اجاره خودروهای کلاسیک بی همتا

اگر به دنبال تجربه کردن حس نوستالژیک و روح قدیمی در ماشین های سواری هستید بدون شک خودروهای کلاسیک می توانند این حس را در شما ایجاد کنند. امروزه توقف تولید این خودروها باعث شده است که در وهله اول کمیاب باشند و در وهله دوم از لحاظ تعمیرات و پیدا کردن قطعات لازم صاحبان آن ها با چالش رو به رو شوند؛ اما خوشبختانه راهی وجود دارد که بتوانید بدون مواجه شدن با این مشکلات، در خودرو کلاسیک مورد علاقه خود بنشینید و حس شیرین رانندگی همراه با اصالت را تجربه کنید؛ با اجاره کردن خودروهای کلاسیک از مراکز معتبر اجاره خودرو می توانید بدون داشتن دغدغه های تعمیرات و ... خودرو مورد علاقه خود را برانید و لذت ببرید.

بهترین خودروهای کلاسیک جهان

با وجود اینکه امروزه شاهد تولید خودروهای متنوعی هستیم که هر یک از آن ها ویژگی های کیفی فوق العاده ای دارند، نگاهی به سلاطین قدیم جاده ها و بررسی ویژگی های منحصر به فردشان می تواند بسیار جذاب و قابل توجه باشد.
اکنون به بررسی چند مورد از خاص ترین و جذاب ترین خودروهای کلاسیک جهان می پردازیم:
جگوار E-Type

جگوار E-Type

وقتی شخصی مانند انزو فراری، ماشینی را به عنوان "زیباترین ماشینی که تا کنون ساخته شده" توصیف می کند، مطمئن باشید که نظر مخالفی درباره آن وجود نخواهد داشت. جگوار E-Type از مدل قبلی خود، برند سه بار، Le Mans و D-type الگو برداری شده و طراحی خود را به سطح جدیدی رسانده است. این خودرو با اندکی اختلاف قیمت، سریع تر از یک فراری ساخته شده بود و از سال 1961 تا 1975 تولید می شد. یک مجموعه سه گانه از این خودرو به بازار عرضه شد که سری 1 آن بین سال های 1961 تا 1968 تولید شد و بیشترین میزان تولید را داشت.
مازراتی گیبلی 4.7

مازراتی گیبلی 4.7

گیبلی برای اولین بار در سال 1966 تولید شد و زمانی که به بازار خودرو آمد، به دلیل طراحی شیک و شباهت آن به کوسه، فوراً به یک نماد تبدیل شد. این خودرو هم به صورت کوپه و هم به صورت کانورتیبل (معروف به اسپایدر) در دسترس قرار گرفت، اگرچه نسخه اولیه آن محبوب تر بود. گیبلی هنوز به عنوان یک برند در حال تولید ماشین است و طرح های متفاوتی را برای خودروهای خود در نظر می گیرد. البته ممکن است این طرح ها برای برخی از افراد جذاب نباشند.

استون مارتین DB5

استون مارتین DB5

لیست خودروهای کلاسیک بدون نام خودروی استون مارتین D85 کامل نمی شود. این ماشین از شهرت جهانی برخوردار است چرا که در مجموعه فیلم های جیمز باند، از این خودرو استفاده شد. استون مارتین ماشین جذاب و کمیابی است و از دید کسانی که به خودروهای کلاسیک علاقه مندند، ماشین بسیار زیبایی به نظر می رسد. این ماشین ابزار فنی خاصی ندارد اما در طراحی فوق العاده شیک آن از تزئینات چرمی و فرش پشمی استفاده شده است. چنانچه با این ماشین قصد تردد در شهر را دارید، باید بگوییم که به راحتی می توانید نظر همه را به خود جلب کنید.
مرسدس 300SL Gullwing

مرسدس 300SL Gullwing

هنگامی که لیست خودروهای کلاسیک را بررسی می کنیم به واژه ابرخودرو برمی خوریم که لقب مرسدس گالوینگ است. این ماشین در زمان خود سرعت بالایی داشت و یک قهرمان مسابقه محسوب می شد. تولیدکننده این ماشین از یک دیدگاه قدیمی و درعین حال آینده نگر برای ساخت این ماشین استفاده کرد و آن را مرسدس گالوینگ 300LS نامید. حروف LS درواقع مخفف کلمه Sport Light هستند که به شاسی سبک و کارآمد خودرو اشاره می کنند. طراحی مدل های جدید این خودرو از بال های مرغابی با ظاهر شیک تر بهره برده است اما با این وجود نمی تواند با مدل اصلی خود رقابت کند.

