مشکلات اجاره خودرو در کیش چیست؟


یکی از زیباترین مراکز گردشگری ایران، جزیره کیش است. از ترس های موجود برای بسیاری از افراد در اجاره ماشین، مشکلات اجاره خودرو است. در این جزیره بزرگ می توانید انواع تفریحات و سرگرمی ها را تجربه کنید. تفریحاتی که معمولاً در کشورهای اروپایی می بینید، در جزیره کیش برای هم وطنان قابل استفاده هستند. برخی افراد سفرهای طولانی و برخی سفرهای کوتاه برای حداقل سه روز را به کیش انتخاب می کنند. برای رفت وآمد در جزیره بزرگ کیش، بهتر است که ماشین داشته باشید. اجاره خودرو یکی از ساده ترین راه ها برای تجربه ماشین سواری در این جزیره جذاب است.
اجاره خودرو نیاز به شناخت و اطمینان نسبت به مرکز اجاره دارد. کافه رنت می تواند یکی از معتبرترین و بهترین مراکز اجاره خودرو برای شما باشد. شما می توانید از طریق کافه رنت در جزیره کیش، انواع خودروهای موجود در جزیره، اعم از خودروهای لوکس خانوادگی را اجاره کنید.

اجاره خودرو در جزیره کیش

تجربة سفر به این جزیرة زیبا به یاد ماندنی خواهد بود اما امکانات بخش مهمی از سفر به کیش هستند. ترس از اجاره خودرو و مشکلات اجاره ماشین در کیش باعث شده تا بسیاری از افراد برای سفر به کیش واهمه داشته باشند. این مشکلات به تنهایی عاملی بزرگ برای فاصله گرفتن از اجاره خودرو در کیش هستند. از آنجایی که اجاره خودرو گاه بدون راننده صورت می گیرد، در این صورت واهمة افراد بیشتر و شدیدتر خواهد بود. بااین حال کافه رنت مشکلات اجاره خودرو بدون راننده را برای شما به حداقل رسانده است. شما می توانید تجربة سفر جدیدی را با خودروهای کافه رنت و بدون دغدغه داشته باشید.

مشکلات اجاره خودرو در کیش چیست؟

مدارک موردنیاز برای اجاره خودرو در کیش

معمولاً در شهر کیش افراد ترجیح می دهند که خودروهای بدون راننده اجاره کنند. اما اگر شما قصد اجاره ماشین به همراه راننده را دارید، باید اشاره کرد که هیچ نگرانی در مورد مدارک وجود ندارد. همان طور که پیش تر گفتیم مشکلات اجاره خودرو بدون راننده، توسط کارکنان مجرب تیم کافه رنت به حداقل رسیده تا سفری خاطره انگیز داشته باشد.
برای اجاره خودرو با راننده مدارک و شرایط لازم آسان تر خواهد بود. اما اگر قصد دارید که خودرو بدون راننده اجاره کنید، به مدارک متفاوتی نیاز دارید. این مدارک شامل گواهینامه، کارت ملی، مدرک شغلی و یک ضمانت نامه است. مدارک باید به طور کامل به نام فردی که ماشین را اجاره می کند، باشد. دقت داشته باشید که به طور دقیق از مدارک شما تا لحظه برگشت مراقبت می شود.
همچنین بهتر است مدارکی را که ارائه می دهید، مدارک معتبری باشند. زیرا تمامی مدارک استعلام گرفته می شوند تا در صورت بروز مشکل، قرارداد اجاره ماشین برقرار نشود.

کسر مبلغ ودیعه

برخی افراد فکر می کنند که بعد از گرفتن مبلغ ودیعه، مقداری از آن به عنوان حق الزحمه یا موارد دیگر کسر می شود. در اینجا ما اشاره می کنیم که هیچ مقداری از این مبلغ ودیعه شما کسر نمی شود. مشکلات اجاره خودرو برای بسیاری از افراد دغدغه ساز و نگرانی بسیاری به دلیل کسر مبلغ ودیعه بوده است. درحالی که این مبلغ به عنوان یک ضمانت نامه نزد ما امانت می ماند و در هنگام برگشت ماشین، مبلغ ودیعه به طور کامل و تمام وکمال به شما برگردانده می شود.

