تجربه رانندگی با کادیلاک

رانندگی در سواحل زیبای کیش تجربه شیرینی دارد که هرکسی علاقه مند است آن را امتحان کند. یک خودروی کلاسیک، انتخابی مناسب برای کسانی است که در سفر خود به کیش به یک ماشین لوکس نیاز دارند.
قیمت بالای خودروهای لوکس سبب دشواری خرید آنان می شود. با اجاره کادیلاک از کافه رنت می توانید تجربه رانندگی با این رده خودروها را برای خود رقم بزنید؛ کافه رنت به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های اجاره خودرو این امکان را برای شما فراهم کرده است. در ادامه نیز با ما همراه باشین تا با کادیلاک و نحوه اجاره آن از کافه رنت بیشتر آشنا گردیم!

تجربه رانندگی با کادیلاک

مشخصات فنی

کادیلاک برند نام آشنای آمریکایی است که متعلق به کارخانه جنرال موتورز بوده و سال ها گوی سبقت را در آمار فروش خودروهای لوکس از دیگر رقبا ربوده بود. کادیلاک cts مانند یک پورشه کامارو و فورد موستانگ قدرتمند است و از یک پیشرانه 6.2 لیتری استفاده می کند؛ قدرت آن به 640 اسب بخار می رسد و در بهترین حالت، بالاترین حد گشتاور این خودرو در حدود 854 نیوتن متر خواهد بود.
کیفیت
مشخصات فنی خودروهای لوکس تا حدودی به یکدیگر شباهت دارند که این امر خرید آن ها را دشوار می کند. بعد از مسئله مشخصات فنی، بحث کیفیت خودرو و متریال سازنده بدنه آن کمک می کنند تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. کادیلاک سی تی اس برای رسیدن به بالاترین سرعت خود، فقط به 6.4 ثانیه زمان نیاز دارد. جعبه دنده این ماشین شش سرعتی و اتومات بوده و بسیار بهینه عمل می کند. عملکرد خودرو در پیچ های خطرناک به حدی پایدار است که کوچک ترین ضربه یا صدایی، سرنشینان را آزار نخواهد داد.

کادیلاک نمای پهلو

قدرت
قدرت بالای موتور و دیفرانسیل عقب بودن این خودروها سبب می شود در میان جوانان طرف داران بسیاری داشته باشند. باید توجه داشت که کادیلاک سی تی اس یک خودروی مسابقه نیست و در هنگام سرعت بالا، ابری از دود تولید نمی کند! کادیلاک در زمان دریفت کشیدن، پایداری بالایی از خود نشان می دهد و با وجود جیغ کشیدن لاستیک ها در این موقعیت، سریعاً به حالت نرمال بازمی گردد که این امر سبب شده کادیلاک از سایر رقبای مشابه خود عقب بماند.
لازم به ذکر است که این مورد برای نسخه های قبلی کادیلاک صادق تر است؛ چرا که در نمونه های جدیدتر، از یک پیشرانه 6.2 لیتری استفاده شده است تا بتواند با ماشین های مشابه خود رقابت کند. جدیدترین نسخه کادیلاک از یک پیشرانه 566 اسب بخاری استفاده می کند که می تواند نوید یک رانندگی لذت بخش و مهیج را به راننده اش بدهد.

تاریخچه

همان گونه که گفتیم کادیلاک یک نشان تجاری بوده و متعلق به کارخانه جنرال موتورز است. فروش محصولات کادیلاک و جنرال موتورز در همه کشورهای جهان به ویژه آمریکا و کانادا انجام می شود. با شروع سال 2003، انقلاب کادیلاک بازار خودرو را به تلاطم انداخت چرا که این برند، با به روزرسانی طراحی کادیلاک جدید خود یک خودروی پیشرفته را به بازار معرفی کرده بود. اکنون به جرئت می توان گفت که در قرن جدید، تولید سدان های کادیلاک به پایان راه خود نزدیک شده است.
آقای تارا کوهن سخنگوی مجموعه کادیلاک این موضوع را تأیید کرد، اما این به معنای توقف تولید سدان های کادیلاک نیست؛ چرا که به زودی تولید ماشین هایی به نام CT5 که جایگزین ctsها هستند، آغاز می شود. Cadillac در سال 2004، یک نسل ارتقا یافته و اسپرت از مدل کادیلاک های سی تی اس به نام cts_v منتشر کرد که از یک پیشرانه قوی 5.7 لیتری با نیروی 400 اسب بخاری استفاده می کرد.

