اجاره خودروهای کلاسیک پر زرق و برق برای تشریفات

امروزه برخلاف گذشته استفاده از خودروهای کلاسیک نوعی تشریفات محسوب می شود و افراد برای برگزاری مراسم های خود به صورت خاص و متفاوت از خودروهای قدیمی استفاده می کنند. از آنجایی که تولید خودروهای قدیمی خیلی سال پیش متوقف شده و نگهداری از آن ها کار مشکلی است افراد نمی توانند به راحتی آن ها را خریداری و استفاده کنند ولی خوشبختانه شرکت های اجاره خودرو، اجاره خودرو کلاسیک داخلی و خارجی را برای افراد بسیار راحت کرده اند. اجاره خودرو کلاسیک عروسی می تواند یک کار خاطره انگیز برای عروس و داماد باشد، این کار باعث می شود تا مراسم حس و حال نوستالژی به خود بگیرد. با افزایش درخواست خودروهای قدیمی تنوع آن ها در شرکت های اجاره خودرو بالا رفته است به همین دلیل شما می توانید طبق سلیقه خود خودرو خارجی و داخلی مورد نیاز خود را اجاره کنید.

اجاره خودروهای کلاسیک

اجاره خودرو کلاسیک تشریفات

همان طور که گفته شد در مراسم هایی مانند مراسم عقد و عروسی استفاده از خودروهای کلاسیک رواج پیدا کرده است. این کار باعث می شود تا حس و حال عروسی های قدیمی در مراسم احساس شود و مهمانان حاضر یک جشن نوستالژیک و خاطره انگیز را تجربه کنند. افراد برای ایجاد جذابیت در مراسم، علاقه زیادی به اجاره خودرو کلاسیک خارجی دارند که هزینه این کار نسبت به اجاره خودروهای داخلی بیشتر است.
در اجاره خودرو کلاسیک باید به موارد زیادی توجه کنید زیرا این خودروها قدیمی هستند و نگهداری از آنها به دقت زیادی نیاز دارد، از جمله نکاتی که توجه به آن ها ضروری است عبارت اند از:
تعداد خودروها برای اجاره در شرکت محدود است از این رو باید چندین روز قبل از مراسم نسبت به رزرو خودرو اقدام نمایید تا بتوانید خودرو مورد علاقه خود را پیدا کنید.
اگر خودرو برای مراسم عروسی می خواهید حتماً باید در مورد گل آرایی در حین اجاره خودرو صحبت کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید. بهتر است این کار برعهده شرکت کرایه دهنده باشد زیرا اگر این گل آرایی را خود شما انجام دهید در صورت رسیدن هرگونه آسیب حتماً باید هزینه آن را پرداخت کنید که این کار به ضرر شما تمام خواهد شد.
اگر خود شما قصد رانندگی دارید حتماً باید خودرو کلاسیک بدون راننده را رزرو کنید ولی اگر نیاز به راننده دارید می توانید در حین عقد قرارداد با شرکت، خودرو همراه با راننده رزرو کنید که هر کدام هزینه مشخصی دارد و در ادامه در مورد آن ها بحث خواهیم کرد.
قبل از عقد قرارداد باید مدت زمان اجاره را مشخص کنید برای مثال شما می توانید از ساعت 9 صبح تا 12 شب خودرو اجاره کنید ولی اگر از این مدت بیشتر باشد حتماً باید در حین قرارداد آن را قید کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

برای اطلاع بیشتر ازخودورهای کلاسیک می توانید به مقاله " اجاره خودروهای کلاسیک بی همتا" مراجعه کنید.

اجاره خودروهای کلاسیک از کافه رنت

نحوه اجاره خودرو کلاسیک تشریفاتی

اجاره خودرو نیاز به شرایط و مدارکی دارد که این شرایط ممکن است در شرکت های کرایه دهنده خودرو متفاوت باشد. نحوه اجاره خودرو کلاسیک خارجی با سایر خودروها ممکن است کمی فرق داشته باشد. مهم ترین چیزی که در رنت خودرو در نظر گرفته می شود پرداخت هزینه آن و همچنین ارائه مدارک زیر است:
کارت شناسایی از قبیل کارت ملی، گواهینامه و یا شناسنامه
سفته یا چک به ارزش کل خودروی اجاره ای
ارائه این دو مورد برای اجاره خودرو کلاسیک عروسی ضروری هست ولی برخی از شرکت های کرایه دهنده خودرو علاوه بر این موارد مدارک دیگری نیز دریافت می کنند که از جمله آن ها می توان به امانت گذاشتن سند ملک به نام اجاره گیرنده، امانت گذاشتن خودرو شخصی به همراه سند، امانت گذاشتن سکه و طلا و .... توجه کنید که اگر اجاره خودرو توسط اتباع خارجی انجام شود مدارک دیگری نیز از جمله پاسپورت یا ویزا، گواهینامه بین المللی و 10 درصد مبلغ خودرو به عنوان ودیعه مورد نیاز است.
همان طور که می دانید شما می توانید خودرو خارجی و داخلی را با راننده نیز رزرو کنید که در این صورت مدارکی که شرکت کرایه دهنده از شما خواهد گرفت شامل کارت شناسایی، نوشتن قرارداد و پرداخت بیعانه می شود. رزرو خودرو با راننده و یا بدون راننده کاملاً انتخابی هست و شما باید طبق نیاز و سلیقه خود تصمیم گیری نمایید.
اجاره ماشین های کلاسیک برای عروسی