مدارک موردنیاز برای اجاره خودرو در کیش

قوانین استفاده از خودرو

قوانین استفاده از خودرو و ماشین سواری در جزیره کیش، نسبت به دیگر شهرها متفاوت است. اگر شما همه قوانین رانندگی که در کیش وجود دارند را رعایت کنید، نیازی به نگرانی در این مورد نیست و مشکلات اجاره ماشین در کیش کاهش پیدا می کند. این قوانین شامل موارد بسیاری است که به ذکر چند مورد می پردازیم.
• در کیش بوق زدن ممنوع است.
• توقف هنگام عبور عابران پیاده لازم و ضروری است.
• پرتاب زباله و سیگار در خیابان ها به شدت ممنوع است.
• تمیزکردن ماشین اجباری است.


مهم ترین نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید، سرعت شما در حین رانندگی است. حداکثر سرعت در خیابان های جزیره 60 کیلومتر و حداکثر سرعت در جاده های خارجی جزیره 80 کیلومتر است. استفاده از سرعت بیش از این موارد گفته شده، منجر به توقیف خودرو یا پرداخت جریمه می شود. بنابراین دقت داشته باشید که با رعایت قوانین یک سفر آسان در کیش را تجربه خواهید کرد.

ایجاد خلافی

یکی دیگر از مسائل و مشکلات اجاره خودرو در کیش همین مسئله است. معمولاً اگر در شهرهای دیگر جریمه شوید، نیازی به پرداخت جریمه در همان شهر نیست. اما دقت داشته باشید که در جزیره کیش، این مورد متفاوت است.


شما در جزیره کیش باید تمام جریمه های رانندگی را در همان جزیره بپردازید. پرداخت هزینه این جریمه ها به عهده خود شماست. زیرا این شما بوده اید که قوانین جزیره را زیر پا گذاشته اید. به همین دلیل بهتر است با رعایت تمام قوانین و مقررات رانندگی در کیش، از جریمه شدن خودرو دور بمانید.

خرابی خودرو

مهم ترین نگرانی افراد در اجاره خودرو که آن را به دغدغه تبدیل کرده، مشکلات اجاره ماشین در کیش ناشی از خرابی خودرو است. اگر در مدت زمان اجاره، برای خودرو و قطعات داخلی آن مشکلی ایجاد شود، هزینه تعمیر بر عهده کافه رنت است. البته در این مورد فردی که ماشین را اجاره می کند، هیچ دخالتی در این مشکل ندارد. به عبارتی کافه رنت مسئولیت این خرابی را برعهده می گیرد.
اما اگر در حین رانندگی، فرد اجاره کننده خسارت قابل توجهی به خودرو وارد کرد، باید تمامی هزینه های خسارتی که به این خودرو وارد شده را بپردازد. در اینجا به این دلیل که فرد اجاره کننده چه در تصادف و چه در هر نوع آسیب وارده مقصر است، باید مبلغ خسارت وارد شده را به شرکت بپردازد.

خرابی خودرو

بیمه

در کافه رنت تمامی ماشین ها دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند. اما این بیمه ها تمامی خسارت هایی که برای ماشین ایجاد می شوند را متحمل نمی شوند. اگر قصد دارید از هر لحاظ خیالی آسوده داشته باشید و در صورت بروز خسارت هیچ هزینه ای را پرداخت نکنید، از بیمه طلایی و الماس کافه رنت استفاده کنید. در این حالت نگرانی شما در مورد مشکلات اجاره خودرو کاهش یافته و با آرامش خاطر با خودروهای کافه رنت سفر خواهید کرد.


