تجربه رانندگی با BMW X4

کمپانی BMW در سال های اخیر خودروهای سری ایکس را طراحی و وارد بازار کرده است. این خودروهای آلمانی در بازار جهانی طرفدار زیادی دارند که پرفروش ترین آن ها X4 است. این خودرو در سال 2014 وارد بازار شد و با توجه به طراحی خاصی که داشت از همان ابتدا مورد توجه مشتریان مختلف قرار گرفت. BMW X4 را نه می توان به کوپه و نه کراس اوورها تشبیه کرد، این خودرو بیشتر شبیه X6 و X3 است با این تفاوت که سقف کمی باریک تر شده و عملکرد بهبود پیدا کرده است. در این قسمت به بررسی کامل BMW X4 می پردازیم اگر قصد شناخت بیشتر آن را دارید حتماً با ما همراه باشید.
تجربه رانندگی با BMW X4

تاریخچه BMW X4

Bayerische Motoren erke AGیک کمپانی خودروسازی معروف در جهان است که حدود 90 سال فعالیت دارد. این کمپانی خودروهای مختلفی از جمله لوکس و اسپرت تولید کرده است که در دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. X4 یکی از تولیدات پرطرفدار این شرکت است که در سال 2013 طراحی شده است. این شرکت آلمانی اولین خودرو شاسی بلند را در سال 1999 با نام E53 X5 طراحی و تولید کرد که ایرادات مختلفی داشت و از این رو شرکت تصمیم گرفت تا با تولید مدل های دیگر و ارتقا آن ها ایرادات این مدل را برطرف کند که موفق هم شد. با فروش بالای X5 این خودروسازی از سری های دیگر X نیز رونمایی کرد که هر کدام ویژگی هایی دارند.

رانندگی با BMW X4

زمانی که برای اولین بار سوار این خودرو می شوید و استارت می زنید متوجه خواهید شد که صدای بسیار کمی از موتور وارد کابین می شود که این نشان دهنده عایق بندی مناسب کابین است. این خودرو شتاب بسیار خوبی دارد و در کمترین زمان ممکن دنده ها تعویض می شوند. این خودرو نسبت به خودروهای شاسی بلند شهری ارتفاع بیشتری دارد ولی با رانندگی در مسیرهای ناهموار متوجه می شوید که این ارتفاع باعث می شود تا تکان های زیادی در داخل کابین احساس شود. اگر تجربه رانندگی با خودروهایی مانند پورشه ماکان را داشته باشید و سوار BMW X4 شوید متوجه سیستم تعلیق خشک آن خواهید شد. با اولین ترمز به سیستم پرقدرت ترمز این خودرو پی می برید.
افرادی که علاقه زیادی به خودروهای اسپرت دارند با دیدن ظاهر ایکس 4 به آن علاقه مند می شوند ولی با باز کردن درب ها و نمایان شدن چهره کلاسیک کابین کمی ممکن است نظر آن ها تغییر کند. داخل کابین این خودرو برخلاف ظاهر خشن آن بسیار نرم و کلاسیک است. استفاده از چرم و رنگ مشکی کابین فضای بسیار مدرن و زیبایی به وجود آورده است. ایکس 4 فاصله محوری زیادی ندارد از این رو فضای محدودی در اختیار سرنشینان عقب قرار می گیرد که این مورد ممکن است برای افراد قدبلند دردسر ایجاد کند. به دلیل ارتفاعی که این خودرو دارد بیشتر افراد بر این باورند که BMW X4 یک خودرو افرودی است درحالی که این چنین نیست و با مشخصات فنی که این خودرو دارد نمی تواند همانند خودروهای افرودی عمل کند ولی برای طبیعت گردی و تپه های کوچک گزینه مناسبی است.

نمای جلو BMW X4

مشخصات کلی ماشین BMW X4

وزن خودرو: 1845
حجم باک: 67 لیتر
حجم موتور: 2 لیتر
قدرت: 241 اسب بخار
گشتاور: 350 نیوتن متر
شتاب: 6.4 ثانیه
سرعت: 232 کیلومتر بر ساعت
میزان مصرف بنزین: 7.4 لیتر در صد کیلومتر
محور محرک: دو دیفرانسیل
گیربکس: 8 دنده اتومات
پیشرانه: 4 سیلندر توربوشارژ
طول: 4671
عرض: 1881 میلی تر
ارتفاع: 1624 میلی تر
فاصله محوری: 2810 میلی تر
حجم صندوق بار: 500 لیتر

