تجربه رانندگی با کیا موهاوی در ایران

یکی از قوی ترین شاسی بلندهایی که یک شرکت کره ای تولیده کرده و به ایران راه یافته است. نام ماشین های کره ای معمولا از نام بخش هایی از ایالت های آمریکایی الهام گرفته شده و نام این ماشین نیز از بخش موهاوی ایالت آریزونا گرفته شده است. اگر تجربه ی رانندگی با کیا موهاوی را داشته باشید، به طور چشمگیری حس رانندگی با یک ماشین آمریکایی با طراحی فوق العاده به همان راحتی و کیفیت، برای شما القا خواهد شد.

تجربه رانندگی با کیا موهاوی در ایران

مشخصات فنی

موتور 8سیلندر و 4600سی سی تنفس طبیعی، 337اسب بخار و 438 نیوتن متر گشتاور و با وزن 2100 کیلوگرم که برای یک ماشین شاسی مستقل 7نفره وزن بالایی محسوب نمی شود، همه و همه باعث شده تا این ماشین در عرض 8ثانیه از صفر به صد برسد. این ماشین با داشتن موتوری با تکنولوژی قوی و تنفس طبیعی، به کیفیت بنزین حساس نیست و همین موضوع باعث می شود تا عملکرد بسیار خوبی در جاده های ایران داشته باشد.

طراحی بدنه ی شبه آمریکایی

طراحی کلی این ماشین ساده است اما در عین سادگی، الهامی از نمای ماشین های نام آشنای آمریکایی گرفته است. شکافی که در کاپوت جلوی کیا موهاوی به زیبایی طراحی شده، طراحی بغل خودرو، رکاب بزرگ و خوش نمای کنار آن همگی تداعی کننده ی ماشین های جذاب آمریکایی هستند. همچنین فضای بسیار بزرگ صندوق عقب باعث شده تا تجربه ی رانندگی با کیا موهاوی در سفر بسیار لذت بخش و بدون دغدغه برای حمل و جاسازی وسایل و ابزار لازم باشد.

جلو داشبورد کیا موهاوی

طراحی بسیار زیبا و کاربردی داخل ماشین کیا موهاوی

صندلی های این ماشین برقی بوده و دارای گرمکن هستند که آپشن بسیار خوبی برای این خودرو می باشد. درهای این ماشین از سه رنگ تشکیل شده و مانند دیگر خودروهای کره ای، درب باک در داخل درب سمت راننده تعبیه شده است.
از دیگر آپشن های کیا موهاوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کنترل حرکت در سراشیبی
تنظیم ارتفاع پدال گاز و ترمز که آپشن بسیار جذابی برای این ماشین محسوب می شود
تنظیم ارتفاع ماشین که در سه حالت بالا، پایین و متوسط قابل تغییر است
فرمان ماشین چهار حالته که روی آن دکمه های کنترل صوتی و کروز کنترل تعبیه شده است
جعبه دنده 6 سرعته ی اتوماتیک مجهز به تیپ ترونیک یا همان تعویض دنده ی دستی
کیفیت خوب متریال روی داشبورد که کاملا مشابه روی درهاست
محفظه ی بسیار جادار و بزرگ درست زیر سیستم پخش
خروجی AUX و USB در مکان بسیار خوبی تعبیه شده و دسترسی به آن را حین رانندگی راحت تر می کند
کنسول وسط بسیار قوی و بزرگ است و تداعی کننده ی طراحی لندکروز است
کاپ هولدر کنار دنده عمق بسیار خوبی دارد و نگهدارنده ی چهارطرفه ی درون آن، نشان از طراحی هوشمندانه ی این ماشین است
کنسول وسط یا زیرآرنجی دو قسمت است که قسمت رویی، مناسب مدارک ماشین است و محفظه ی پایینی هم مانند سایر محفظه های این ماشین جادار و دارای سیستم خنک کننده می باشد و تجربه ی رانندگی با کیا موهاوی را لذت بخش تر می کند
متریال سقف از پارچه ی مرغوبی ساخته شده است و یک سانروف کوچک هم در وسط تعبیه شده است. یک آیینه ی ساده ی الکتروکرومیک همراه با قطب نما هم برای این ماشین طراحی شده که زاویه ی ‎مناسبی را حین رانندگی فراهم می کند.
در ردیف عقب هم قسمت تنظیم سیستم تهویه وجود دارد و دریچه های آن بالای سر و زیر پا می باشد
جای USB نیز در ردیف عقب نیز تعبیه شده اشت

صندوق عقب کیا موهاوی

تجربه ی رانندگی با کیا موهاوی آمیخته با لذت و راحتی

رانندگی با این ماشین به دلیل شکاف وسط کاپوت و ارتفاع مناسبی که دارد؛ بسیار راحت بوده و با اینکه کیا موهاوی شاسی بلند است اما دید خوبی نسبت به اطراف در هنگام رانندگی خواهید داشت. سیستم تعلیق نرم این ماشین و نبود صدای موتور در داخل ماشین احساس راحتی بیشتری به شما می دهد. همچنین لاستیک فوق بزرگ کیا موهاوی باعث می شود تا در جاده های ایران که عموما چاله های زیادی وجود دارد؛ صدای مورد انتظار را در داخل نشنوید. مانورپذیری این خودرو به دلیل سیستم تعلیق خوبی که دارد، بسیار خوب است. این ماشین به دلیل شتاب خوب و قابل قبولی که دارد برای گشت در کویر بسیار مناسب است. از دیگر امکانات و آپشن هایی که کیا موهاوی را به یک گزینه ی مناسب برای رانندگی و سفر تبدیل می کند می توان به 9 کیسه ی هوایی طراحی شده برای سرنشینان نام برد. تهویه هوای اتوماتیک که تنفس را در این ماشین غول پیکر راحت و لذت بخش می کند، صندلی های مجهز به گرمکن و سردکن، سنسور پارک و دوربین عقب که پارک کردن این شاسی بلند را آسان تر می کنداز دیگر امکانات رفاهی این خودرو است.

سیستم تعلیق به نسب نرم، فضای جادار، شتاب چشمگیر و همچنین مصرف سوخت مناسب همگی باعث می ‎شود تا کیا موهاوی برای یک سفر لذت بخش در ایران انتخاب مناسبی باشد.

قیمت کیا موهاوی

طبیعتا با توجه به نوسانات بازار نمی توان قیمت دقیقی را برای این ماشین ارائه کرد؛ با این وجود اگر بخواهید هم اکنون یعنی خرداد ماه سال 1401 اقدام به خرید یک خودرو کیا موهاوی که حدود 160.000 کیلومتر را طی کرده باشد کنید، باید چیزی حدود 1.500.000.000 تومان هزینه کنید.

نمای جلوی کیا موهاوی

قیمت اجاره ما در کافه رنت

کیا موهاوی را می توانید در کافه رنت با قیمت 1.390.000 تومان برای 3 الی 14 روز و 1.340.000 تومان برای بیش از 14 روز رزرو کنید. توجه داشته باشید که مبلغ ودیعه برای این خودرو نیز 20 میلیون تومان است.

شرایط ما برای ارائه این ماشین

شما می توانید کیا موهاوی را از مجموعه ما به صورت بدون راننده اجاره کنید تا لذت سواری در یک خودرو لوکس را تجربه کنید. البته در نظر داشته باشید که شرایط سنی برای اجاره خودور بدون راننده داشتن حداقل 20 سال سن و گواهی نامه ای است که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

دیدگاه شما

فرمول: 39 + 22
02149934