اجاره ون در شیراز

اجاره ون شیراز

موسسه کافه رنت در مجموعه خود دارای ون های متفاوت و کاملی که موجود در کشور هستند می باشد. این ون ها با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب برای سفرها و یا ترانسفرهای شما در تمامی شهرهای ایران نظیر: شیراز، اصفهان، مشهد و... آماده خدمت رسانی به شما همراه با یک راننده می باشد.
اجاره ون در شیراز شامل ون های دربستی می باشد که همرا با یک راننده ای که به تمامی مسیر ها مسلط می باشد، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در حال حاضر مجموعه کافه رنت شامل ون های مختلفی با امکانات بی نظیر و کیفیت های بسیار بالا می باشد که آماده خدمت رسانی به شما می باشد.
ون هایی که برای اجاره ون در شیراز در حال حاضر موجود می باشند:
H350 ون و هایس می باشد.

قیمت اجاره ون در شیراز

قیمت اجاره ون شیراز

هزینه اجاره ون در شیراز نسبت به مدل ون ها متفاوت است. هزینه مسافت های برون شهری با درون شهری در اجاره
ون ها فرق میکند و شما روزانه حداقل 10 ساعت برای شهر با پرداخت 350 هزار تومان میتوانید ون ها را در اختیار
داشته باشید. شما همچنین برای رزرو ون های لوکس میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید، در صورت موجودی برای
شما رزرو خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از قیمت اجاره ون در شیراز با مشاوران ما تماس بگیرید.

شرایط اجاره ون در شیراز

شرایط اجاره ون شیراز

برای اجاره ون در شیراز قبل از سفر خود بهتر است از چند روز قبل ون مورد نظر خود را با تماس از مشاوران ما رزرو کنید. با دادن اطلاعاتی همچون مبدا و مقصد، ساعت حرکت، محل حرکت، تعداد مسافران، تجهیزات اضافه مثل: صندلی کودک و... که مشاوران ما بتوانند ونی که مورد نظر شما است را با بهترین کیفیت را برای شما رزرو کنند.
شما با دادن بیعانه ون مورد نظر خود را رزرو و پس از اینکه ون به شما تحویل داده شد تسویه کامل خواهید کرد. در صورت کنسلی شما 50% از مبلغ را به عنوان کنسلی به مجموعه ما موظف هستید پرداخت کنید.
شما ون ها را فقط با راننده میتوانید اجاره کنید، زمانی که شما با راننده ون را اجاره میکنید نیازی به ارائه مدارک ندارید و تمامی خسارت های احتمالی به عهده شرکت کافه رنت می باشد.

دیدگاه شما

فرمول: 42 - 19
02149934