اجاره ماشین آمریکایی در کیش

همانطور که می دانید، اجاره خودرو یکی از تفریحات جذاب کیش محسوب می شود. خودروهای موجود در کیش طیف بالایی ازانواع خودرو را در بر می گیرد. اما در این میان، اجاره ماشین آمریکایی در کیش تقریبا محبوب ترین سبک در اجاره ماشین کیش می باشد.

از جمله امکانات جزیره کیش می توان به هتل ها و رستوران های مجلل، کلاب های تفریحات دریایی و ورزشی، و مراکز خرید اشاره کرد. برای کامل کردن یک تجربه عالی از مسافرت به این منطقه ساحلی، بیشتر افراد تمایل دارند از امکانات اجاره ماشین، موتور، قایق و لیموزین بهره مند شوند. بنابراین یکی از کارهایی که می توانید برای گذراندن اوقات هرچه مفرح تر در جزیره کیش انجام دهید، اجاره ماشین های لوکس خارجی می باشد. اجاره خودرو در جزیره کیش علاوه بر آنکه جزو امکانات تفریحی و رفاهی سفر به این جزیره به شمار می آید، بسیار کاربردی و به صرفه است.


اگر مشتاقید بدانید اجاره ماشین آمریکایی در کیش از چه مزایایی برخوردار است و چه شرایطی دارد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.اما قبل از هرچیز بهتر است از قوانین رانندگی در جزیره کیش آگاه باشید تا با خیال راحت و بدون جریمه شدن در این شهر به گشت و گذار بپردازید.


مزایای اجاره ماشین آمریکایی در کیش چیست؟


بدون شک اجاره ماشین در کیش یکی از امکانات محبوب این جزیره به شمار می رود. اجاره خودرو در تمامی شهرهای ایران امکان پذیر است. اما مزیتی که در مورد کیش وجود دارد این است که منطقه آزاد محسوب می شود و واردات ماشین های لوکس و خارجی به این منطقه بدون محدودیت صورت می گیرد و اجاره ماشین کروک در کبش یکی از مزایای این جزیره نسبت به دیگر شهرهای ایران است.

اگر به جزیره کیش سفر کرده باشید حتما برایتان پیش آمده که پس از استفاده از آژانس و ون های گردشگری، طی چندروز، مبلغ گزافی برای تردد پرداخت کرده باشید. اجاره ماشین موجب می شود تا هر زمانی که بخواهید وسیله نقلیه در اختیار داشته باشید و هرچقدر می خواهید در مقصد تفریحی مورد نظرتان توقف کنید. در اختیار داشتن خودروی اجاره ای به شما آزادی عمل می دهد، بنابراین خودتان می توانید برای مدت زمانی که در این جزیره اقامت دارید برنامه ریزی کنید.


اجاره خودرو علاوه بر اینکه هزینه های شما را کاهش می دهد، باعث می شود بتوانید بیشترین استفاده را از زمان خود داشته باشید. پول شما همیشه به جیبتان برمی گردد اما زمان هرگز قابل بازگشت نیست.
یکی دیگر از مشکلاتی که مسافران جزیره کیش آن را تجربه می کنند، حمل کیسه های خرید است. تصور کنید می خواهید در یک روز به بهترین مراکز خرید کیش سر بزنید و هر بار باید کیسه های خریدتان را از این مرکز خرید به آن مرکز خرید ببرید. در آخر خسته می شوید و نمی توانید آنطور که می خواستید برای خرید کردن بگردید. در این بین باید انتظار تاکسی های خطی را هم بکشید. اما با اجاره خودرو دیگر با این مشکلات مواجه نخواهید شد.


مواردی که ذکر کردیم از مزایای کاربردی اجاره خودرو به حساب می آیند. اما رانندگی به تنهایی می تواند برای برخی از افراد یک فعالیت تفریحی باشد. کمتر چیزی به اندازه رانندگی با یک ماشین لوکس و زیبا و راحت در جاده های کم تردد می تواند برای یک عاشق ماشین لذت بخش باشد.


شما می توانید خودروی اجاره ای خود را بیمه کنید تا در صورت بروز هرگونه حادثه برای خودرو، خسارت مالی چندانی به شما وارد نشود. شرکت های اجاره خودرو معمولا پکیج های بیمه ای را ارائه می کنند تا شما با اطمینان خاطر از سفر خود لذت ببرید.

