چه ماشینی برای شب عروسی گل بزنیم؟

ماشین عروسی

مراسم عروسی، یکی از مهم ترین و به یادماندنی ترین اتفاق های زندگی هر شخصی است؛ از این رو، عروس و داماد برای برگزاری یک جشن بی نقص و دل چسب ماه ها برنامه ریزی می کنند و چالش های گوناگونی پشت سر می گذارند.

یکی از مهم ترین مواردی که در این مراسم وجود دارد، ماشین عروس است که می تواند تاثیر چشم گیری در فیلم های عروسی داشته باشد.

امروزه با توجه به قیمت بالای خودروها، امکان فراهم کردن اتومبیلی شیک برای مراسم عروسی به دغدغه ای برای زوجین تبدیل شده است.

خوشبختانه، اجاره ماشین برای عروسی، سال ها است در جهان رواج دارد و مراکز معتبری در این زمینه فعالیت می کنند که این چالش را برای زوج های جوان هموار کرده اند.

لازم به ذکر است، اگر خواهان برگزاری مراسمی باشکوه برای خود هستید، می توانید از خدمات اجاره خودرو عروس مجموعه بزرگ کافه رنت استفاده کنید.

انتخاب ماشین عروس، بستگی به سلیقه و بودجه زوجین دارد اما در میان خودروهای موجود در بازار، مواردی نیز هستند که می توانند یک مراسم خاص و شیک برای شما رقم بزنند.

در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی چند نمونه از این اتومبیل ها که برای مراسم عروسی مناسب هستند، بپردازیم.

معرفی خودروهای مناسب برای مراسم عروسی

خودروی مناسب مراسم عروسی

همان طور که اشاره کردیم، زوج های جوان می توانند براساس سلیقه و بودجه خود، ماشین عروس مناسبی انتخاب کنند.

بسیاری از افراد، خواهان اتومبیل های کلاسیک هستند تا به مراسم خود، حال و هوایی نوستالژی و خاطره انگیز ببخشند.

تعداد این ماشین ها در ایران کم است و همچنین نگهداری از آن ها شرایط ویژه ای دارد؛ به همین دلیل، بهترین روش برای استفاده کردن از آن ها، گزینه اجاره خودرو است.

عده ای نیز برای مراسم عروسی، خودروهای لوکس و مدرن را انتخاب می کنند که با توجه به در دسترس تر بودن آن ها، طیف گسترده تری را شامل می شوند.

هر کدام از این خودروها، زیبایی و ویژگی منحصربه فرد خود را دارند و انتخاب آن ها به شما بستگی دارد.

هیوندای سوناتا Yf

هیوندای سوناتا  Yf

این خودرو، با ظاهری اسپرت و زیبا، طرفداران بسیاری دارد و یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب ماشین عروس است.

هیوندا سوناتا Yf، یک سدان لوکس محسوب می شود، که در سال 2011 وارد بازار شد.

این خودرو با چراغ های کشیده جلو و جلوپنجره بزرگ کرومی، بسیار زیبا و چشم گیر طراحی شده است. سقف آن، به فرم شیب دار اجرا شده که نمایی کوپه مانند به این ماشین بخشیده است.

چراغ های عقب در طول شب، با گرافیک خاص خود، زیبایی ظاهری و اسپرت آن را تکمیل می کنند. علاوه بر این موارد، فضای داخلی کابین نیز بسیار شیک و جادار طراحی شده است؛ اگر لباس عروس بلند و دنباله دار انتخاب کرده اید، این خودرو برای شما مناسب خواهد بود.

تودوزی این اتومبیل چرمی است و صندلی های جلو آن به صورت برقی تنظیم می شوند.

سقف پانوراما، سیستم تهویه هوای مطبوع خودکار و دوگانه، گرم کن و سردکن صندلی ها به همراه سیستم ترمز ABS، ESC و EBD از دیگر امکانات رفاهی و ایمنی در این ماشین هستند.

