معرفی خودرو بنز S500

مرسدس بنز S CLASS ، S500 را می توان به عنوان ملکه زیبایی و شکوه مرسدس بنز نام گذاری کرد که جایگاه خود را میان رقبا در صدر حفظ کرده است. این خودرو را می توان به دلیل طراحی ویژه در اندازه، قدرت، ایمنی و لاکچری بودن، به عنوان بزرگ ترین و لوکس ترین محصول سدان مرسدس بنز و نمادی تمام عیار از اوج قدرت مهندسی آلمانی برشمرد که عنوان یکی از گران ترین محصولات تولید انبوه مرسدس را به خود اختصاص داده است. طراحی و ساخت این خودرو پس از پایان تولید سری دوست داشتنی W180 در سال 1958، انجام گرفت که به دلیل طراحی خاص بخش انتهایی اش به نام Fintail توانست شهرت زیادی را به دست آورد و باعث شد که S CLASS را بیش از E یا C کلاس شایسته لقب بهترین بودن مرسدس بنز بدانیم.


از آنجایی که مرسدس بنز جایگاه و محبوبیت خاصی در میان ایرانیان دارد. دوستداران این خودرو لوکس موفق شدند فقط چند ماه قبل از قانون منع ورود خودروهای لوکس در ایران، پای تعداد محدودی از این خودرو لاکچری را به ایران باز کنند. تا جوابگوی مخاطبان این خودرو لاکچری و گران قیمت باشند. مرسدس بنز S500 در گروه گران قیمت ترین خودروهای موجود در کشور است و جایگاهی اشرافی و در سطح لیموزین های تشریفاتی در بین طرف داران خود دارد.

نام گذاری مرسدس بنز

بنز در کنار طراحی های بی نظیرش یکی از پیچیده ترین نام گذاری های ماشین را نیز در جهان دارد و هر یک از ماشین یا کلاس های خود را بر اساس امکانات، آپشن ها و ویژگی متمایزش نام گذاری می کند. مشخصه اصلی نام گذاری کلاس های بنز بر اساس حروف و اعداد است و هرچه این عدد بزرگ تر باشد، ابعاد ظاهر و میزان امکانات نیز بیشتر است. این نوع کلاس بندی خودرو از دهه 90 میلادی به وجود آمده است. کمپانی ستاره نشان آلمان در این دهه تصمیم به ارائه هر چه بهتر در شرایط استاندارد گرفت که این روند تا به امروز ادامه داشته است.
خودروهای کلاس S پرچم دار کنونی محصولات بنز هستند که جایگاه خود را در میان مردم به عنوان خودروهای کلاس ویژه مشخص کرده اند. در خودرو مرسدس بنز کلاس S شاهد بیشترین فناوری ها و آپشن ها هستیم به طوری که می توان گفت مرسدس تمام خلاقیت خود را در طراحی و ساخت این خودرو به کار برده است. بنز S350 و بنز S500 دو مدل از خودروهای این کلاس هستند.
که ما در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی در خصوص مرسدس بنز کلاس S500 به شما ارائه دهیم. پس با کافه رنت همراه باشید.

مشخصات کلی مرسدس بنز کلاس S500

شهرت و محبوبیت این نسل از خودرو مرسدس بنز جایی برای معرفی و تعریف نمی گذارد. اما برای آن دسته از علاقه مندانی که به تازگی به جمع هواداران این خودرو منحصر به فرد اضافه شده اند این گونه خواهیم گفت که موتور هشت سیلندری با قدرتی بالغ بر 5461 cc در کنار قدرت اسب بخار 6000 تایی و قدرت شتاب 4.9 و سرعتی بالغ بر 250 کیلومتر بر ساعت در یک خودرو فقط می تواند یک رؤیا باشد. ظرافت و هوش در طراحی بی نظیر این خودرو به گونه ای است در زمان رتبه بندی حتی در کنار هم ردیفان خود در سری E کلاس و C، کلاس S که در رتبه بندی محصولات با چنین حجم پردازی ای شکل گرفتند، هیچ کدام از نظر ابهت و جذابیت بصری به پایش نمی رسند که این نشان دهنده زبان جدیدی در طراحی مدل های سدان در آینده خواهد بود. به گونه ای که می توان جایگاه ویژه و در اوج بودن را حتی در کنار دیگر محصولات کمپانی های دیگر همچون ب ام و، سری هفت یا آئودی A8 احساس کرد.

