اجاره ون در فرودگاه امام خمینی


در بین بزرگراه تهران _ قم و در سی کیلومتری شهر تهران، فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد. این فرودگاه نقطه ی شروع سفر به سایر مناطق ایران و دیگر کشورهاست. برای رسیدن به این فرودگاه درصورتی که تعداد اعضای خانواده و یا دوستانی که شما را همراهی می کنند زیاد باشد، این امکان وجود دارد تا با اجاره ون در فرودگاه امام خمینی و با خیال آسوده و در ساعت مقرر به پرواز خود برسید. البته شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی، شرایط مخصوص به خود را دارد که ادامه توضیح خواهیم داد.
همان طور که می دانید اگر جمعیت افراد بیش از 5 نفر باشد مقرون به صرفه نیست که با دو یا سه خودروی سواری مسافت منزل تا فرودگاه و یا بالعکس را طی نمایید. بی تردید یکی از ارزان ترین راه ها جهت رسیدن به فرودگاه امام خمینی برای جمعیت های بالا، استفاده از خودروهای اجاره ای ون خواهد بود.

اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

از خدمات حمل ونقل لوکس جهت استقبال از میهمانان مهم در فرودگاه امام خمینی، اجاره ون است که شرکت کافه رنت به خوبی این خدمات را ارائه می نماید. همان طور که می دانید فرودگاه امام خمینی از پر پروازترین فرودگاه های بین المللی در ایران است. برای پروازهای داخلی نیز با اختلاف اندک در رتبه دوم بعد از فرودگاه مهرآباد قرار دارد.
مدیران و رؤسای شرکت ها و افراد مهم سیاسی و همچنین میهمانان خارجی ازجمله افرادی هستند که از خدمات ون تشریفاتی استفاده می نمایند. همچنین با توجه به مطالبی که در قسمت های قبل گفته شد، افرادی که با جمعیت های بالا عازم سفر هستند می توانند از این خدمات بهره مند گردند.
در جریان هستید که هر فرد برای سفر حتماً تعدادی چمدان و ساک همراه خود دارد که فضای زیادی را اشغال خواهد نمود؛ بنابراین در اینجا به اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی پی خواهید برد. چون شما به طور مثال با کرایه یک ماشین لوکس ژاپنی، می توانید به آسانی و راحتی به سفر خود بپردازید و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسید.

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی در شرکت کافه رنت با توجه به نوع ون و نوع خدمات دریافتی مشخص گردیده و دریافت می شود. تابعیت و شرایط فرد اجاره کننده خودرو، ازجمله فاکتورهایی است که بر روند کار تأثیرگذار است.

• اجاره ون بدون مدرک

ون ها اغلب با راننده بوده و بنابراین برای اجاره کردن ون به مدرک خاصی نیاز نیست. نماینده شرکت به عنوان راننده در خودرو حضور دارد و همه مسئولیت های خودرو به عهده ایشان خواهد بود.
پس شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی بسیار آسان بوده و کرایه خودرو به صورت کیلومتری و ساعتی محاسبه می گردد. در هنگام اجاره ون کارشناسان شرکت ما، عکس بلیت پرواز شما را تحویل می گیرند.

اجاره ون در فرودگاه

• تیم پشتیبان کافه رنت

در کل هماهنگی های پرواز به عهده تیم ما کافه رنت بوده که با استعلام ساعت پرواز، راننده در گیت با یک پلاکارد که نام شما روی آن درج شده منتظر شما می ماند. سایت کافه رنت امکان جستجوی خودرو بر اساس نیاز شما را چه ازنظر نوع خودرو و چه ازنظر قیمت ارائه خواهد داد.

البته با توجه به این که ترانسفر را نمی توان روی بلیت هواپیما خرید بنابراین برای استفاده از خدمات ترانسفر لازم است که به مؤسسه اجاره خودرو رجوع نمایید.

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی در شرکت کافه رنت

آشنا نبودن مسافران به مسیرها، خستگی مفرط و نیز وجود گردشگران و توریست های داخلی و خارجی که به شکل گروهی مسافرت می نمایند، موجب می شود که این افراد به محض رسیدن به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند.


• رانندگان مجرب

ون های اجاره ای در شرکت کافه رنت، رانندگان بسیار مجرب و دوره دیده دارد که همراهان بسیار خوبی برای شما در طی سفر خواهند بود و به شما این امکان را می دهند تا با خیالی آسوده و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات داخلی ماشین به راحتی از فرودگاه به سایر نقاط سفر کنید.