پژو 207

پژو 207

پژو 207، یکی از خودروهای محبوب و جوان پسند است که در سال 2007 میلادی وارد کشور شد. این هاچ بک جمع وجور، نمونه فیس لیفت پژو 206 محسوب می شود.

در نمای بیرونی 207، شاهد تغییراتی در مدل چراغ های جلو، سپرها و کاپوت هستیم که ظاهری جذاب و خشن تر به آن بخشیده اند. فضای داخلی کابین نیز زیبا و جادار طراحی شده است.

علاوه بر بدنه شیک و مدرن، رانندگی راحت و هندلینگ خوب، همراه با دیگر امکانات رفاهی و ایمنی مانند سیستم های ترمز ABS و EBD، تهویه مطبوع، گیربکس اتوماتیک و سقف پانوراما از ویژگی های این خودرو محسوب می شوند.

اگر علاقه مند به خودروهای اسپرت و جمع جور هستید، پژو 207، گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود.

مرسدس بنز S500

مرسدس بنز S500

مرسدس بنز S 500، که در سال 2014 به صورت رسمی وارد بازار شد، لوکس ترین خودرو در لیست تولیدات این شرکت محسوب می شود و در سراسر دنیا، طرفداران زیادی دارد.

در نمای روبه رو، جلوپنجره ای بزرگ به همراه دو چراغ هوشمند با تکنولوژی LED خودنمایی می کنند. خطوط موجود بر روی کاپوت و گلگیرها که تا دماغه اتومبیل کشیده شده اند، چهره ای با ابهت به این خودرو لوکس می دهند.

زه های کرومی که روی قسمت های مختلف بدنه قرار دارند، با جلوپنجره هماهنگی داشته و باعث حفظ ظاهر شیک و خاص این ماشین می شوند.

در نمای عقب این خودرو نیز همه چیز به زیبایی طراحی شده و چهره ای اسپرت و در عین حال تشریفاتی کلاس S را حفظ کرده است؛ این ماشین به مراسم شما جذابیت خاصی می بخشد.

کابین این اتومبیل، همچون قصری مجلل طراحی شده و فضای کافی برای سرنشنیان فراهم کرده است. سیستم تعلیق هوشمند، سیستم تهویه مطبوع داخل کابین، ماساژور، سردکن و گرم کن برای صندلی ها از دیگر امکانات رفاهی این خودرو هستند.

هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس، از دیگر نمونه خودروهای پرطرفدار است که برای مراسم عروسی انتخاب مناسبی محسوب می شود. این ماشین، متعلق به کشور کره جنوبی است و در سال 2009 وارد بازار شد.

چراغ های بزرگ و کشیده در قسمت جلویی آن همراه با جلوپنجره کرومی، ظاهری با ابهت و خاص به این خودرو بخشیده اند.

فضای داخلی هیوندای جنسیس نیز بزرگ، جادار و در عین حال لوکس طراحی شده است که سواری بدون تنش را به سرنشینان ارائه می دهد.

علاوه بر ظاهر بسیار شیک و چشم گیر این خودرو که با گل آرایی مناسب، زیباتر می شود، امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی در هیوندای جنسیس تعبیه شده است تا این ماشین را به یک گزینه ایده آل تبدیل کند.

پورشه باکستر

پورشه باکستر

پورشه باکستر در کلاس خودروهای لوکس قرار دارد و یکی از بهترین انتخاب ها برای ماشین عروس است.

هندلینگ عالی همراه با موتور بسیار قدرتمند این خودرو در کنار آپشن های فراوان و طراحی زیبای بدنه آن را به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است.

پورشه باکستر به صورت کروک طراحی شده و اگر مراسم عروسی شما در فصل های گرم سال است، بهترین انتخاب برای ماشین عروس خواهد بود.

تودوزی چرمی، نمای اسپرت این خودرو را تکمیل کرده است. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل کیفیت هوا، گرم کن، سردکن و حافظه صندلی ها از دیگر امکانات پورشه باکستر است که برای رفاه سرنشینان در نظر گرفته شده اند.