شورلت کامارو

شورلت کامارو

شورلت که یکی از خودرو سازان اصلی آمریکایی است، برای مدت طولانی با غول خودرو سازی یعنی فورد، رقابت بالایی داشت. این رقابت در دهه 60 و با عرضه فورد موستانگ به اوج خود رسید. در همین زمان، شورلت، کار بر روی خودرویی را آغاز کرد که قدرتمندتر بود و آن را "پلنگ" نامید. بعد از تولید خودروی جدید مشخص شد که این کامارو است که می تواند به سرعت مسئولیت یک ابرخودروی قدرتمند را بر عهده بگیرد. درحالی که تولید شورلت کامارو طی سال ها، چندین بار تکرار شده است، مدل کلاسیک آن با راه راه های مسابقه ای دوقلو، به سختی شکست می خورد.
فورد باس موستانگ

فورد باس موستانگ

وقتی نام یک مدل خودرو «رئیس» باشد، می دانید که به معنای تجارت است. باس 302 از بطن یک رقابت طولانی مدت با شورلت متولد شد که در آن، فورد، قصد داشت کامارو را به عنوان پادشاه جاده ها، خلع کند. نتیجه این بود که یکی از نمادهای واقعی دنیای خودرو با زیبایی شناسی ظریف و عملکردی خود، وارد بازار ماشین شد. این ماشین در طراحی خود از یک سازه قدرتمند برخوردار شده که آن را به یک ماشین عضلانی تبدیل کرده است. اگر می خواهید گزینه قدرتمندتری داشته باشید، Boss 429 را انتخاب کنید. البته باید بدانید که برای نصب موتور آن، باید تغییراتی در سازه اصلی ماشین انجام دهید.
لامبورگینی میورا

لامبورگینی میورا

لامبورگینی، استانداردی را برای ابرخودروها در سراسر جهان و به معنای واقعی کلمه تعیین کرد. میورا اولین ماشین مسابقه ای بود که از طرح موتور وسط و عقب استفاده کرد. این طرح درواقع همان پیکربندی است که امروزه در همه ماشین های مسابقه ای دیده می شود. این خودرو، بهترین تولید برند لامبورگینی بود و تا سال 1973 در خط تولید باقی ماند. با این تفاسیر، وقتی صحبت از خودروهایی با عملکرد و قدرت بالا به میان می آید، لامبورگینی میورا یکی از بهترین ها خواهد بود.

کوروت استینگری

کوروت استینگری

Stingray نسل دوم کوروت ها بود و محبوبیت این برند را به اوج خود رساند. درحالی که کوروت اصلی به خودی خود یک خودروی کارآمد محسوب می شد، مدل stingray رتبه این مجموعه را افزایش داد. این خودرو نسبت به مدل های قبلی کوچک تر، مانورپذیرتر و سریع تر بود. این ماشین، اولین خودروی آمریکایی DeSoto در سال 1942 بود که چراغ جلوهای مخفی داشت. این چراغ ها به هنگام روشن شدن موتور، نورپردازی می کردند.

فراری 250 GTO

فراری 250 GTO

GTO طرح اولیه مدل های کنونی خودروی فراری است که الهام بخش تولیدکننده های رقیب، برای ارتقای بازی ها بود. رنگ قرمز تند و بدنه زیبای این ماشین معرف بسیار مناسبی برای سرعت و قدرت آن است. GTO به طورگسترده به عنوان یکی از بهترین خودروهای مسابقه ای در جهان شناخته می شود و مطمئناً قیمت بالایی دارد. چنانکه با قیمت خیره کننده 48.4 میلیون دلار در حراجی در سال 2014 فروخته شد.
فورد مدل T

فورد مدل T

چنانچه قصد دارید فهرستی از خودروهای کلاسیک تهیه کنید، نام ماشین فورد مدل T را فراموش نکنید. فورد مدل T یک ماشین افسانه ای با تنوع رنگ بالا است که رنگ مشکی آن طرف داران بیشتری دارد. به طورقطع این طرح، برای سخت کوش ترین طرفداران تاریخ خودرو محفوظ می ماند، با طراحی که اکثر آن ها، آن را فوق العاده قدیمی می دانند. با این حال، نمی توان انکار کرد که هنری فورد راهی را ایجاد نمود که ایالات متحده را به یک بازیگر نقش اصلی در بازار خودرو تبدیل می کرد.