نمای داخل ون

• امکانات رفاهی

ون های اجاره ای شرکت ما مجهز به سیستم وای فای بوده و شما می توانید در طول سفر از اینترنت استفاده کنید. همچنین این ون ها مجهز به صندلی کودک هستند که موجب راحتی کودکان و والدین آن ها خواهد بود.


• بیمه های مسافرتی

از دیگر ویژگی های این ماشین ها می توان به بیمه مسافرتی آن ها اشاره کرد که همگی مسافران در طی سفر بیمه می گردند. وجود راننده های مجرب و کارآزموده و مسلط به زبان های مختلف همچون انگلیسی، فرانسوی، ترکی و غیره از شاخصه های دیگر این ون ها است.
در ضمن این خودروها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی باکیفیت بالا هستند. رانندگان این ون ها آمادگی لازم جهت سفرهای طولانی را داشته و بنا به درخواست مسافران برای مقصد موردنظر حرکت می کنند.

مشکلات اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

ون های شخصی ممکن است فاقد کیفیت لازم و امکانات رفاهی برای مسافران باشند. همچنین ازنظر بیمه نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. این احتمال وجود دارد که رانندگان ون های شخصی مسلط به زبان های خارجی نباشند و این مسئله می تواند مشکلاتی را برای گردشگران و مسافران ناآشنا به مسیرها ایجاد نماید.
قیمت ها نیز ممکن است به صورت سلیقه ای اعمال شود و این موضوع نیز می تواند موجب نارضایتی مسافران گردد. بنابراین در اینجا توصیه می کنیم که جهت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی حتماً از سایت ها و شرکت های معتبر مانند کافه رنت استفاده نمایید.

معرفی ون های مناسب در فرودگاه امام خمینی و ویژگی های آن ها

در ادامه به معرفی شماری از انواع مختلف ون های اجاره ای کافه نت خواهیم پرداخت:


ون تویوتا هایس
ون هیوندای
ون مکسوس
ون دلیکا

جهت اجاره ون برای فرودگاه امام خمینی، بایست چند روز قبل از عازم شدن با همکاران ما جزئیات زمان بندی، رزرو، قیمت و نیز کرایه ون را بررسی و چک نمایید.

• ون تویوتا هایس

این خودرو از کیفیت فنی بالایی برخوردار است و بر همین اساس جزء پرطرفدارترین ون ها محسوب می شود. این ماشین ازنظر طراحی فضای داخلی بسیار عالی بوده و امکانات رفاهی عالی دارد و همچنین مصرف سوخت بهینه و استهلاک پایین دارد. این خودرو ظرفیت حمل 15 نفر را داراست.

ون تویوتا هایس

ون هیوندای

ون هیوندای ازجمله خودروهای لوکسی بوده که بسیار زیبا و برای انجام سفرهای بین شهری گزینه بسیار مناسبی است. این خودرو می تواند ترانسفور فرودگاهی و تشریفاتی مجالس باشد. ظرفیت حمل آن 16 نفر بوده و از سیستم پیشرفته ای برخوردار است.


• ون مکسوس

این نمونه خودرو سقفی بلند دارد و از امکانات خوبی مثل سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، صندلی های راحت و نیز سیستم صوتی حرفه ای برخوردار است. توانایی جابه جایی 12 تا 14 نفر را داشته و برای سفرهای گروهی و خانوادگی گزینه ی بسیار مطلوبی خواهد بود.

ون مکسوس

• ون دلیکا

این خودرو چندمنظوره بوده و اغلب برای سرویس ها کاربرد دارد. توان جابجایی افراد در خودرو ون دلیکا 5 تا 14 نفر است.


گردشگری از فرودگاه با کافه رنت

اگر قصد سفر در فرودگاه امام خمینی با جمعیت بیشتر از 5 نفر را دارید، اجاره ون در فرودگاه گزینه ای عالی و اقتصادی برای شما خواهد بود. این انتخاب موجب صرفه جویی در هزینه ها، راحتی و رفاه شما و همراهانتان خواهد شد. سعی کردیم در این مقاله شرایط دقیق اجاره ون در مبدا فرودگاه امام خمینی را بررسی کردیم. اگر سوالی در این خصوص دارید پشتیبانان ما پاسخگوی شما هستند. امیدواریم تجربه سفری بی نظیر را با ون های کافه رنت داشته باشید.

دیدگاه شما

فرمول: 34 + 24
02149934