نمای داخل کابین BMW X4جلو

مزایای خودرو BMW X4

مهم ترین مزیت این خودرو امکانات رفاهی و تجهیزات مختلف آن است. این امکانات باعث می شود تا رانندگی با آن لذت بخش باشد و حتی در مواقعی برخی از ایرادات خودرو را نیز برطرف می کند برای مثال وجود دوربین 360 درجه مشکل دید محدود را حل می کند. BMW X4 امکانات زیادی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد که این عامل باعث می شود تا سفر با آن بسیار لذت بخش شود. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کروز کنترل، خاموش شدن اتومات خودرو در ترافیک، سنسور پارک جلو و عقب، گرم کن صندلی عقب و جلو، سنسور فشار باد لاستیک، شیشه های برقی اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی های جلو، دریچه تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، آینه های جانبی تاشو برقی، آینه میانی الکتروکرومیک، رینگ های 20 اینچی آلیاژ سبک، سیستم صوتی حرفه ای، چراغ های جلو و عقب ال ای دی، مه شکن جلو و عقب، دی لایت، حافظه صندلی راننده، درب صندوق بار برقی و هوشمند، ترمز پارک برقی، سنسور باران و ...
از دیگر مزیت های این خودرو می توان به طراحی ظاهری فوق العاده زیبای آن اشاره کرد. قسمت عقب خودرو و صندوق عقب به طوری طراحی شده است که باعث شده ظاهر ایکس 4 حالتی اسپورت داشته باشد. طراحان این خودرو تناسب عجیبی بین چراغ های جلو و عقب برقرار کرده اند که ظاهر خودرو بسیار زیبا و خشن شود.

معایب خودرو BMW X4

اصلی ترین ایرادی که این خودرو دارد فضای محدود عقب خودرو است. همان طور که می دانید فاصله محوری این خودرو در مقایسه با خودروهای دیگر کمتر است از این رو کابین نیز کوچک می شود. در این صورت فضا به اندازه کافی در اختیار سرنشینان قرار نمی گیرد و افراد قد بلند به راحتی نمی توانند مسافت طولانی در خودرو بنشینند. همچنین صندلی ها خشک است و در صورت تکان های متعدد بدن سرنشینان ممکن است آسیب ببیند. در کشور ما ایران به دلیل محدودیت واردات قیمت آن نیز بسیار بالا است و ممکن است برای برخی از افراد خرید آن مقدور نباشد.

قیمت ماشین BMW X4

قیمت این خودرو نیز مانند سایر خودروها در حال تغییر است و گاهی کاهش و گاهی افزایش می یابد. در حال حاضر قیمت ایکس 4 بین 3.150.000.000 الی 4.050.000.000 است که با توجه به کارکرد آن ها و عوامل مختلفی مانند میزان سلامتی موتور، بدنه و ... محاسبه می شود. اگر قصد خرید این خودرو را دارید می توانید در بازار خودرو ایران خودرو دست دوم خریداری کنید که قیمت آن ها نسبت به صفر مناسب است.

BMW X4 قرمز

اجاره خودرو BMW X4

برای کسانی که امکان خرید این خودرو را ندارند می توانند به راحتی و با هزینه کمی خودرو مورد علاقه خود را اجاره کنند. کافه رنت با شرایط خیلی عالی و قیمت مناسبی خودرو BMW X4 را رزرو کنند و برای مسافرت و کارهای مختلفی مانند برگزاری عروسی و مراسمات مختلف استفاده کنند. کافه رنت این خودرو را از 3 تا 14 روز به قیمت 3.990.000 تومان و بیشتر از 14 روز 3.890.000 تومان برای هر روز در اختیار مشتریان قرار می دهد. مبلغ ودیعه ضمانت ایکس 4، 100.000.000 تومان است.

شرایط اجاره خودرو BMW X4 در کافه رنت

اجاره خودرو در کافه رنت به دو روش انجام می شود که هر کدام ویژگی های مختلفی دارند. برخی از افراد علاقه زیادی به رانندگی دارند، آن ها می توانند به راحتی با ارائه مدارک مورد نیاز از جمله گواهینامه، ودیعه نقدی و چک، کارت شناسایی و با داشتن حداقل 20 سال سن خودرو موردعلاقه خود را اجاره کنند. برخی دیگر علاقه دارند تا از مسیر لذت ببرند و یا به دلایل مختلفی قادر به رانندگی نیستند، این افراد می توانند خودرو مدنظر را با راننده اجاره کنند. در اجاره خودرو با راننده فرد اجاره کننده هیچ مسئولینی ندارد و تمامی هزینه ها بر عهده کافه رنت است.

دیدگاه شما

فرمول: 37 - 9
02149934