نکات مهم برای انتخاب ماشین عروس

ماشین عروس گل کاری شده

یکی از مواردی که نیاز است به آن توجه کنید، رنگ ماشین عروس است. اغلب، خودروهای سفید رنگ بهترین انتخاب هستند چراکه با هر نوع گل آرایی زیبا می شوند.

اگر مراسم خود را در فصل های گرم سال برگزار می کنید، بهتر است برای جلوگیری از پلاسیده شدن گل ها، خودرو را در مکان خنک پارک کنید.

عروس و دامادهایی که مراسم آن ها در فصل پاییز یا زمستان است، می توانند چند روز پیش از عروسی در مورد وضعیت آب وهوا در روز برگزاری جشن خود آگاهی کسب کنند.

ماشین هایی که فضای کابین آن ها جادار و بزرگ است، برای عروس هایی که لباس آن ها پف دار یا دنباله دار طراحی شده، مناسب تر هستند.

بهتر است پیش از مراسم، از سلامت فنی خودرو اطمینان حاصل کنید تا در طول مسیر، مسئله ای رخ ندهد.

اجاره خودرو برای عروسی

اجاره خودرو برای عروسی

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، اغلب زوج های جوان برای جلوه بخشیدن به مراسم خود، به دنبال خودرویی شیک و خاص می گردند؛ امروزه با توجه به افزایش چشم گیر قیمت ماشین، امکان خرید اتومبیل دلخواه برای همه افراد جامعه فراهم نیست.

از این رو، بهترین روش برای برگزاری مراسمی دل چسب و خاطره انگیز، اجاره خودرو از موسسات معتبر فعال در این زمینه است.

جالب است بدانید، بسیاری از زوج های جوان، با وجود ماشین های لوکس و گران قیمتی که دارند؛ به دلیل علاقه به خودروهای کلاسیک، اجاره ماشین را انتخاب می کنند.

شرکت های گوناگونی در سراسر ایران، به امر اجاره اتومبیل برای عروسی می پردازند و خدمات متنوعی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند.

بنابراین نیاز است قبل از عقد هرگونه قرارداد و پرداخت هزینه، از اعتبار آن موسسه، مطمئن شوید.

بهتر است از مجموعه ای خودرو مدنظر خود را اجاره کنید که علاوه بر خودروهای باکیفیت، خدماتی از قبیل بیمه، مشاوره، راننده های مجرب، پشتیبانی 24 ساعته و... را نیز ارائه می کنند.

در ادامه، به بررسی چند نکته ضروری که بهتر است پیش از اجاره ماشین برای عروسی بدانید، می پردازیم.

شرایط اجاره ماشین عروس

شرایط اجاره ماشین عروس

تمام موسسات اجاره خودرو، شرایط مخصوصی برای این موضوع در نظر گرفته اند. به طور معمول، شما می توانید ماشین مورد نظر خود را به مدت 15 ساعت (از ساعت 9 صبح تا 12 شب) در اختیار داشته باشید.

محدوده حرکت خودروها، در داخل شهر است و اگر قصد خروج از شهر را دارید، نیاز است تا پیش از آن، با شرکت هماهنگی های لازم را انجام دهید؛ با توجه به نوع خودرو، در ازای هر ساعت تاخیر و خروج از شهر، هزینه ای مازاد محاسبه می شود.

اغلب شرکت های اجاره اتومبیل، خدمات کرایه ماشین خود را به سه صورت لوکس، اقتصادی و کلاسیک دسته بندی کرده و به دو روش با راننده و بدون راننده ارائه می کنند؛ بنابراین هزینه اجاره، با توجه به نوع اتومبیل و روش انتخابی شما محاسبه می گردد.

لازم به ذکر است، اتومبیل های کلاسیک به دلیل اینکه تعداد کمی از آن ها موجود است، هزینه بالاتری نسبت به خودروهای لوکس و اقتصادی دارند؛ این ماشین ها با راننده در اختیار شما قرار داده می شوند.

