تجربه رانندگی با بنز C200

بنز C200، یکی از خودروهای سدان پرطرفدار در کشور، ساخت کشور آلمان است که لوکس بودن و اصالت آن همیشه مورد توجه بوده است؛ خودرویی با طراحی زیبا و موتوری قدرتمند که مدل های 2012 تا 2014 آن در کشور موجود است.

تجربه رانندگی با بنز C200

شرکت بنز

مرسدس بنز، یکی از شرکت های خودروسازی آلمانی است که در زمینه های مختلفی چون طراحی، ساخت، تعمیر، بیمه فعالیت می کند. بنیان گذاران این شرکت، کارل بنز و گوتلیب دایملر هستند که شرکت آن ها انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون سوز را تولید می کند. مرسدس بنز به عنوان شرکت مادر نیز در نظر گرفته می شود و از زیرمجموعه های آن می توان به شرکت های مرسدس آ ام گ، بنزـ مک لارن و مایباخ اشاره کرد. این شرکت، بعد از تویوتا و فولکس واگن، سومین شرکت جهان از نظر میزان درآمد سالیانه به حساب می آید. همچنین از نظر تعداد خودروهای تولیدی، چهارمین شرکت دنیاست. علاوه بر آن، بزرگ ترین شرکت کامیون سازی جهان نیز به شمار می آید. دفتر مرکزی این شرکت در اشتوتگارت آلمان است.


بنز کلاس C

بنز کلاس سی، اولین بار در سال 1993 تولید شد که اولین نسخه های آن سدان و استیشن بودند. این خودرو تاکنون در چهار نسل تولید شده، که نسل چهار آن در سال 2014 تولید شد که از بین نسل های مختلف، بیشترین واردات به کشور ما را مدل C200 داشت. البته نسل سوم این خودرو به صورت کوپه نیز تولید شد که مورد توجه طرفداران خودروهای اسپرت قرار گرفت. این خودروها، کوچکترین اندازه را بین همه ی سدان های تولیدی مرسدس بنز دارند. این خودرو به صورت موتور جلو و توزیع نیروی پیشران طراحی شد که تولید آن در کشورهایی چون آلمان، آفریقای جنوبی، برزیل، تایلند، اندونزی، مصر و... انجام می شود. از ویژگی های جذاب این خودرو می توان به ایمنی بالای آن و موتور قدرتمندش اشاره کرد. همچنین طراحی بدنه و طراحی داخلی آن بسیار لوکس و زیباست.

نمای پهلو بنز C200

مشخصات فنی بنز 200C

همانطور که گفتیم، یکی از ویژگی های جذاب این خودرو عملکرد فنی و قدرت این خودرو است. محور محرک این خودرو، دیفرانسیل عقب و گیربکس آن 7 دنده اتومات است. پیشرانه این خودرو 4 سیلندر توربوشارژ، حجم موتور آن 1.8 لیتر، که قدرتی برابر با 184 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن متر تولید می کند. این خودرو یک سدان جمع و جور و لوکس، که شتابی برابر با 7.8 ثانیه دارد و بیشینه ی سرعت آن 235 کیلومتر بر ساعت است. بنز 200C با طولی حدود 4.5 متر و عرض 2 متر و ارتفاع 1.5 متر، از جمله کوچک ترین سدان های تولیدی شرکت مرسدس بنز است. مصرف ترکیبی سوخت این خودرو، 6.9 است که با توجه به قدرت آن و وزن 1495 کیلوگرمی، مصرف پایینی می باشد. علاوه بر آن حجم باک بنز 200C، 66 لیتر است. همانطور که می دانید شرکت بنز در اصالت، به روز بودن و آپشنال بودن، از شرکت های سرآمد جهانی محسوب می شود. مدل 200C دارای رانندگی در دو حالت اسپرت و اکو می باشد. از سیستم ها و آپشن های کمکی راننده که در این خودرو تعبیه شده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اجاره انواع بنز در تهران با قیمت مناسب

• کروز کنترل
• کنترل ایستایی در سربالایی
• کنترل کشش
• کنترل پایداری
• سنسورهای جلو و عقب
• سنسور نشان دهنده فشار باد تایر
• سنسور باران
• سنسور خواب آلودگی راننده
همانطور که پیش از این اشاره کردیم، یکی از ویژگی های جالب توجه و مهم این خودرو ایمنی و سیستم کنترلی آن است. این خودرو دارای مجموعا 7 ایربگ، شامل ایربگ راننده، زانویی راننده، سرنشین جلو، پرده ای، جانبی جلو و پشت سری فعال است. فرمان این خودرو، دارای نیروی کمکی برقی و حساس به سرعت می باشد که دارای روکش چرم باکیفیت و قابلیت تنظیم در 4 حالت را دارد. همچنین فرمان بنز 200C دارای پدال شیفتر و سایر دکمه های کنترلی است. ترمز این خودرو ویژگی هایی چون توزیع نیرو، ترمز کمکی و ضد قفل دارد.