با کمک دو بیمه گفته شده، تمام هزینه خسارت هایی که ممکن است به ماشین وارد شود، پرداخت می شود. به همین دلیل برای شما اجاره کنندگان عزیز جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. البته می توانید از بیمه عادی ماشین استفاده کنید اما باید مراقبت بیشتری انجام دهید.

هزینه ها

در مورد هزینه های اجاره ماشین، باید اشاره کرد که هر خودرو متناسب با ارزش و نوع خود، هزینه اجاره متفاوتی خواهد داشت. خودروهای لوکس باتوجه به مدل متعاقباً هزینه بیشتری برای اجاره دارند. البته این هزینه یک هزینه معقول نسبت به قیمت آن خودرو است. خودروهای اقتصادی و خودروهای کروک قیمت بهتری نسبت به خودروهای لوکس دارند.
در مورد پرداخت هزینه ها و شرایط اجاره باید با کارشناس کافه رنت صحبت کنید تا تمامی شرایط اجاره و هزینه های پرداختی را برای شما توضیح دهد. شما می توانید مبلغی را به عنوان ودیعه یا ضمانت نامه به ما پرداخت کنید. این مبلغ فقط به عنوان یک نامه در دست ما باقی می ماند و در هنگام برگرداندن خودرو این مبلغ به طور کامل و بدون هیچ تغییری به شما تحویل داده می شود.

مجوز

برخی از افراد ممکن است به دلیل ترس از مشکلات اجاره ماشین در کیش، برای بستن قرارداد تردید داشته باشند. این تردید ممکن است مربوط به مجوز یا عدم اطمینان به شرکتی که با آن قرارداد می بندند باشد.
باید اشاره کرد که کافه رنت دارای مجوز رسمی اجاره خودرو است و در هنگام اجاره خودرو به شما، قرارداد رسمی بین طرفین بسته می شود. علاوه بر این، به شما فاکتوری مبنی بر اجاره خودرو تحویل داده می شود. از آنجایی که کافه رنت چندین سال تجربه در اجاره خودروهای خود در شهرهای مختلفی را دارد، تضمین می کنیم سفر دلچسبی را با ما تجربه خواهید کرد.

اجاره خودرو در فرودگاه کیش

برخی افراد ترجیح می دهند به محض ورود به کیش، از خودرو اجاره ای خود استفاده کنند. کافی است که در هنگام اجاره خودرو، زمان رسیدن خود و تصویر بلیت را به کارشناس کافه رنت ارسال کنید تا خودروی اجاره ای در فرودگاه به دست شما برسد. در واقع تلاش کرده ایم تا با ایجاد بستری مطمئن و آسان، تجربة اجارة خودرو را برای شما شیرین کنیم.
در هنگام بازگشت نیز می توانید خودرو را به متصدیان شرکت در فرودگاه کیش تحویل دهید. بنابراین برای رفت وآمد خود از فرودگاه و تردد در این مسیر نگرانی نداشته باشید.

محدودیت تردد با خودرو در کیش

یکی دیگر از نگرانی های افراد و مشکلات اجاره خودرو در کیش، مربوط به محدودیت های تردد با خودرو است. برای اجاره خودروها باید به این دقت داشته باشید که در هر روز می توانید به اندازة کیلومترهای مشخص از ماشین استفاده کنید. این محدودیت کیلومتر برای هر ماشین متفاوت است. برای خودروهای ایرانی 250 کیلومتر در روز، خودروهای خارجی 200 کیلومتر در روز و خودروهای لوکس 150 کیلومتر در روز است. این میزان برای تردد در سطح جزیره و یا خارج از جزیره است.