نسل جدید سی تی اس ها
با رسیدن سال 2008، از نسل جدید سی تی اس ها رونمایی شد و کادیلاک آن را در نسخه استیشن، سدان و کوپه به بازار عرضه نمود. این خودرو که از یک موتور قوی سوپر شارژ 6.2 لیتری با نیروی 556 اسب بخاری استفاده می کرد، شدیداً مورد استقبال اروپایی ها واقع شد.
رقیب برای bmw
سومین نسل کادیلاک های cts میزبان پلتفرم های آلفا بود و مهم ترین تغییرات فنی بر روی آن اعمال شد تا درنهایت بتواند به رقیب بلامعارض بی ام و سری 5 و بنز کلاس E تبدیل شود. سال 2014، آخرین نسل سدان های کادیلاک معرفی شد و تنها به صورت همان سدان های مشهور در بازارهای خودرو به فروش رسید.
سدان cts_v در آخرین تغییرات خود به یک موتور 6.2 لیتری کوروت Z06 سوپر شارژ مجهز شد که قدرت 650 اسب بخاری داشت. قدرت گشتاور این خودرو به 854 نیوتن متر می رسید و طبیعتاً توانست cts_ v را به بهترین محصول تاریخ کادیلاک در زمینه سدان ها، تبدیل کند.
کادیلاک CT5
بعد از 16 سال تولید و فروش مداوم cts_v ها، CTS5 تولید می شود تا راه اجداد خود را در پی بگیرد. نسخه اسپرت این خودرو نیز ساخته می شود اما مدل های آن با هم تفاوت دارند. اکنون نسخه ضعیف تری از سدان ct5_v تولید شده است که از یک موتور سه لیتری V6 توئین توربو استفاده می کند و قدرت آن به 355 اسب بخار می رسد.
باوجوداینکه قرار است CT5 جایگزین سدان های cts شود، اما باید دانست که توقف تولید خودرو همیشه غم انگیز است؛ به خصوص که این خودرو به اندازه یک دهه پرچم دار خودروهای آمریکایی بوده و توانسته با خودروهای آلمانی مشابه رقابت کند.

کادیلاک قرمز

نقد و بررسی کادیلاک

بررسی مشخصات فنی سدان های کادیلاک نشان می دهد که دنیایی از قدرت و فناوری در زیر کاپوت این خودرو نهفته است. کاپوت این خودرو از فیبر کربنی ساخته شده و زیر آن یک موتور 8 سیلندری وجود دارد که سوپر شارژ است و حجم آن به 6.2 لیتر می رسد. این موتور برای اینکه بتواند در کادیلاک، به خوبی انجام وظیفه کند، دستخوش تغییرات فنی شده است.
اولین تغییر فنی مربوط به روغن کاری یا روانکاری است که سیستم اصلی را از یک کارتر خشک به یک کارتر مرطوب تبدیل کرده است. دومین تغییر در قسمت تنفس پیشرانه یا همان اگزوز موتور است که سبب شده شکل شهری و فنی بهتری داشته باشد. این تغییرات سبب شد موتور کادیلاک نسبت به کوروت Z06، به میزان 10 اسب بخار، قدرت کمتری تولید کند و نیروی آن نهایتاً 640 اسب بخار باشد.

کادیلاک جدید

جعبه دنده شش سرعتی
تمام نیروی تولیدشده موتور، توسط یک جعبه دنده شش سرعتی منتقل می شود که قابلیت تعویض دنده توسط اهرم های پشت فرمان دارد و می تواند در هر لحظه تعیین کند که چه میزان از گشتاور 854 نیوتن متری، به چرخ های عقبی تخصیص داده شود. یک راه بدیهی برای مهار قدرت بالای این خودرو این است که از مکانیسم awd یا همان انتقال نیرو به چهارچرخ استفاده شود؛ اما کادیلاک با این نظر مخالف است.
مخالفت کادیلاک به این دلیل است که وزن خودرو صد کیلوگرم افزایش پیدا کرده و مهم تر از آن، توازن وزنی خودرو نیز از حالت 50/50 خارج می شود. چنانچه وزن خودرو در همه بخش ها تناسب نداشته باشد، کلیه واکنش های فرمان خودرو نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

