اجاره پژو در قطر

اجاره پژو در قطر

قطر از نظر جغرافیایی در بخش جنوب غربی قاره آسیا قرار گرفته است. مساحت این کشور حدوداً 11.493 کیلومترمربع بوده و بزرگ ترین شهر آن، دوحه نام دارد.د

رآمد کشور قطر از فروش نفت خام است؛ به طوری که امروزه در گروه کشورهای ثروتمند جهان قرار گرفته است.

این کشور، آب و هوایی گرم و خشک دارد و شاهد تابستان هایی گرم و شرجی خواهید بود.

اگر قصد سفر به این کشور را دارید بهار و پاییز بهترین زمان هستند. کشور قطر دارای جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی متعددی بوده به همین دلیل سالانه پذیرای توریست های بسیاری از سراسر جهان است.

بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری قطر

پناهگاه و پارک حیات وحش الماها، دژ دوحه قطر، جزیره مصنوعی مروارید قطر چند مورد از جاذبه های دیدنی این کشور هستند.

اگر قصد سفر به این کشور و بازدید از جاذبه های گردشگری آن را دارید استفاده از خودرو شخصی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. خودروهای پژو جزو خودروهای مناسب و جذاب هستند که می توانید برای رسیدن به مقصدهای مختلف، در کشور قطر از آن ها استفاده کنید.

برای اجاره خودرو پژو در قطر، موسسه های مختلفی وجود دارند که با شرایط متنوع، خدمات و پشتیبانی 24 ساعته به شما ارائه می دهند تا در حین سفر، دغدغه چگونگی حمل و نقل در هر زمان از شبانه روز را نداشته باشید.

جاذبه های گردشگری قطر

بررسی خودرو پژو

پژو نامی بسیار آشنا برای ما ایرانیان است و شناخت زیادی از محصولات این کمپانی داریم. پژو، یک شرکت فرانسوی است که نخستین فعالیت خود را از سال 1882 با تولید دوچرخه آغاز کرد.

امروزه تنوع محصولات این شرکت محبوب، بسیار زیاد شده است که از جمله آن ها می توان به پژو 2008، پژو 207، پژو 301، پژو 407، پژو 508 و ... اشاره کرد.

این محصولات، کیفیت بالایی داشته و در سراسر جهان توانسته اند طرفداران بسیار زیادی را پیدا کنند. برای شناخت بیشتر این خودروها به بررسی چند نمونه از آن ها می پردازیم.

پژو 508

یکی از محصولات پژو، خودرو 508 است که در سال 2010 وارد بازار شد. این خودرو، جایگزین خودرو پیشین، یعنی پژو مدل 407 است ولی از نظر ابعاد، کمی بزرگ تر از آن، تولید شده است.

ظاهر این خودرو، بسیار خشن بوده به طوری که بیشتر توجه جوانان را به خود جذب می کند.

508 دارای توان 120 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه، شتاب 11.5 ثانیه، حجم موتور 1598 لیتری است. بیشترین سرعت این خودرو، 203 کیلومتر بر ساعت بوده و فضای داخلی آن، بسیار جادار و باکیفیت است.

پژو 2008

یکی دیگر از خودروهای تولیدی این کمپانی فرانسوی، پژو 2008 است که در سال 2013 برای اولین بار رونمایی شد.

این خودرو، ظاهر نسبتا بزرگی داشته و نسبت به مدل های دیگر، در طراحی آن، خلاقیت زیادی به کار رفته است.

سرعت این خودرو، حداکثر 217 کیلومتر بر ساعت بوده و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن، 6.7 لیتر است. این خودرو، سواری بسیار راحتی در جاده های شهری دارد؛ به طوری که برای سفر و گشت و گذار، می تواند گزینه مناسبی باشد.

پژو 301

پژو 301

این خودرو که در کلاس سدان های کامپکت قرار دارد در سال 2012 در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد.

پژو 301، با پیشرانه های بنزینی و دیزلی عرضه می شود. نسخه های بنزینی این خودرو با دو پیشرانه مختلف 1.2 و 1.6 لیتری تولید می شود.

پیشرانه 1.2 لیتری، 3 سیلندر است و با دور موتور 5750 دور بر دقیقه، 82 اسب بخار، قدرت دارد. گشتاور این نسخه، معادل 118 نیوتن متر در دور موتور 2750 دور بر دقیقه است.

پیشرانه 1.6 لیتری، 4 سیلندر است و 113 اسب بخار در دور موتور 6050 دور بر دقیقه، قدرت دارد.

گشتاور این نسخه، 149 نیوتن متر در دور موتور 4000 دور بر دقیقه است. این نسخه، با دو جعبه دنده 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتومات قابل سفارش است.

جاذبه های طبیعی کشور قطر

اگر علاقه زیادی به طبیعت و گردش دارید کشور قطر می تواند یک مقصد جذاب برای شما باشد.