البته به خاطر اینکه افراد معمولاً برای گشت وگذار در جزیره کیش خودرو را اجاره می کنند، این قوانین زیاد سختگیرانه نیست. زیرا رفت وآمد در جزیره کیش کمتر از موارد گفته شده انجام می شود. اما اگر از محدودیت گفته شده عبور کرده و رفت وآمد بیشتر از این مقدار شد، فرد اجاره کننده باید برای هر کیلومتر، هزینه ای اضافه پرداخت کند.

مشکلات اجاره خودرو در زمان کرونا

خودروها بعد از هر بار تحویل داده شدن، به طور کامل تمیز می شوند. چه از نظر ظاهری و چه از نظر داخلی. پس درمورد کرونا جایی برای نگرانی نیست. شما می توانید برای اطمینان بیشتر، بهداشت را به طور کامل رعایت کنید تا مشکلی در این مورد پیش نیاید. بااین حال کارکنان کافه رنت به طور دقیق در رعایت بهداشت خودروها حساس و دقیق هستند.

چه مدت قبل از ورود به جزیره کیش باید خودرو را اجاره کرد؟

برای اجاره خودرو در کیش، باید حداقل یک هفته قبل از ورود به جزیره خودرویی که انتخاب کرده اید را رزرو کنید. البته شما می توانید به محض ورود به کیش نیز این کار را انجام دهید. رزرو خودرو پیش از شروع سفر به شما کمک می کند تا خودروی انتخابی شما به فرد دیگری اجاره داده نشود.

مراحل اجاره خودرو در کافه رنت

شما می توانید از طریق وب سایت کافه رنت اقدام به اجاره خودروی موردنظر خود بکنید. انجام این کار برای شما راحت و با کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. کافی است که تاریخ ورود و خروج خود را مشخص کنید و با واردکردن اطلاعات خود، خودروی موردنظر را رزرو کنید. دقت داشته باشید که پرداخت ها در محل موردنظر یا همان جزیره کیش انجام می شود.
همچنین روشی دیگر برای اجاره خودرو در کافه رنت، از طریق کارشناس شرکت است. شما از طریق شماره واتسپ کارشناس سایت، می توانید خودروی موردنظر خود را اجاره کنید.

اجاره خودرو بدون چک

برخی از افراد که قصد اجاره خودرو را دارند، یکی از مشکلات اجاره ماشین در کیش را ارائة چک عنوان می کنند. باید اشاره کرد که شما می توانید بدون ارائة چک در کیش، ماشین موردنظر خود را اجاره کنید. کافی است که یک مبلغ مشخص بین 5 تا 10 میلیون به شرکت به عنوان ودیعه نقدی پرداخت کنید و اقدام به اجاره کنید. البته این مقدار متناسب با ارزش خودرو معین می شود. این مبلغ در هنگام تحویل ماشین به شما عودت داده می شود.

مشکلات اجاره خودرو بدون راننده

یکی دیگر از مهم ترین دغدغه های افراد را می توان مشکلات اجاره خودرو بدون راننده دانست. خودروهای کافه رنت دارای بیمة شخص ثالث و بدنه هستند و به طور کامل تحت پوشش بیمه هستند. با اینکه این مسئله مهم و توجه به آن ضروری است و از شما خواهشمندیم که در نگهداری خودروها امانت دار باشید، اما نگران این مسئله نباشید. اگر رانندگی بی نقصی داشته باشید، همراه با خودروهای ایمن و تحت نظارت ما هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

اجاره خودرو

در آخر

شما می توانید با پرداخت مناسب ترین هزینه ها از طریق کافه رنت، خودروی موردنظر خود را در جزیره زیبای کیش اجاره کنید و از سفر خود لذت ببرید. کافه رنت به شما این اطمینان را می دهد که مشکلات اجاره خودرو با ما به کمترین میزان رسیده و در کار خود مسئولیت پذیر خواهیم بود. امیدواریم سفری دلنشین را با خودروهای کافه رنت تجربه کنید.

دیدگاه شما

فرمول: 40 + 14
02149934