بهترین خودروهای کلاسیک برای اجاره

در بخش های قبلی راجع به بهترین ماشین های کلاسیک موجود در جهان اطلاعاتی ارائه کردیم و حال می خواهیم در رابطه با اجاره خودرو کلاسیک و بهترین مدل آن برای اجاره صحبت کنیم. این روزها طیف وسیعی از خودروهای کلاسیک را در لیست خودروهای اجاره ای مشاهده می کنید که قیمت آن ها با توجه به مدل، رنگ و مدت زمان لازم برای اجاره و... کاملا متفاوت است. اجاره این خودروها بسته به کاربری که برای آن در نظر گرفته اید، امکان پذیر خواهد بود. یعنی ممکن است بخواهید بهترین خودرو کلاسیک را برای ماشین عروس انتخاب کنید و یا این که فقط می خواهید با آن ها چند ساعت و یا چند روز رانندگی کنید.
معمولا به اندازه ای که خودروی انتخابی شما به روزتر یا فول آپشن تر باشد، هزینه نهایی آن برای اجاره، بیشتر خواهد بود. اما این امر برای خودروهای کلاسیک صادق نیست یعنی امکانات این خودروها بسیار کمتر است اما نسبت به خودروهای جدید گران تر هستند.

اجاره خودرو کلاسیک برای عروسی

اجاره خودرو کلاسیک برای عروسی

آرزو و خواسته هر زوج جوان این است که برای ازدواج خود، یک شب خاطره انگیز را ایجاد کنند. معمولا عروس و داماد می خواهند مراسمی کاملا بی عیب و نقص داشته باشند به همین دلیل حتی جزئیات را با حساسیت بیشتری در نظر می گیرند. مهم ترین و اساسی ترین مسئله ای که باید در نظر گرفته شود، یک ماشین عروس بی نظیر است. یک ماشین عروس می تواند در نوع عکاسی و فیلم برداری تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. یکی از مدرن ترین و شیک ترین محله های تهران، نیاوران است که با انتخاب یک خودرو کلاسیک، زیبایی آن تکمیل می شود. فیلم برداری و عکاسی در این محله فوق العاده است و هر کسی را برای انجام این کار وسوسه می کند.
در حالت کلی باید بگوییم که همه لوازم کلاسیک، طرفداران خاص خود را دارند و هر کسی می تواند آن ها را تهیه کند اما بدانید خودرو کلاسیک وسیله ای نیست که هر کسی بتواند آن را داشته باشد. می توانید اجاره خودرو کلاسیک را به دو صورت اجاره خودرو با راننده و یا اجاره خودرو بدون راننده انجام دهید. بنابراین می توانید با اجاره این خودروهای بی نظیر و جذاب، شبی رویایی را برای خود ایجاد کنید.

اجاره خودرو کلاسیک برای داشتن تجربه ای خاص

اتومبیل های قدیمی درواقع یک درس تاریخی درباره وسایل نقلیه هستند. به همین علت زمانی که روی چرم رنگ پریده خودرو بنشینید یا انگشت خود را به طور تأییدی روی رنگ آمیزی بکرشان بکشید، داستانی را روایت می کنند. درحالی که بخشی از لذت این خودروهای یکپارچه سازی شده با سیستم عامل، از رانندگی آن ها ناشی می شود، بخش دیگر آن را تحسین طرح خودرو تشکیل می دهد.
فرقی نمی کند که یک کلکسیونر مشتاق ماشین باشید یا یک خریدار ویترین با علاقه زیاد به گران ترین ماشین ها، همچنان می توانید از این نوع ماشین های قدیمی استفاده کنید و ارزش آن ها را بدانید. اجاره خودرو کلاسیک خارجی یک حس یونیک بودن و اصالت را در افراد ایجاد می کند و در عین حال چشم هر بیننده ای را به سوی خود خیره خواهد کرد. محال است با ماشین های کلاسیک رانندگی کنید و کسی شما را نگاه نکند.

کافه رنت مختص خاص پسندان

در نهایت باید بگوییم این خودروها علاوه بر جذابیتی که دارند از کلاس ویژه ای هم بهره مند هستند. به همین دلیل افرادی که به دنبال کلاس و لوازم خاص هستند، استفاده از این مدل خودروها را در برنامه خود دارند. ناگفته نماند که همه افراد نمی توانند این خودروها را خریداری کنند و آن ها را داشته باشند، بنابراین به اجاره آن ها می پردازند. شما می توانید برای مقاصد مختلف خود، خودرو کلاسیک اجاره کنید؛ اجاره خودرو با شرایط آسان در کافه رنت امکان پذیر است. با مراجعه به این فروشگاه می توانید خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید و با کمترین هزینه های ممکن، بهترین خاطره ها را برای خود رقم بزنید.

دیدگاه شما

فرمول: 48 - 25
02149934