تجربه رانندگی با موستانگ

ماشین های لوکس به خاطر جذابیت و سرعت بالایی که دارند همواره موردتوجه جوانان هستند. این ماشین ها به ویژه در مناطق آزاد مانند جزیره کیش، طرفداران بسیاری دارند چرا که ظاهر شیک و جذاب آنان بافرهنگ رانندگی این منطقه، مطابقت دارد. خرید این گونه خودروها کار دشواری است؛ به همین جهت اکثر افراد ترجیح می دهند آنان را اجاره کنند.
برای اجاره فورد موستانگ که یکی از خودروهای لاکچری جزیره کیش است، به وب سایت کافه رنت مراجعه فرمایید. در ادامه نیز همراه ما باشید تا با اطلاعات جامع تر و نحوه اجاره موستانگ در کافه رنت آشنا شویم.

تجربه رانندگی با موستانگ

مشخصات فنی

خودروی فورد موستانگ همان گونه که از نامش پیداست، توسط کارخانه مشهور فورد تولید شده و در طی سال های تولید خود نیز تغییرات فراوانی کرده است. طیف گسترده ای از پیشرانه ها، از یک موتور چهار سیلندری 2.3 لیتری گرفته تا موتور هشت سیلندر 5.3 لیتری برای ساخت این خودرو به کار رفته اند. از طرفی بازه متنوع قیمت ها از 28000 دلار گرفته تا 110000 دلار برای این ماشین ها در نظر گرفته شده و همواره دارای طرفداران خاص خود بوده است.
پیشرانه
پیشرانه فورد موستانگ یک موتور توربو شارژ هشت سیلندری است که حجم آن به 5.3 لیتر می رسد. این موتور بسیار قدرتمند بوده و در کمترین زمان ممکن، بالاترین سرعت را ایجاد می کند.
بدنه
از لحاظ طراحی بدنه و شکل ظاهری می توان گفت که آخرین نسل فورد موستانگ یک خودروی جذاب اسپرت و تهاجمی در بازار است که توانسته است گوی سبقت را از خودروهای رقیب برباید.

نمای جلو موستانگ
در بازار خودروی جهانی قیمت چند برابری این خودرو نسبت به برندهای اروپایی، مانع از خریدن آن نشده و تمامی کسانی که به سرعت و هیجان علاقه مندند، به خریدن این خودرو اقدام نموده اند. فرم کلی که بر روی پلتفرم جدید فورد موستانگ اعمال شده، تماماً یادآور نسخه های کلاسیک بوده و راه مدل های قبلی را پیموده است.
چراغ ها
چراغ های جلو و عقب خودرو در حالت کشیده ساخته شده اند که ال ای دی های آن حتی در تیپ های پایین موستانگ، ظاهری غول پیکر و خشن را از خود به نمایش می گذارند. کاپوت خودرو به لحاظ مقاومت متریال در رتبه بالایی قرار گرفته و به خاطر ساخت برجسته ای که دارد، برای خودرو یک حالت عضلانی به وجود آورده است.

تاریخچه

رونمایی اولین فورد موستانگ توسط هنری فورد دوم در 17 آوریل سال 1964 و در نمایشگاه فلاشینگ مدوز نیویورک سیتی انجام شد. موستانگ جدید در همان روز توسط کلیه نمایندگی های فورد به بازار خودرو معرفی شد و در آمارهای اولیه فروش خود به 22000 دستگاه رسید. سال اولیه تولید این خودرو با سود بالایی همراه بود و این کارخانه توانست در قدم اول بسیاری از تولیدات خود را به فروش برساند.