اجاره ماشین های کلاسیک برای عروسی

در کشور ما خوشبختانه اجاره خودرو کلاسیک خارجی و داخلی تنوع زیادی دارد و شما به راحتی می توانید طبق علاقه خود ماشین مدنظر را انتخاب کنید. استفاده از خودرو کلاسیک در عروسی ها فضایی نوستالژیک و لذت بخش به وجود می آورد و همچنین فیلم عروسی با یک ماشین قدیمی بسیار جذاب می شود. مهم ترین نکته ای که باید در اجاره خودرو کلاسیک توجه کنید نوع گل آرایی است که بهتر است این کار را به شرکت ارائه دهنده خودرو بسپارید زیرا گل آرایی با چسب و مواد مختلفی انجام می شود که ممکن است باعث آسیب رسیدن به خودرو شود و اگر توسط خود شما انجام شود در صورت هرگونه آسیب باید خسارت آن را به طور کامل پرداخت کنید ولی در صورتی که گل آرایی توسط شرکت انجام شود، شما در قبال آن هیچ گونه مسئولیتی ندارید.
نمای پهلو ماشین های کلاسیک برای عروسی

تنوع خودروهای کلاسیک برای مراسم های خاص

امروزه به دلیل استقبال زیاد مردم از خودروهای کلاسیک تنوع آن ها در شرکت های اجاره دهنده خودرو افزایش پیدا کرده است از این رو شما می توانید به راحتی خودرو مورد علاقه خود را پیدا کنید فقط به شرطی که در زمان مناسبی اقدام به رزرو خودرو کنید. انواع خودروهای کلاسیک از جمله بی ام و، مرسدس بنز اس و کادیلاک از جمله خودروهای پرطرفدار در ایران هستند که شما می توانید در بیشتر شرکت ها آن ها را پیدا کنید. از جمله خودروهایی که در شرکت های اجاره خودرو قابل رزرو هستند می توان به تویوتا سیلکا، بیوک سنچوری، فولکس واگن کوپه و ... اشاره کرد که بیشتر آن ها مربوط به دهه 50 خورشیدی هستند و در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:
1. خودرو کلاسیک میتسوییشی گالانت: یکی از خودروهای پرطرفدار قدیمی میتسوییشی گالانت نام دارد که متعلق به سال های 1969 تا 2012 است و در قدیم بیشتر در خانواده های سرمایه دار و ثروتمند مورد استفاده قرار می گرفت و اکنون شما می توانید آن را از شرکت اجاره دهنده خودرو برای مراسم های مختلف اجاره کنید.
2. خودرو کلاسیک کادیلاک سویل: یکی دیگر از خودروهای قابل اجاره در ایران کادیلاک سویل نام دارد که ساخت کشور آمریکا است. این خودرو، خودرو بسیار مقاومی هست که سایز بسیار بزرگی دارد و می تواند به مراسم های عقد و عروسی جلوه ای ویژه دهد.
3. خودرو کلاسیک فولکس واگن: این خودرو جزء ماشین های بسیار پرطرفدار در سال های 1300 الی 1370 بود که از آن زمان تاکنون برای مراسم های مختلفی از جمله عروسی مورد استفاده قرار گرفته است.
اجاره خودروهای کلاسیک برای عروسی

بررسی قیمت خودرو اجاره ای کلاسیک

قیمت این مدل خودروها متفاوت است ولی در حالت کلی هزینه اجاره خودرو کلاسیک خارجی گران تر از خودرو کلاسیک داخلی است. بیشتر افراد به دنبال اجاره خودرو خارجی هستند زیرا این خودروها تنوع بالایی داشته و زیبایی آن ها بیشتر است و از این رو هزینه زیادی نیز پرداخت می کنند.
هزینه اجاره خودرو کلاسیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
نحوه اجاره: برخی از افراد اقدام به اجاره خودرو به صورت آنلاین می کنند که این کار باعث می شود در بیشتر هزینه ها صرفه جویی شود.
نوع خودرو اجاره: هر چقدر که خودرو قدیمی تر بوده و کیفیت مطلوبی داشته باشد هزینه بالایی نیز خواهد داشت.
نوع برند خودرو: برخی از خودروها به دلیل داشتن برند بسیار معروف بسیار گران قیمت هستند از این رو همه افراد توانایی اجاره آن ها را ندارند.
• مدت زمان اجاره: هرچه زمان اجاره کمتر باشد به همان میزان هزینه نیز پایین تر خواهد آمد
• نوع اجاره خودرو کلاسیک: همان طور که می دانید اجاره خودرو با راننده و بدون راننده امکان پذیر است ولی اجاره خودرو با راننده به دلیل کاهش مسئولیت راننده کمتر از اجاره خودرو بدون راننده خواهد بود.

کلام آخر

اجاره خودرو کلاسیک خارجی و داخلی برای برگزاری مراسم های مختلف به خصوص عروسی طرفداران زیادی دارد از این رو بیشتر افراد به دنبال بهترین شرکت های کرایه دهنده خودرو کلاسیک هستند. بهتر است بدانید کافه رنت با بهترین شرایط ممکن و هزینه نسبتاً کم خودروهای کلاسیک متنوعی را در اختیار افراد قرار می دهد و شما می توانید با خیال راحت خودرو مورد علاقه خود را پیدا و اجاره کنید.

دیدگاه شما

فرمول: 43 + 15
02149934