ماشین های آمریکایی کیش

برای اطلاع از قیمت و شرایط اجاره هرکدام از خودروهای آمریکایی روی عکس کلیک کنید.

هامر

اجاره ماشین هامر در کیش

کادیلاک

اجاره ماشین کادیلاک در کیش

موستانگ

اجاره ماشین موستانگ در کیش

فورد تاروس

فورد تاروس

فوورد فیوژن

فوورد فیوژن

موستانگ کروک

موستانگ کروک

کامارو کروک

کامارو کروک

شورولت تاهو

شورولت تاهو

دوج چلنجر SRT

دوج چلنجر SRT

دوج چلنجر

دوج چلنجر

عوامل مؤثر در قیمت اجاره ماشین آمریکایی در کیش کدام اند؟

همان طور که گفته شد، واردات خودروهای لوکس خارجی در این منطقه با محدودیت خاصی مواجه نیست کرایه ماشین آمریکایی کیش امکان پذیر است. حال می خواهیم به برخی عواملی که در هزینه اجاره خودرو تأثیر دارند بپردازیم تا بتوانید خودروی موردعلاقه تان را با کم ترین قیمت ممکن اجاره کنید.


• زمانی که خودرو را رزرو می کنید
• روزهایی که می خواهید خودرو را اجاره کنید
• مدت زمانی که می خواهید خودرو را اجاره کنید
• مدل خودرو

اجاره ماشین آمریکایی در کیش

زمانی که خودرو را رزرو می کنید

با توجه به این موضوع که حجم خودروهای درخواستی در جزیره ی کیش بالا می باشد، بهتر است تا حداقل یک هفته زودتر نسبت به رزرو خودروی خود اقدام کنید. همچنین اگر میخواهید از تخفیف ویژه اجاره خودرو نوروز 1401 بهره مند شوید، بهتر است از همین حالا خودرویتان را به صورت کاملا رایگان رزرو کنید.

روزهایی که می خواهید خودرو را اجاره کنید

تاریخی که خودروی مورد نظر را برای آن اجاره می کنید در قیمت آن تأثیر دارد. برای مثال در تعطیلات رسمی عید که میزان متقاضیان بالا می رود قیمت نیز افزایش پیدا می کند. اگر قصد اجاره خودرو برای تعطیلات نوروز را دارید ما توصیه می کنیم هرچه زودتر این کار را انجام دهید.

مدت زمانی که می خواهید خودرو را اجاره کنید

طول مدتی که می خواهید خودروی اجاره ای مورد نظر را در اختیار داشته باشید در هزینه اجاره آن تأثیر دارد. به این صورت که اگر خودرو را برای روزهای بیشتری اجاره کنید، تخفیف بیشتری شامل حالتان می شود. برای مثال اگر یک هفته در جزیره کیش اقامت دارید بهتر است خودرو را برای کل هفته اجاره کنید نه فقط سه یا چهار روز.

مدل خودرو

مسلم است که هرچه وسیله نقلی مورد نظر شما لوکس تر و بزرگ تر باشد می بایست هزینه بیشتری بابت اجاره آن بپردازید. اگر قصد اجاره ماشین آمریکایی در کیش را داشته باشید طبیعتا هزینه آن از اجاره یک خودروی معمولی تولید داخل کشور بیشتر خواهد بود.

چگونه در جزیره کیش ماشین آمریکایی اجاره کنیم؟

برای کرایه ماشین آمریکایی کیش شما باید مدارک معتبری را به شرکتی که خودرو را از آن اجاره می کنید ارائه دهید. مدارک و شرایطی که به منظور اجاره خودرو باید داشته باشید به شرح زیر است.


• شخصی که خودرو را اجاره می کند باید حداقل 20سال سن داشته باشد
• شخصی که خودرو را اجاره می کند باید گواهینامه حداقل با 6ماه اعتبار زمانی داشته باشد
• ارائه مدرک شناسایی الزامی است
• ارائه گواهی معتبر اشتغال به کار و یا محل سکونت الزامی است
• شخصی که خودرو را اجاره می کند باید یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو ارائه کند.( اتباع خارجی و هم وطنان مقیم خارج از ایران، نیازی به ارائه چک و سفته ندارند)
• برای اجاره خودرو، شخص می بایست مبلغی مشخص به عنوان ودیعه پرداخت نماید. این ودیعه را می توان به ریال و یا هر ارز رایج دیگری پرداخت نمود. ودیعه هنگام تحویل خودرو به شما بازگردانده می شود.