سفری از قشر متوسط تا ثروتمند
بر اساس گفته فورد، خودروی موستانگ اساساً برای قشر متوسط جامعه توسعه داده شده بود؛ اما امروزه با پیشرفت فناوری این خودرو می بینیم که فقط قشر ثروتمند جامعه می توانند خواهان چنین خودرویی باشند. در آن زمان اولین برچسب قیمت این خودرو از 2300 دلار شروع می شد. عرشه عقبی نسخه های قدیمی، کوچک و محدود ساخته شده بود ولی کاپوت خودرو سایز بزرگ و کشیده ای داشت.
نمای پهلو تجربه رانندگی با موستانگ

موستانگ؛ ستاره تراز اول سینما
چند ماه بعد در اکتبر 1964 لی لا کوکا مدیرکل برند فورد شد و توانست کرایسلر را رهبری و احیا کند تا مسئولیت بازاریابی و فروش موستانگ را به عهده بگیرد. فروش بالای موستانگ باعث شد این خودرو بتواند به دنیای هنر نیز راه پیدا کند و در یکی از فیلم های جیمزباند به نام gold finger ظاهر شود. ظهور اولیه موستانگ در این فیلم، فروش خودرو را افزایش داد و باعث شد در فیلم های بیشتر و حتی کلیپ های موسیقی نیز از این خودرو استفاده شود.
دو سال بعد از تولید اولین موستانگ، ساخت این خودروی یک میلیون پوندی متوقف و پلتفرم آن از خط مونتاژ خارج شد. با ورود به سال 1999 و بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد موستانگ، سرویس پستی آمریکا، یک تمبر با مدل موستانگ منتشر نمود.

موستانگ نارنجی
نسل جدید موستانگ
در قرن حاضر و به سال 2004 میلادی، برند فورد 300 میلیون از خودروهای خود را به بازار جهانی خودرو عرضه کرد که یکی از آن ها موستانگ convertible GT20 بود. در طول دو دهه تولید انحصاری فورد موستانگ، این برند توانست تکامل محصولات خود را افزایش داده و همچنان یکی از پرچم داران خودروهای آمریکایی باشد.
با ورود نسخه Convertible خودروی موستانگ، حدود 500 باشگاه طرف داری موستانگ در سراسر ایالات متحده به وجود آمد. تکامل و وجود فناوری در موستانگ های شلبی GT سبب شد تا فورد درخشش خود را در خط تولید یانکی ها حفظ کند.

نقد و بررسی

نمای نزدیک موستانگ

بررسی های ظاهری فورد موستانگ به خوبی نشان دهنده این هستند که در طول زمان بر روی مهندسی خودرو کار شده و ظاهر جدیدی برای خودرو به وجود آمده است. فورد موستانگ جدید در نمای کناری خود چندین خط جانبی دارد که بر روی درها برجستگی بیشتری دارند و زمانی که به سقف می رسند، شیب آن ها کمتر می شود.
وجود این خطوط بر روی بدنه سبب می شود تا ظاهر این ماسل کار هزاره جهانی عضلانی و محکم به نظر برسد. رینگ های آلیاژی و 17 اینچی این خودرو طراحی زیبایی ندارند که ممکن است برای خریدار آزاردهنده باشد. البته خریدار می تواند رینگ هایی با تیپ و مدل بالاتر انتخاب کند تا ظاهر زیبای خودروی خود را حفظ کرده باشد.
موستانگ مشکی
چراغ های موستانگ عموماً طراحی کلاسیکی دارند و در بخش هایی سپر، اگزوز و دیفیوز بسیار برجسته و جذاب بوده و می توانند مکمل سایر قسمت های خودرو باشند. در صورتی که بخواهید مدل های بالاتری از موستانگ خریداری کنید، باله عقبی و خروجی های چهارگانه به آن اضافه می شود تا نمای کلی خودرو بسیار زیباتر به نظر برسد.
فورد موستانگ نسخه کوپه، فضای زیادی برای قسمت بار دارد که حجم آن به 382 لیتر می رسد . طبیعتاً چنین ابعادی برای یک خودروی اسپرت، قابل قبول خواهد بود. نسخه کانورتیبل موستانگ نیز به خاطر وجود سقف جمع شونده، فضای کمتری برای بار ایجاد می کند که حجم آن به 323 لیتر می رسد.