آپشن های رفاهی

پیش از ورود به موضوع آپشن های زیاد این خودرو، باید به طراحی زیبای داخلی، چیدمان حرفه ای و اصیل و متریال مرغوب به کار رفته در آن اشاره کرد. از آپشن های رفاهی اولیه این خودرو، می توان به ورود بدون کلید و استارت دکمه ای آن اشاره کرد که بین خودروهای لوکس آپشن های معمولی هستند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این خودرو، تهویه ی حرفه ای و قدرتمند آن می باشد که شامل سیستم تهویه ی دوگانه اتوماتیک و اتوماتیک سه گانه در نسخه های سفارشی و همچنین دریچه تهویه ی عقب خودرو است. از دیگر ویژگی های بنز 200C می توان به داشتن کول باکس، صندلی های جلوی 4 حالته و دارای تنظیم برقی گودی کمر، گرمکن و سردکن صندلی ها در نسخه های سفارشی، روکش چرم باکیفیت و ایزوفیکس صندلی ها اشاره کرد. از ویژگی های صوتی و تصویری این خودرو نیز باید مواردی چون سیستم صوتی را نام برد که دارای 12 اسپیکر 450 واتی و سیستم پخش بسیار مرغوب Harman Kardon است. این خودرو دارای جک هندزفری و چنجر 6تایی در نسخه های سفارشی، مانیتور 4.9 اینچی با کنترلر می باشد که از Bluetooth - CD/DVD - MP3 - SD card – AUX نیز پشتیبانی می کند. در نسخه های سفارشی می توان مانیتور را به نسخه ی 6.5 اینچی ارتقا داد که قابلیت تاشو دارد.

نمای داخل بنز C200

برسی کلی، نقاط قوت و ضعف 200C

• علاوه بر مشخصات فنی، آپشن های رفاهی و سیستم های کمکی این خودرو که پیش از این مورد بررسی قرار گرفته اند، تجربه خاص و لذت بخش رانندگی با این خودرو را باید به این موارد اضافه کرد. طراحی خارجی این خودرو بسیار خاص و اصیل است و خطوط زیبای روی بدنه علاوه بر کاربرد آئرودینامیکی، ظاهر زیبایی هم به این خودرو بخشیده اند. اولین موردی که موقع سوار شدن به این خودرو بی شک شما را مجذوب خود می کند، کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در ساخت و طراحی داخل کابین این خودرو است. تقریبا هر چه از یک مرسدس بنز لوکس انتظار دارید را می توانید در این خودرو بیابید.

یکی از مواردی که حتما برای شما هم جالب توجه خواهد بود، راحتی صندلی و طراحی خوب و چرم مرغوب آن و همچنین بالشتک های آن است که خیلی خوب در هر حالتی از رانندگی شما را دربرمی گیرند.

از ویژگی هایی که هنگام رانندگی با این خودرو حتما متوجه آن خواهید شد، عایق بندی بی نظیر آن است که تقریبا هیچ خبری از صدای باد و صدای موتور داخل کابین نیست.

تعویض دنده با پدال شیفترهای تعبیه شده روی فرمان نیز از دیگر مواردی است که تجربه ی رانندگی با این خودرو را لذت بخش تر می کند چرا که این پدال ها در هماهنگی کامل با سایر اجزای خودرو هستند. عملکرد فنی و شتاب این خودرو در حالت اسپرت نیز کاملا تغییر می کند و حرفه ای تر می شود.

از نقاط ضعف این خودرو در کشور می توان به واردات محدود، هزینه ی نگهداری تقریبا بالا و حساسیت پیشرانه ی آن به سوخت بی کیفیت اشاره کرد.

قیمت بنز 200C

قیمت گذاری روی این خودرو بازه های بسیار متفاوتی را شامل می شود که علت این موضوع سفارشی بودن، سال ساخت، مقدار کیلومتر استفاده شده از خودرو، وضعیت بنده و موارد بسیار زیاد دیگری است. به طور کلی مدل های بین سال 2002 تا 2015 در بازه ی قیمتی 700 میلیون تومان تا 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده.

نمای جلو از بنز C200

قیمت اجاره این خودرو از کافه رنت

اجاره بنز 200C در شعب بین الملل کافه رنت که شامل اجاره خودرو در کیش، اجاره خودرو در دبی و اجاره خودرو در استانبول است، ارائه می شود. با توجه به این موضوع، قیمت اجاره آن در هر یک از شعب به شرح زیر است:

• کیش: 3,150,000 تومان به ازای هر روزـ حداقل اجاره آن 1 روز است.
مبلغ ودیعه: 10 میلیون تومان

• استانبول: 806 لیر به ازای هر روزـ حداقل اجاره آن 3 روز است.
مبلغ ودیعه: 3 هزار و 500 لیر

شرایط اجاره بنز 200C از کافه رنت

طبق سیاست های کلی کافه رنت، ما آرامش و تجربه ی خوب شما از اجاره خودرو را اولویت قرار داده ایم. با اشاره به این موضوع باید ذکر کرد که کلیه ی خودروهای ارائه شده توسط این شرکت، دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند. البته این امکان برای شما فراهم شده که از سایر بیمه های مربوط به خودروها نیز استفاده کنید. به این منظور پکیج های برنزی، طلایی و ویژه را مطالعه فرمایید. از شرایط و ضوابط و مدارک لازم جهت اجاره خودرو نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• شرایط سنی: حداقل 20 سال
• گواهینامه: داشتن گواهینامه با حداقل 6 ماه اعتبار
• مدارک شناسایی: کارت ملی
• احراز مدرک شغلی: گواهی معتبر اشتغال به کار یا محل سکونت
• ودیعه نقدی یا چک: ارائه یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو

دیدگاه شما

فرمول: 29 - 23
02149934