شرایط اجاره ماشین عروس با راننده و بدون راننده

اجاره ماشین عروس با راننده

در روش اجاره ماشین عروس با راننده، قراردادی رسمی ثبت می شود و نیازی به ارائه هیچگونه مدرکی از سوی متقاضیان نیست.

لازم به ذکر است، رانندگان مجرب و آشنا به اصول تشریفات همراه شما خواهند بود که این امر می تواند در کاهش مشغله های روز عروسی شما موثر باشد.

در این روش، مسئولیت خودرو اجاره ای با راننده مجموعه است؛ بنابراین استفاده از این خدمات، ریسک و هزینه کمتری را به همراه دارد.

به طور کلی می توان گفت، اگر خواهان یک انتخاب کم ریسک و در عین حال مقرون به صرفه هستید، روش اجاره ماشین عروس با راننده برای شما مناسب تر است.

چنانچه قصد دارید ماشین عروسی خود را بدون راننده اجاره کنید، نیاز است تا آقای داماد، یک فقره چک به اندازه مبلغ خودرو به شرکت تحویل دهد.

این چک به منظور ضمانت است و در هنگام عودت خودرو، توسط یکی از نمایندگان موسسه، به ایشان تحویل داده می شود.

پس از تحویل خودرو به داماد، نماینده شرکت اجاره ماشین تا پایان جشن در اتومبیلی دیگر، خودرو عروس را همراهی می کند و در موعد مقرر آن را تحویل می گیرد.

اجاره ماشین عروس دارای محدودیت سنی حداقل 20 سال است و شخص اجاره کننده باید دارای گواهینامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار باشد؛ همچنین نیاز است تمامی مدارک ارائه شده متعلق به آن فرد باشد.

موارد مهم در قرارداد اجاره ماشین عروس

ماشین عروسی گلکاری شده

در بستن قرارداد اجاره ماشین عروس، نیاز است تا مواردی را در توافق کتبی ذکر کنید تا بعد از عقد قرارداد، هزینه های مازاد به شما تحمیل نشوند.

هزینه کل به همراه احتساب مالیات، مبلغ ودیعه و عودت آن، پرداخت انعام، محل تحویل خودرو و بازگرداندن آن به نماینده موسسه از جمله موارد مهمی هستند که نیاز است در قرارداد نوشته شوند.

اگر قصد خروج از شهر را دارید یا ممکن است دیرتر از موعد مقرر خودرو را تحویل شرکت دهید، در مورد نرخ هزینه مازاد با موسسه مربوطه توافق کنید.

سخن پایانی

در این مقاله، با خودروهایی که برای مراسم عروسی انتخاب مناسبی هستند، آشنا شدیم.

همان طور که اشاره کردیم، با توجه به شرایط بازار اتومبیل، برای بسیاری از جوانان، خرید ماشین مورد نظر آن ها امکان پذیر نیست.

از این رو، بهترین روش، اجاره خودرو از موسسات معتبر فعال در این زمینه است.

کافه رنت، ارائه دهنده انواع ماشین های باکیفیت داخلی و خارجی در سه دسته لوکس، اقتصادی و کلاسیک همراه شما عزیزان است.

زوج های جوان می توانند پس از اجاره اتومبیل مورد نظر خود، از خدماتی مانند گل آرایی و دسته گل عروس نیز استفاده کنند؛ در این مسیر، مشاوران حرفه ای به شما کمک می کنند تا با توجه به بودجه و سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

همچنین اگر خواهان برگزاری مراسم عروسی شیک و باشکوه هستید، پیشنهاد ما استفاده از پکیج تشریفاتی ماشین عروس در مجموعه کافه رنت است.

این خدمات شامل اسکورت ماشین عروس با موتور و خودروهای ویژه اسکورت، همراهی توسط بادیگارد و راننده مجرب و آشنا با اصول تشریفات به متقاضیان ارائه می شود.

در پایان لازم به ذکر است، اجاره ماشین عروس، امری کاملا سلیقه ای است و به انتخاب شما عزیزان بستگی دارد. مجموعه بزرگ کافه رنت، در این مسیر همراه شما است.

دیدگاه شما

فرمول: 49 + 15
02149934