معرفی آپشن ها و ویژگی های لکسوس

چندین سال است که بازار کراس اوورهای شاسی بلند بسیار پربحث و داغ شده است که اخیراً شاهد حضور ماشین لکسوس در بازارهای ایران هستیم. ماشین لکسوس همیشه طرف داران ثابت خود را در بین ماشین بازها حفظ کرده و بیشتر از همیشه در بین ماشین های لوکس طرفدار پیدا کرده است. در واقع خودروی لکسوس را می توان یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات خارجی در ایران قلمداد کرد. این خودرو با تکنولوژی های پیشرفته خود همواره باعث شگفت زدگی طرف داران خود می گردد. محصولی که در عین بهره بردن از کیفیت بالا، از برخی خواص لوکس برخوردار است.

تاریخچه لکسوس


کمپانی لکسوس از سال 1989 مشغول به فعالیت است. این کمپانی منحصربه فرد توسط مدیرعامل تویوتا راه اندازی شده است و بعد از گذشت چندین سال لکسوس به یکی از بهترین و معروف ترین برندهای خودرو در بازار جهانی تبدیل شد. یکی از آخرین تولیدات این کمپانی لکسوس nx200 است که این نمونه یک مدل میانی بین لکسوس nx200t و nx300 است. در بین خودروهای کمپانی لکسوس مدل nx کوچک ترین شاسی بلندی است که توسط این کارخانه تولید شده است.

ظاهر بسیار دل انگیز و همه پسند لکسوس

همان طور که در قسمت های قبل اشاره کردیم یکی از مهم ترین دلایلی که توجه هر خریداری را جلب می کند، ظاهر زیبا و لوکس، ماشین لکسوس است. ماشین لکسوس هیچ نقصی در بخش ظاهری خود ندارد و یک کراس اوور مدرن و کاملاً لوکس است که توجه هر شخصی را به راحتی می تواند به خودش جذب کند. در لکسوس می توانید به صورت آشکار، امضای لکسوس را ببینید. در این خودرو خطوط منحنی و برجسته زیادی بر روی بدنه تکرار شده است که باعث شده لکسوس عضلانی و بزرگ تر نشان داده شود.
جدا از تأثیری که خطوط در ظاهر خودرو دارد بلکه بر عملکرد آیرودینامیکی آن کاملاً مؤثر است. به طورکلی این خودرو در عین سادگی از طراحی کاملاً حرفه ای مهندسان برخوردار شده است.

ایمنی تضمین شده لکسوس

قطعاً می دانید خودروهایی که در کشورهای جهان اول عرضه می شود باید دارای استاندارهای بسیار دقیق و زیادی باشند . زیرا این کشورها در وهله اول به ایمنی شهروندان خود بسیار اهمیت می دهند. لکسوس موفق شده تا در طی مراحل و آزمایش های تصادف 5 ستاره ایمنی از سازمان E NCAP - سازمان ایمنی اروپا کسب کند. همین نکته کافی است تا شما را از ایمنی بالای این خودرو مطمئن سازد . در لکسوس ایبرگ در نقاط مختلف خودرو کار گذاشته شده است و همین موضوع آسیب ناشی از ضربه را تاحدامکان کاهش می دهد. به لطف حضور ترمزهای ضد قفل ABS و سیستم کمکی ترمز EBD کنترل این غول ژاپنی، آسان شده است. از دیگر سیستم های هوشمند این خودرو می توان به سیستم کنترل سراشیبی، سیستم پیش برخورد، سیستم هوشمند stop smart و کاهش قدرت موتور به هنگام فشردن ترمز اشاره کرد.

چندین سال است که خودروسازان از سیستم پشت سری های هوشمند در تولیدات خود استفاده می کنند. لکسوس برای صندلی های عقب و همچنین صندلی های جلو از این تکنولوژی استفاده کرده است که باعث می شود در حین ضربه از عقب خودرو کمترین آسیب به گردن سرنشینان و راننده وارد شود.

آپشن های بی شمار و امکانات رفاهی بالا

خودروسازان ژاپنی به داشتن خودروهایی فول آپشن شهرت دارند. لکسوس نیز از این امر مستثنی نیست. ما در مقابل لکسوس با یک خودروی کاملاً فول آپشن سروکار داریم. آپشن ها و امکانات رفاهی لکسوس تمام نیازهای راننده را برطرف می کند و از طرفی دیگر نیز بر راحتی سرنشینان بسیار مؤثر است.

