عدم به کارگیری برخی ابزارهای مدرن توصیف کرد. عدم تعبیه ماساژورهای صندلی، سنسور خواب آلودگی راننده و رادار تصادف از جمله این ویژگی ها هستند.

قیمت

قیمت پورشه ماکان (مدل 2017) در بازار آزاد چیزی در حدود 7 میلیارد تومان برآورد می شود.

قیمت اجاره ما در کافه رنت

پورشه ماکان مدل 2017 در حالت بدون راننده با قیمت 8240000 به صورت روزانه ارائه می شود که با مبلغ 200 میلیون تومان به عنوان ودیعه ضمانت امکان پذیر است. اجاره این خودرو با راننده اختصاصی به صورت ساعتی درون شهری با رقم 9 میلیون تومان، کیلومتر برون شهری با رقم 60 هزار تومان به ازای هر کیلومتر ارائه می شود. همچنین اجاره آن برای ترانسفر فرودگاه امام خمینی 5 میلیون و 400 هزار تومان است.
برای اجاره پورشه ماکان به عنوان ماشین عروس در حالت با راننده با رقم 4 میلیون تومان و بدون راننده 4 میلیون 500 هزار تومان انجام می شود.

نمای نزدیک پورشه ماکان

شرایط ما برای ارائه این ماشین

در کافه رنت، پورشه ماکان به سه شکل با راننده، بدون راننده و برای ماشین عروس ارائه می شود. با اجاره بدون راننده این خودرو می توانید آزادانه تجربه رانندگی با این خودروی لوکس آلمانی را تجربه کنید. با این وجود تمام هزینه های مصرفی خودرو در حالت اجاره بدون راننده بر عهده کافه رنت می باشد. برای اجاره بدون راننده پورشه ماکان، شرایط زیر الزامی است:
1. شرط سنی بالای 20 سال
2. داشتن گواهینامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار
3. ارائه مدرک شخصی اعم از کارت ملی
4. احراز مدرک شغلی و گواهی معتبر اشتغال به کار
5. گواهی محل سکونت اجاره کننده خودرو
6. ارائه یک فقره چک یا سفته معتبر به مبلغ ارزش خودرو
برای اجاره پورشه ماکان با راننده اختصاصی نیازی به ارائه ضمانت یا مدرک خاصی نیست و به راحتی اجاره آن امکان پذیر است. همچنین تمام هزینه های جانبی اعم از خسارات وارده به خودرو در اثر تصادف یا جریمه به عهده راننده خواهد بود.
امکان فوق العاده ای که کافه رنت برای عروس دامادها فراهم کرده طرح گل آرایی و تزئین پورشه ماکان است. اگر قصد دارید این خودرو را برای جشن عروسی اجاره کنید می توانید از طرح های ما برای گل آرایی آن استفاده کنید

دیدگاه شما

فرمول: 44 + 23
02149934