اجاره انواع بنز در تهران با قیمت مناسب


یکی از مهم ترین ویژگی های نسل جدید خودروهای مرسدس بنز کلاس S را می توان نحوه مونتاژ قطعات بدنه و فرم کلی آیرودینامیک اتاقش دانست که نسبت به نسل های گذشته خود بهبود یافته است و شما یک مهندسی ویژه را در لابه لای ریزترین جزئیات اتاق بیرونی این خودرو مشاهده خواهید کرد که همچون الماسی درخشنده صیقل وار زیبایی و حرفه ای بودن خود را به رخ علاقه مندان و رقیبان می کشاند.

بنز S500

فضای داخلی و کابین

نمی شود نام محصولی جدید از مرسدس را پیش کشید و از طراحی داخلی و آپشن های جدیدی که سؤال گونه ذهن اکثر علاقه مندان و حتی رقیبان این کمپانی بزرگ را پر کرده حرفی نزد. زیرا که همه می دانند مرسدس همیشه علاوه بر نیاز مشتری یک پله جلوتر از آرمش را می نگرد و استانداردهای جهانی را یک گام به جلو می راند و همه مردم در سراسر دنیا را شگفت زده می کند که در بیان این نسل از مرسدس بنز نیز باید بگوییم که شاهد مهندسی بصری، رفاه فوق العاده، نوآوری و آسایش در کابین S CLASS جدید هستیم.

صندلی ها

طراحی کلی کابین، صندلی هایی با بهترین کیفیت و تنوع رنگی چشم نواز که در کمترین خودرویی در بین سری های هم رتبه بتوان مشاهده کرد. در کنار آپشن های دیگر نظیر تنظیمات کاملاً برقی به همراه حافظه، گرمکن، تهویه، ماساژور 10 حالته یک سفر خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.

آپشن های تشریفاتی S500

حضور آپشن های تشریفاتی و نمایشگرهای لمسی در طراحی جدید خودرو S500 ، پلی است که گذر به آینده را برایمان به واقعیت تبدیل می کند. فرم قرارگیری نمایشگر مرکزی بسیار جالب توجه است که این حس حضور در آینده را برایمان ملموس تر می کند. بسیاری از تنظیمات خودرو به پنل چند منظوره مرکزی سپرده شده و در نتیجه داخل اتاق مرسدس بنز S کلاس جدید با کلیدهای کمتری مواجه هستیم. این مورد به ظرافت بیشتر کابین منجر شده است، شاید در ابتدا شما را مقداری سردرگم کند، به خصوص که تعداد آپشن ها و گزینه های قابل تنظیم در اشراف زاده مرسدس، بیش از حد تصور است! نورپردازی استفاده شده در فضای داخلی که به وسیله 250 فیبر نوری تأمین می شود فضایی رؤیایی را به ارمغان آورده است و جالب تر این که این مجموعه جدا از زیبایی های بصری، می تواند با قابلیت تغییر رنگ و چشمک زدن در زمان بروز حادثه در نقش یک سیستم هشدار نیز ظاهر شود.

آپشن های تشریفاتی S500

مشخصات ظاهری کابین خودرو

نسل جدید S500 با بزرگ تر کردن کابینش در طول به میزان 3.3، عرض 5.08 و ارتفاع 1 سانتی متر یک طراحی خیره کننده را به رخ کشانده است که با اختصاص دادن بخشی از این فضا به قرار دادن تکنولوژی های جدید در فضایی مطلوب باعث دلبازتر شدن کابین و صندوق شده است که این فضای جدید باعث فاصله میان محورهای جلو و عقب به میزان 5.08 سانتی متر شده و در بهبود فضای داخلی تأثیر خوبی داشته است و جایگاه مناسبی را جهت حمل چمدان های بیشتر ایجاد کرده است.