نقاط قوت و ضعف

کادیلاک با نکته سنجی خود، خودرویی به نام cts_v را به بازار وارد کرد تا با درنظرگرفتن قدرت آن افراد به این نتیجه برسند که بایستی آن را با یک خودروی نیرومند مانند چارجر هلکت مقایسه کرد که 707 اسب بخار نیرو دارد؛ اما قیمت پایه آن کمتر است. قیمت بالای کادیلاک ها در کیفیت بالا و متریال سازنده، خنثی می شود؛ چرا که نسخه 2016 آن یک سامانه ارتقا یافته cue دارد و می تواند کارایی خود را با یک چیپست جدید، افزایش دهد.
وجود چیپست جدید در این ماشین سبب شد تا گرافیک قوی تر و سرعت پردازشگر بالاتری برای سدان cts_v ایجاد شود. کابین این خودرو نیز از صندلی های استاندارد و چرمی ساخته شده است و شما می توانید آن را تا بیست درجه تنظیم کنید. برای تغییر کابین و دریافت صندلی های اسپرت ریکارو باید 2300 دلار بپردازید تا بتوانید آن ها را در 18 حالت تنظیم کنید اما باید محدود بودن فضای آن را نیز بپذیرید.

نمای داخل کابین کادیلاک

کابین
امکاناتی مانند مانیتوری با قابلیت هماهنگی با داشبورد در زمان off شدن و یک ساعت آنالوگ در میانه خودروی کادیلاک، تنها چند مورد از تغییراتی هستند که ماسل کار ها از آن محروم خواهند شد. ارزیابی قسمت سر و بدنه در کابین سدان کادیلاک در رتبه متوسط قرار می گیرد و نسبت به خودروهای کوپه در حالت بهینه تری خواهد بود. کابین مناسب سدان کادیلاک نیز یک مزیت مهم برای آن به شمار می رود .
افزایش دید
بارزترین نکته درباره کابین کادیلاک نسبت به دیگر کوپه های آمریکایی، افزایش دید راننده است که اعتمادبه نفس وی را نیز بیشتر خواهد کرد. صندلی های خودرو برای سرنشینان و راننده راحتی را به ارمغان می آورد و می تواند کنترل راننده را افزایش دهد.

نمای داخلی کادیلاک

قیمت

کادیلاک های سدان به همان اندازه که امکانات رفاهی برای راحتی افراد و نیروی بالا برای حرکت دارند، در بازار خودرو نیز از لحاظ قیمتی در رده های اول قرار می گیرند. هم اکنون هر سدان کادیلاک با قیمت 84.990 دلار معامله می شود که باتوجه به نرخ جدید دلار در داخل کشور، قیمت آن حدودا 2.634.690.000 تومان خواهد بود.

اجاره این خودرو در کافه رنت

کادیلاک یکی از ماشین های لوکس مجموعه کافه رنت است که برای تردد در جزیره کیش آماده شده و هر فرد می تواند آن را اجاره کند. حداقل زمانی که برای اجاره خودروی کادیلاک در نظر گرفته شده سه روز است و اجاره آن به صورت روزانه، 2.185.000 تومان خواهد بود. البته ذکر این نکته لازم است که اجاره ماشین با راننده محدودیت کیلومتری دارند و در صورت رعایت نکردن آن، مشتری باید هزینه بیشتری پرداخت کند. برای اطلاع دقیق تر از قیمت های به روز با کارشناسان کافه رنت در تماس باشید!

کادیلاک نمای پهلو

شرایط کافه رنت برای اجاره

مجموعه کافه رنت یکی از آژانس های کرایه خودرو است که مجوزهای لازم را از وزارت راه اخذ کرده و از لحاظ قانونی کاملاً معتبر خواهد بود. اجاره کادیلاک در جزیره کیش معمولاً بدون راننده انجام می شود؛ اما اگر قصد دارید نگرانی کمتری بابت ضمانت نامه ها داشته باشید، بهتر است آن را با یک راننده اجاره نمایید. چنانچه قصد دارید کادیلاک را بدون راننده اجاره کنید، لازم است مدارکی مانند گواهینامه رانندگی، گواهی اشتغال، چک یا سفته ضمانتی و مبلغی به عنوان ودیعه ارائه دهید. فراموش نکنید که برای اجاره خودرو باید بیش از بیست سال سن داشته باشید به همین جهت لازم است کارت ملی هوشمند یا شناسنامه جدید خود را ارائه کنید.
کافه رنت برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، در لیست خدمات خود سه نوع بیمه نامه مختلف به نام بیمه طلایی، برنزی و پکیج ویژه ارائه می کند تا مشتریان بابت خسارت های احتمالی نگرانی نداشته باشند. هم اکنون برای اجاره کادیلاک در کیش می توانید به شعبه ما در این منطقه مراجعه کرده یا با کارشناسان مربوطه در وب سایت کافه رنت، تماس حاصل فرمایید.

نمای نزدیک کادیلاک

دیدگاه شما

فرمول: 33 + 15
02149934