از آپشن ها و امکانات رفاهی لکسوس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. سیستم تهویه مطبوع دوگانه و اتوماتیک
2. کروز کنترل
3. سقف پانورامیک با قابلیت تنظیم
4. آینه الکترونیک برای آسانی دید راننده در شب
5. تنظیم آینه های جانبی
6. سیستم قدرتمند به همراه 10 اسپیکر
7. قابلیت شارژ گوشی بدون نیاز به کابل
8. سیستم صوتی حرفه ای با قابلیت چند بخش شامل: DVD , Mp3,cd
9. نمایشگر 7 اینچی با قابلیت چندمنظوره و لمسی
10. دارای گرمکن و سردکن برای تمام صندلی های عقب و جلوی خودرو
11. روکش چرم و باکیفیت بالا
12. شیشه های سولار
13. سنسور دنده عقب برای پارک دوبل خودرو
14. چراغ های LED به همراه مه شکن
15. سنسور باران برای عملکرد اتوماتیک برف پاک کن ها
16. کنترل وضعیت و تعمیرات خودرو از راه دور Service connect
17. اتصال به اورژانس Safety connect
18. نرم افزار تلفن همراه اندروید و ios برای باز و بسته کردن درب ها و روشن کردن موتور به صورت کاملاً اتوماتیک
19. سیستم Head up display برای نشان دادن اطلاعات خودرو بر شیشه جلو
20. برخورداری از قابلیت تنظیم 10 حالته الکترونیکی صندلی راننده و استفاده از امکاناتی نظیر تنظیم گودی کمر
و...

پیشرانه قدرتمند لکسوس

نقاط قوت و مثبت خودروی لکسوس با داشتن پیشرانه قدرتمند و شتاب گیری فوق العاده کامل می شود. این خودروی لوکس دارای یک موتور 4 سیلندری به همراه 16 سوپاپ خطی مستقیم است.
لکسوس قدرت 235 اسب بخاری خود را مدیون همین موتور 2000 سی سی است. حداکثر گشتاور خروجی این غول باکلاس ژاپنی 349.8 نیوتن متر است. وزن این خودرو حدود 1837 کیلوگرم است اما این حجم از وزن ذره ای بر روی شتاب گیری لکسوس تأثیر منفی نگذاشته است. لکسوس فقط در 7.1 ثانیه شتاب صفر تا صد طی می کند و حداکثر سرعت این خودرو 200 کیلومتر در ساعت است.
حتماً با تمام این نکات و موارد گفته شده فکر می کنید که لکسوس خودرویی پرمصرف و پرهزینه است؛ اما کاملاً اشتباه می کنید.

مصرف سوخت ترکیبی لکسوس فقط 10 لیتر است

این خودروی زیبا در جاده های شهری به ازای هر 100 کیلومتر فقط 10.7 لیتر و در جاده های خارج شهر 8.7 لیتر بنزین مصرف می کند.

فرمان برقی و اتوماتیک لکسوس

فرمان ماشین لکسوس کاملاً قابل تنظیم است و کنترل راحت خودرو را میسر می سازد. بر روی فرمان کلیدهای کنترل هوشمند برای کنترل خودرو در نظر گرفته شده است.

جمع بندی لکسوس، یک خودروی همه چیز تمام!

لکسوس یک خودروی زیبا، راحت و با طراحی بسیار دقیق و بی نظیر است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
این خودرو با شتاب گیری عالی و سرعت بالا ایمنی تمام سرنشینان را تضمین می کند!
قیمت ماشین لکسوس از یک میلیارد تومان شروع می شود که قطعاً مناسب است زیرا که خودرویی است با آپشن های زیاد و امکانات رفاهی بالا که جزو لیست خودروهای فول آپشن قرار می گیرد. از سیستم های صوتی قدرتمند، نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو و کروز کنترل و ...

خبر خوش برای دوستداران لکسوس

قطعاً بنا بر مشکلات اقتصادی و یا اولویت بندی نیازها، نتوانیم از پس خرید کالاهای لوکس و گران قیمت و خودروهای لوکس بربیاییم.
کافه رنت با درک کامل از این موضوع خودروهای بسیار لوکس و برازنده از جمله خودروی لکسوس را با شرایطی باور نکردنی اجاره می دهد.


شما می توانید طعم لذت سرعت و شتاب گیری خودروی لکسوس را برای روزهایی در زندگی خود تجربه کنید و خاطرات به یادماندنی با کمک کافه رنت همراه با عزیزان خود بسازید.
برای اطلاعات بیشتر از نحوه اجاره این خودروی لوکس به سایت کافه رنت مراجعه کنید.

سوالات متدوال

1. چرا خودروی لکسوس محبوب شده است؟

زیرا از نظر آپشن و ویژگی های یک خودروی لوکس با قیمت مناسب چیزی کم ندارد و در رده ماشین های لوکس با قیمتی مناسب قرار میگیرد.

2.لکسوس ساخت کدام کشور است؟

اگر بخواهیم لوکس ترین کمپانی های خودروسازی که در آسیا فعال می کنند را نام ببریم، پس از هیوندا، کمپانی نام آشنای لکسوس در صدر جدول قرار می گیرد. با توجه به این که کمپانی لکسوس چند سالی است پای خود را به مارکت های ایرانی باز کرده و با بازخوردهای بسیار خوبی مواجه شده است.

دیدگاه شما

فرمول: 36 + 3
02149934