خدمات آیرودینامیکی در بنز کلاس S

یکی از بحث های آیرودینامیکی در طراحی فضای داخلی است که توانسته با دماغه پخش، جلوپنجره بزرگ و ورودی های هوای حجیم سپر را بگیرد و از لحاظ آیرودینامیکی به ضریب 0.22 دست یابد که نسبت به رقیبان خود نظیر تسلا که توانسته به ضریب 0.24 برسد نیز عدد بهتری است. در راستای دستیابی به این عملکرد مهم تغییری در طراحی اجزاء داخلی همچون دستگیره های کشویی جانبی که کاملاً در بدنه مخفی می شوند و آینه های کناری که با اهرمی باریک از اتاق فاصله گرفته اند تا هوا را بهتر بشکافند، ایجاد کرده است. متد جدید در طراحی چراغ ها، سپر، ستون ها، جلوپنجره ها و تک تک زوایای بدنه با هدف اصلاح ضریب درگ ترسیم شده اند، تا مرسدس بنز کلاس S جدید را به یکی از آیرودینامیک ترین خودروهای جهان تبدیل کند.

ایمنی مرسدس بنز کلاس S

اگر در دنیای خودروسازی لوکس قدمی برداشته باشید پس حتماً خواهید دید که اکثر خودروسازان آپشن های خود از قبیل کیسه هوا و ترمز ضد قفل را به نوعی مدیون S کلاس هستند، چرا که اولین بار این مرسدس بود که همچنین امکاناتی را روی سدان لاکچری خود جهت هرچه ایمن تر بودن اتاق خود به جهانیان معرفی نمود و امتیاز حضور سیستم فنربندی مجیک بادی کنترل مرسدس بنز کلاس S که خود مرسدس بنز هم در بیان آن از کلمه جادویی استفاده می کند، نیز یکی از تکنولوژی های بی نظیر بنز است که توانایی آن در حفظ ایمنی در شرایط ویژه است. به طوری که اگر این خودرو هم سفر شما در جاده باشد می تواند از طریق اطلاعات دریافتی از رادارها و دوربین های مخصوص، ناهمواری های سطح جاده را پیش از رسیدن به آن ها تشخیص داده و فنربندی را در کسری از ثانیه مطابق با شرایط تنظیم کند و بدین ترتیب باعث می شود که شما و دیگر سرنشینان کمتر تحت تأثیر شرایط مسیر قرار بگیرید و بدون هیچ لغزش و تکان های اضافی بیشترین رفاه ممکن را تجربه کنید.

مشخصات فنی مرسدس بنز کلاس S

مرسدس بنز کلاس S پیشرانه های مختلف دیزل، پلاگین هیبرید و بنزینی را در نظر گرفته است و زیر کاپوت این خودرو بی نظیر و دوست داشتنی ما یک قلب 8 سیلندری با حجم موتور 4.5 لیتری داریم که در کنار گیربکس هفت دنده ای که با ارائه بازه متنوعی از ضرایب اجازه هیچ نوع هدر رفتی از قدرت پیشرانه در خودرو را نمی دهد قرار گرفته و قادر است تا 455 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متری تولید نماید و در نهایت شتاب رسمی 4.9 ثانیه و افزایش سرعت تا 250 کیلومتر بر ساعت (محدود شده) را در اوج آرامش و بدون هیچ گونه لغزشی در اتاقی امن به ما دهد.

مشخصات فنی مرسدس بنز کلاس S

حضور تعداد محدود مرسدس بنز کلاس S و وضع قانون منع واردات خودروهای لوکس باعث شده این خودرو جزو گران قیمت ترین خودروهای موجود در ایران در میان خودروهای لوکس باشد و برای خرید و در نظر گرفتن بودجه موردنظرتان شما باید به رقمی بالای 2 تا 3 میلیارد فکر کنید که تورم و شرایط اقتصادی فعلی شاید فکر کردن به آن را از سرمان دور کند و داشتنش را رؤیایی کند برای روزهایی دیگر.


از آنجایی که این رؤیا خواسته اکثر جوانان و دوستداران خودروهای لوکس شده است مجموعه کافه رنت با یک مدیریت قوی و تهیه مجموعه ای از لوکس ترین ماشین های روز دنیا بر آن شده که رؤیاهای شما را به واقعیتی زیبا تبدیل کند و با اجاره خودرو مورد علاقه تان به شما مسیر رسیدن به اهدافتان را هموار کند. برای رسیدن به این رؤیای دست یافتنی کافی است به سایت کافه رنت سری بزنید و با انتخاب این ماشین جادویی و ارتباط با مشاوران مجموعه در کمترین زمان سوار ماشین دلخواهتان شوید.

دیدگاه شما

فرمول: 49 + 22
02149934