لازم به ذکر است که تمامی مدارک گفته شده باید به نام شخص اجاره کننده باشند. در مورد ودیعه نقدی باید گفت که مبلغ آن برای هر خودرو متغیر است و در هنگام عودت خودرو به شخص بازگردانده می شود.
هر کدام از خودروهای قابل ارائه دارای محدودیت کیلومتر معینی در هر روز هستند. اگر مسافت طی شده در طول روز از مقدار تعیین شده بیشتر شود می بایست هزینه ای را برای هر کیلومتر مازاد پرداخت کنید. این مقدار برای خودروهای خارجی 200 کیلومتر و خودروهای سوپر لوکس 150 کیلومتر است.


پس از آنکه مدارک شما توسط کارشناسان شرکت مورد تأیید قرار گرفت، قرارداد شما ثبت می شود. این قرارداد، شامل مشخصات خودرو و مشخصات شما و اطلاعات دقیق اجاره است. بعد از ثبت قرار داد می توانید به کرایه خودرو آمریکایی کیش بپردازید.

سوالات متداول در خصوص اجاره ماشین آمریکایی در کیش

حداقل برای چه مدت زمانی می توانم خودرو اجاره کنم؟

محدودیتی در مورد مدت زمانی که می توانید خودروی مورد نظر را اجاره کنید وجود ندارد. اما حداقل زمان اجاره ماشین آمریکایی در کیش 3 روز است. پس از اتمام مدت زمانی که در قرارداد ذکر شده، می توانید برای تمدید آن اقدام نمایید.

اگر خودرویی که اجاره کردم نقص فنی داشته باشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اگر هرگونه نقص فنی در خودروی اجاره ای شما وجود داشته باشد شرکت اجاره خودرو موظف است خودرو را برای شما تعویض نماید. اگر حین استفاده خودرو تصادفی صورت بگیرد پرداخت خسارت خودرو به عهده مقصر است.

کجا می توانم خودرویی که اجاره کردم را تحویل بگیرم؟

هنگام رزرو می توانید نام محل مورد نظر را جهت تحویل و عودت ذکر کنید. برای مثال می توانید خودروی اجاره ای خود را در فرودگاه تحویل بگیرید تا برای رسیدن به هتل نیازی به پرداخت هزینه برای تاکسی نداشته باشید.

هنگامی که خودرو را به شرکت تحویل می دهیم چقدر بنزین باید در باک موجود باشد؟

وقتی خودروی اجاره ای خودرو را تحویل می گیرد، مقدار معینی بنزین در باک آن موجود است. هنگام عودت خودرو نیز شما می بایست باک خودرو را با همان مقدار اولیه پر کنید.
سایر هزینه های خودروی اجاره ای به چه صورت است؟

به طور کلی در شرایط خاصی نیاز است که هزینه ای مازاد بر اجاره خودرو پرداخت شود. این شرایط به ضرح زیر اند:


• خسارت
• خلافی
• طرح ترافیک


اگر هرگونه خسارتی از طرف شخص اجاره کننده متوجه خودرو شود، فرد اجاره کننده ملزوم به پرداخت آن است. به همین منظور ما توصیه می کنیم از پکیج های بیمه استفاده کنید.
اگر خودرو در مدت زمانی که در اختیار شماست جریمه شود، شما ملزوم به پرداخت جریمه های ثبت شده خواهید بود. همچنین اگر در این مدت زمانی، وارد محدوده طرح ترافیک شوید می بایست جریمه آن را بپردازید.

سخن پایانی

با اجاره خودرو آمریکایی کیش در مدت زمان اقامت خود در جزیره کیش می توانید به مقدار زیادی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. اجاره ماشین آمریکایی در کیش یکی از امکاناتی است که تجربه بی نظیری برای طرفداران خودروهای لوکس خارجی به ارمغان می آورد. از آنجایی که واردات خودروهای خارجی در این منطقه آزاد است شما می توانید خودروی مورد علاقه خود را در طول اقامت در جزیره کیش در اختیار داشته باشید.
به خصوص اگر قصد سفر به جزیره کیش در تعطیلات نوروز را دارید هرچه زودتر خودروی مورد نظر خود را در کافه رنت رزرو کنید.

پیشنهاد نویسنده: هزینه سفر نوروزی با خودرو اجاره ای

دیدگاه شما

فرمول: 41 - 11
02149934