در این کشور با آب و هوای گرم، صدها جاذبه ی گردشگری و طبیعی وجود دارد که هر کدام از آن ها، جذابیت های خاص خود را دارند.

با داشتن خودروی شخصی می توانید در هر زمانی از شبانه روز برای بازدید از آن ها اقدام کنید و نگران بازگشت به هتل در نیمه شب و از مکان های خارج از شهر نباشید.

به دلیل وجود دریا و کویرهای زیبا، تورهای متعددی در این کشور برگزار می شود که می توانید از طریق آن ها نیز برای گشت و گذار اقدام نمایید. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های طبیعی قطر، به معرفی چند مورد از آن ها می پردازیم.

کویر

همان طور که گفته شد، کشور قطر دارای آب و هوای گرم و خشک است؛ به همین دلیل کویرهای زیبایی در این کشور وجود دارد.

اگر علاقه زیادی به کویرگردی دارید کشور قطر مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود؛ زیرا، کویرهای جذابی دارد که در هیچ کجای دنیا شبیه آن ها را نخواهید دید.

با رزرو تورهای سافاری در دل کویرهای پرفراز و نشیب قطر، می توانید تجربه دلنشین یک تفریح مملو از هیجان را در جام جهانی 2022 قطر برای خود رقم بزنید.

کویر قطر

ساحل خور العدید

یکی دیگر از زیبایی های بی مثال کشور قطر، ساحل خور العدید است.

این محل، یک مکان آرامش بخش و دنج برای تمامی مسافران و گردشگرانی است که می خواهند چند روز، از زندگی شهری و دغدغه های مختلف زندگی، به دور باشند.

در این ساحل، تپه های شنی شگفت انگیزی دیده می شود که علاقه مندان به رانندگی و کسانی که با خودرو شخصی به آن جا سفر می کنند، می توانند با عبور از تپه ها، هیجان بسیاری را تجربه کنند.

ساحل خور العدید

مروارید قطر

مروارید قطر یک جزیره مصنوعی در آب های خلیج فارس است که به شکل نعل اسبی ساخته شده است.

در این جزیره، کافه و رستوران های متعددی وجود دارد که مکان مناسبی برای تفریح و کسب تجربه دلچسب خوردن غداهای متنوع و لذیذ را به وجود آورده است.

مروارید قطر

شهر فیلم

شهر فیلم، یک دهکده ناشناخته در قطر است که با معماری بسیار زیبا و جذابی که دارد، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

هیچ اطلاعات دقیقی از نحوه احداث این دهکده قدیمی که فرهنگ مردم حاشیه خلیج فارس را به نمایش می گذارد، در دسترس نیست. داشتن خودروی شخصی برای بازدید از این اثر تاریخی، ضروری است.

شرایط اجاره پژو در قطر برای جام جهانی 2022 قطر

در سال 2010 کشور قطر برای اولین بار در خاورمیانه، به عنوان میزبان جام جهانی فوتبال سال 2022 انتخاب شد.

این مورد باعث می شود تا گردشگران در کنار تماشای فوتبال جام جهانی از سایر جاذبه های دیدنی این کشور نیز بازدید کنند. بهترین روش برای بازدید از مکان های دیدنی و دسترسی به استادیوم فوتبال، استفاده از خودرو شخصی است.

کافه رنت، با انتقال یکی از شعبات خود به کشور قطر، امکان اجاره خودرو را در قطر برای گردشگران عزیز، فراهم کرده است.

شما در صورت سفر به کشور قطر می توانید انواع مدل های خودرو پژو را با شرایطی بسیار راحت از کافه رنت اجاره کنید.

برای رزرو خودرو مد نظرتان باید مدارکی از جمله گذرنامه، ویزا، گواهینامه رانندگی کشورهای مورد تائید دولت قطر و یا گواهینامه بین المللی، در اختیار کافه رنت قرار دهید.

همچنین اگر امکان تبدیل پول ایران را به پول کشور مقصد نداشتید می توانید میزان هزینه را براساس پول رایج کشور خودمان پرداخت کنید.

کلام آخر

با انتخاب شدن کشور قطر به میزبانی جام جهانی فوتبال 2022، گردشگران زیادی علاقه مند به سفر به این کشور شده اند.

همان طور که می دانید جاذبه های گردشگری فوق العاده ای در این کشور، وجود دارد و بازدید از هر کدام از آن ها جذابیت مخصوص خود را دارد.

شما می توانید با وسایل نقلیه مختلفی به این مکان های گردشگری برسید؛ ولی راحت ترین و نسبتاً کم هزینه ترین راه، استفاده از خودرو شخصی است.

کافه رنت، این امکان را به شما می دهد که خودرو مورد علاقه خود را با کمترین قیمت در کشور قطر اجاره کرده و سفر لذت بخشی را برای خود رقم بزنید.

دیدگاه شما

فرمول: 38 + 8
02149934