اجاره ون برای قزوین گردی


سفر کردن با اقوام و دوستان یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که هرکسی در زندگی باید حداقل یک بار آن را تجربه کنند. اما برای اینگونه مسافرت ها لازم است ماشین هایی با ظرفیت بالا داشته باشید تا بتوانید از کنار هم بودن بیشتر لذت ببرید. یکی از خودروهای مناسب سفرهای دسته جمعی و خانوادگی ون ها هستند. امروزه بسیاری از افراد برای ایران گردی و سفر به شهرهای مختلف از این ماشین ها استفاده می کنند، اما بدیهی است که همه افراد این خودرو را در دسترس نداشته باشند. اگر قصد سفر به شهر قزوین را دارید و می خواهید با کمترین دغدغه و هزینه در این شهر گردش کنید، با ما همراه باشید تا بهترین روش اجاره ون برای قزوین گردی را به شما معرفی کنیم.

اجاره ون برای قزوین گردی

حتماً شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که مشتاق اند سفر را همراه با خانواده یا دوستان خود تجربه کنند. برای همچنین تجربه ای طبیعتاً به یک خودرو با ظرفیت بالا احتیاج دارید تا بتوانید از طی کردن مسیر با خانواده خود لذت ببرید.
کافه رنت خدمات گسترده و متنوعی در خصوص اجاره ون برای سفر یا رفتن به یک مراسم خاص ارائه می دهد. شما می توانید با هزینه ای معقول از خدمات این مجموعه بهره مند شوید و با خیال راحت به اجاره ون برای قزوین گردی بپردازید. تمامی ون های موجود در کافه رنت از سیستم های تهویه، تعلیق و بدنه ی کاملا سالمی برخوردار هستند و ایمنی شما را در طول سفر تامین می کنند.
در ادامه شرایط اجاره ون را برای مسیرهای مختلف شرح خواهیم داد تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

اجاره ون برای قزوین گردی

اجاره ون برای قزوین گردی:

اجاره ساعتی و درون شهری

خیلی از افراد تمایل دارند که خودروی ون را به صورت ساعتی و صرفاً برای گشت و گذارهای درون شهری اجاره کنند. به همین خاطر این امکان در تیم کافه رنت برای شما به راحتی فراهم شده است. یعنی اگر چند روزی در شهر قزوین ساکن باشید و تمایل داشته باشید چند ساعتی را همراه با دوستان و آشنایان به گشت و گذار بپردازید، اجاره ون برای قزوین گردی، آن هم به صورت ساعتی، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

علاوه بر این، ارگان ها و شرکت های خصوصی هم می توانند برای جابه جایی کارکنان خود در ساعت مشخصی از شبانه روز، از این امکان در کافه رنت استفاده کنند.

اجاره ون برای سفرهای برون شهری

کافه رنت امکان اجاره ون همراه با راننده را برای سفرهای برون شهری نیز فراهم کرده است. همان طور که گفتیم، سفرهای دسته جمعی می توانند یکی از لذت بخش ترین تجربه های هر فرد باشند. حال اگر به مقصد مورد نظر خود چندان آشنایی ندارید، اجاره ون با راننده ای مجرب و آگاه می تواند لذت سفر شما را دوچندان کند.
شما با اجاره ون برای قزوین گردی از مجموعه کافه رنت می توانید در تمام طول سفر استراحت کرده و از مسیر لذت ببرید، بدون آن که رانندگی طولانی مدت را تجربه کنید یا خسته شوید.

اجاره ون برای مسافران در فرودگاه

توریست ها و گردشگرانی که از مسیرهای دور به صورت هوایی برای دیدن قزوین سفر کرده اند، ترجیح می دهند در اولین فرصت، یعنی در همان فضای فرودگاه، یک ون اجاره کنند تا در ادامه سفرشان راحت باشند. راننده های آموزش دیده و مجرب کافه رنت به شما کمک می کنند تا سفری دلچسب و خاطره انگیز را تجربه کنید. شما با خیال راحت می توانید از کافه رنت به اجاره ون برای قزوین گردی اقدام کنید، خودروی مورد نظر خود را با ظرفیت دلخواه انتخاب نمایید و تا زمان رسیدن به مقصد آسوده باشید.

اجاره ون مناسب برای کمپینگ

ون ها علاوه بر استفاده برای گشت و گذارهای درون شهری، برای طبیعت گردی و رفتن به مناطق مناسب کمپینگ نیز بسیار مناسب هستند. افراد زیادی، از جمله گروه های طبیعت گردی، برای سفرهای خود به مناطق بکر و زیبا در کشور، از ون های اجاره ای استفاده می کنند تا بتوانند سفری هیجان انگیز، اما به دور از خطر و سختی را تجربه کنند. شما نیز با اجاره ون برای قزوین گردی می توانید به مناطق بکر و طبیعی اطراف شهر یا داخل شهر سر بزنید و از اسکان چند روزه خود نهایت لذت را ببرید.

اجاره ون مناسب برای کمپینگ

با اجاره ون برای قزوین گردی چه امکاناتی بدست می آورید؟

ون های اجاره ای کافه رنت امکانات و آپشن های ویژه ای دارند که با استفاده از آن ها می توانید سفری بدون دغدغه و خستگی را تجربه کنید. برخی از این امکانات شامل موارد زیر هستند:

• ون های اجاره ای کافه رنت از سیستم وای فای برخوردار هستند و مسافران در طول مسیر می توانند از اینترنت استفاده کنند.
• برای تامین امنیت و آسایش کودکان و والدین آن ها در طول سفر، صندلی های مخصوص کودک در ون ها تعبیه شده است.
• تمامی مسافران برای تضمین امنیت و سلامت در مسیرهای جاده ای به اجبار بیمه خواهند شد.
• برای سفرهای برون شهری و همراه با گردشگران، رانندگان و تورلیدرهای آموزش دیده و مجرب همراه خواهند شد.
• با اجاره ون برای قزوین گردی از کافه رنت، در تمام طول سفر از سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب برخوردار خواهید شد.
• صندلی ون ها کاملا نرم و راحت هستند و با خودرو شخصی شما تفاوتی ندارند.