نقاط ضعف و قوت

نقاط ضعف و قوت هر ماشین، خریدار را برای شناخت محصول آماده می کند و سبب می شود فرد انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشد.
• نقاط قوت
در ساخت فورد موستانگ ها بازه ا ی گسترده از موتور و پیشرانه استفاده شده تا هر یک از آن ها سرعت و شتاب متفاوتی ارائه کنند. تیپ و مدل موستانگ بسیار متنوع بوده و ازاین جهت می تواند پاسخگوی سلیقه افراد سخت پسند باشد. قیمت پایه این خودرو در وضعیت مطلوبی قرار گرفته و باتوجه به امکاناتی که دارد، قابل توجیه خواهد بود. موتور این خودرو توربو شارژ و هشت سیلندری بوده و مصرف سوخت آن بسیار پایین است.
طراحی داخلی و بیرونی ماشین بسیار جسورانه و جذاب بوده و نمای خشنی از خودرو به نمایش می گذارد. هندلینگ و کنترل این خودروی اسپرت در وضعیت بهینه قرار گرفته و در کنار هیجان و سرعت، ایمنی را برای راننده به ارمغان می آورد. در نسخه شلبی موستانگ می توانید هر یک از تیپ هایی که به آن علاقه مند هستید را انتخاب نمایید.
نمای داخلی موستانگ
• نقاط ضعف
تنها نقطه ضعف این ماشین خصوصاً در نسخه کانورتیبل، محدودیت در فضای عقب و صندلی های پشتی است که باعث می شود ردیف دوم صندلی ها، کوچک تر به نظر برسد. تغییرات جدیدی که بر روی موستانگ شلبی اعمال شده اند شامل مواردی مانند:
1. افزودن سیستم چندرسانه ای FordPass Connect برای کلیه مدل ها
2. بهبود کارایی و افزودن 20 اسب بخار نیرو به پیشرانه خودرو
3. موتور 4 سیلندر پایه
4. بهینه سازی عملکرد سیستم ترمز
5. تکمیل خودرو با مدل افسانه ای GT500
و… هستند.

نمای داخل کابین موستانگ

قیمت فورد موستانگ

فورد موستانگ شلبی تیپ پایه موستانگ جدید است که در دو نسخه کانورتیبل و فست بک به فروش می رسد. نرخ پایه نسخه کاورتیبل 33000 دلار است. نسخه فست بک موستانگ نیز با قیمت پایه 27800 دلار به فروش می رسد.

قیمت کافه رنت برای اجاره موستانگ

اجاره خودروهای لوکس در جزیره کیش جزو فرهنگ رانندگی این منطقه است که هر کس باید آن را رعایت کند. شرکت کافه رنت فورد موستانگ را برای رانندگی در کیش به شما پیشنهاد می کند و آن را با قیمت 1.755.000 تومان به شما ارائه خواهد کرد. حداقل زمان برای اجاره این خودرو، یک شبانه روز است؛ البته قیمت ها متغیر است و برای آگاهی دقیق تر از آنان بهتر است از کارشناسان کافه نت استعلام قیمت بگیرید.

شرایط کافه رنت برای ارائه موستانگ

فردی که قصد دارد از آژانس کافه رنت خودرو اجاره کند باید حداقل بیست سال داشته باشد و گواهینامه خود را ارائه دهد. گواهی اشتغال فرد، کارت ملی هوشمند یا شناسنامه جدید، چک یا سفته ضمانتی و مبلغی به عنوان ودیعه از جمله ضمانت هایی هستند که فرد اجاره کننده باید آن ها را ارائه نماید؛ شایان ذکر است که تمامی مدارک باید به نام فرد اجاره کننده باشند. چنانچه توریستی بخواهد این خودرو را اجاره کند، باید پاسپورت خود را نیز ارائه دهد . مبلغ ودیعه به اندازه ارزش خودرو تعیین می شود و بعد از اتمام مدت اجاره، به فرد بازگردانده خواهد شد.
بیمه نامه کافه رنت
تمامی خودروهای کافه رنت بیمه بدنه و شخص ثالث دارند اما تمامی خسارت ها را برعهده نمی گیرند. کافه رنت برای مشتریان خود بیمه نامه الماس و طلایی آماده کرده تا افراد برای پرداخت خسارت های احتمالی، نگرانی نداشته باشند. هم اکنون می توانید برای اجاره موستانگ یا خودروهای دیگر، به وب سایت کافه رنت مراجعه کرده و خودروی موردنظر خود را اجاره کنید.

دیدگاه شما

فرمول: 38 + 18
02149934