هزینه اجاره ون برای قزوین گردی

هزینه های مرتبط با اجاره ون به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ اجاره ون همراه یا بدون راننده، امکاناتی که قصد دارید اضافه کنید و... می توانند بر قیمت نهایی اجاره ون برای قزوین گردی تأثیرگذار باشند. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این باره، بهتر است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

هزینه های احتمالی برای ون های اجاره ای

قبل از اجاره ون برای قزوین گردی ، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

• تمام مسئولیت های خودرو در هنگام اجاره ون با راننده، به عهده راننده خواهد بود. اما اگر قصد دارید ون را بدون راننده اجاره کنید، بهتر است بدانید که اگر آسیبی به خودرو وارد شود، مستلزم خواهید بود خسارت وارده را پرداخت کنید. توصیه می کنیم برای آسودگی بیشتر در طول سفر، از خدمات بیمه کافه رنت نیز استفاده نمایید.
• چنانچه در طول مسیر قطعات خودرو دچار مشکل شوند و فرد اجاره کننده مسبب بروز اشکال نباشد، تمامی هزینه های تعمیر و تعویض قطعات به عهده کافه رنت خواهد بود.
• چنانچه ون در مدت زمانی که آن را اجاره کردید جریمه شود، پرداخت خلافی و جریمه ها به طور کامل به عهده شما خواهد بود.
• اگر در مدت زمان سفر خود با ون اجاره ای به محدوده طرح ترافیک وارد شوید، مستلزم خواهید بود که جریمه مربوط به آن را پرداخت کنید.

اجاره ون

مدارک لازم اجاره ون برای قزوین گردی

چنانچه قصد دارید از مجموعه کافه رنت به اجاره ون برای قزوین گردی اقدام کنید، بهتر است با شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو آشنایی کامل داشته باشید.
لازم به ذکر است که اجاره ون، مینی بوس و اتوبوس از کافه رنت تنها همراه با راننده امکان پذیر است و برای اجاره آن ها نیاز به ارائه مدرک خاص یا ضمانت نامه نخواهید داشت؛ چراکه مسئولیت خودرو تماماً به عهده راننده ما خواهد بود. همچنین هزینه های سفر با ون در داخل شهر به صورت ساعتی و برای سفرهای خارج از شهر، بسته به تعرفه سفرهای بین شهری تعیین می گردد.

مدارک لازم برای توریست ها و گردشگران خارجی

همان طور که اشاره کردیم، بسیاری از مسافران و گردشگران خارجی ترجیح می دهند در طول سفر خود به ایران از ماشین های اجاره ای، به خصوص ون ها، استفاده کنند. از این رو کافه رنت شرایط مطلوبی را برای این عزیزان فراهم کرده تا بتوانند به راحتی از سفرشان لذت ببرند. گردشگران و مسافران خارجی می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز، ماشین مورد نظر را بدون راننده نیز اجاره کنند. اما برای اجاره ون یا دیگر خودروها همراه با راننده، گردشگران خارجی نیز به ارائه مدرک خاصی احتیاج نخواهند داشت و می توانند صرفا با پرداخت اجاره بها، از امکانات کافه رنت استفاده کنند.

شرایط لازم برای اجاره خودرو بدون راننده

گردشگران و مسافران خارجی برای سفر با خودرو اجاره ای و بدون راننده ، باید شرایط زیر را دارا باشند:

• فرد اجاره کننده باید حداقل 20 سال سن داشته باشد.
• فرد برای رانندگی با خودرو باید گواهینامه رانندگی بین المللی خود را ارائه کند.
• به عنوان ضمانت نامه، لازم است اصل پاسپورت یا آی دی کارت خود را تحویل دهند.
• همچنین به عنوان ودیعه، لازم است پیش از اجاره خودرو، مبلغ مشخصی را پرداخت کنند.


لازم به ذکر است که مسافران خارجی نیازی به ارائه چک و سفته نخواهند داشت. همچنین برای پرداخت ودیعه نقدی می توانند از ارزهای رایج دنیا استفاده کنند، چراکه هیچ الزامی به پرداخت ودیعه ریالی وجود ندارد. مبلغ ودیعه در پایان مدت اجاره خودرو به شما بازگردانده خواهد شد.

خانه های تاریخی قزوین

شرایط بیمه اجاره ون برای قزوین گردی

تمامی خودروهای مجموعه ما، از جمله ون ها، تحت پوشش بیمه شخص ثالث و بدنه هستند. با این حال این نوع بیمه ها نمی توانند تمامی خسارت های احتمالی را پوشش بدهند. بنابراین اگر می خواهید با اطمینان خاطر بیشتری سفر کنید و بیمه کامل تری می خواهید، می توانید از خدمات بیمه طلایی و الماس کافه رنت استفاده کنید. با این کار سفری ایمن، آسوده و لذت بخش را تجربه خواهید کرد و دیگر نیازی به نگرانی درمورد خسارت های احتمالی نیست.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شرایط اجاره ون برای قزوین گردی را به طور کامل شرح بدهیم و مزایای استفاده از این ون های را بیان کنیم. شما با استفاده از خدمات کافه رنت می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب، بدون تجربه رانندگی های طولانی مدت و خسته کننده، از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه شما

فرمول: 44 - 21
02149934