سرویس ون شرکتی در تهران


کارمندان شرکت ها و سازمان ها برای رفت وآمد بین خانه و محل کار خود، نیاز به وسیله نقلیه دارند. تعدادی از کارمندان دارای وسیله نقلیه شخصی هستند و بعضی دیگر با وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس، بی آرتی و مترو رفت وآمد می کنند. سرویس ون شرکتی به کارمندان کمک می کند تا حمل ونقل آسان تری داشته باشند. از آنجایی که غالباً روش های حمل ونقل در طول ماه با هزینه های بسیاری همراه هستند، سرویس های ون شرکتی انتخاب مناسبی برای کارکنان شرکت ها خواهند بود.


اگر شرکت ها بخواهند خودشان ون خریداری کنند، این کار نیاز به برنامه ریزی و سرمایه گذاری فراوانی دارد. همچنین این وسایل نقلیه احتیاج به راننده دارند که برای انتخاب رانندگان باید زمان زیادی صرف شود. از طرفی باید برای رانندگان حقوق ماهیانه در نظر گرفت و سوخت موردنیاز ون ها نیز مسئله ای بسیار مهم و ضروری است.
در این حالت اجاره ون ها می تواند گزینه مناسبی برای شرکت ها و سازمان ها باشد تا مشکل رفت وآمد کارکنان به بهترین نحو برطرف شود. کافه رنت با ایجاد زیرساخت های لازم، بستری مطمئن برای اجاره کنندگان ون در نظر گرفته است. برای آشنایی بیشتر با ون ها و استفاده از آن ها در شرکت ها و ادارات همراه ما باشید.

اجاره ون شرکتی

از آنجایی که شرکت ها و سازمان های بزرگ دارای کارمندان و کارکنان بسیاری هستند، می توانند از سرویس ون شرکتی برای رفت وآمدهای خود استفاده کنند. این کار برای شما از طریق اجاره ون در کافه رنت ممکن خواهد بود. به دلیل فعالیت های مختلف شرکت ها و سازمان ها، سفرهای کاری غالباً برای کارمندان پیش خواهد آمد. در این حالت برای این نوع سفرها نیز می توانید ون های در اختیاری را اجاره کنید. امکان اجاره ون با راننده و بدون راننده برای این افراد در کافه رنت فراهم خواهد بود.


یکی دیگر از موارد اجاره ون، اجاره ون تشریفاتی است. اگر شرکت یا سازمانی، برای یک کنفرانس مهم مهمانی خارجی داشته باشد، می تواند با اجاره یک ون لوکس و با امکاناتی کامل از مهمان خود استقبال کند.
شرکت کافه رنت تمامی نیازهای شما را برای اجاره ون برطرف می کند. کافه رنت با بیش از ده سال سابقه کار در زمینه اجاره خودرو، با کسب تجربه و آگاهی از خدمات موردنیاز مشتری، آماده خدمت رسانی و کمک به شماست.

اجاره ون شرکتی

مزایای اجاره ون شرکتی در تهران

اجاره ون برای کارمندان به تردد آسان آن ها کمک بسیاری می کند. با اجاره ون، می توانید در شرایطی بهتر و دور از شلوغی های تهران به محل کار خود برسید و دغدغه و نگرانی کمتری داشته باشید. ون ها به دلیل ظرفیت بیشتر نسبت به خودروهای شخصی برای تعداد افراد بالای پنج نفر بسیار مناسب هستند. سرویس شرکتی کافه رنت در مورد اجاره ون از مزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

کاهش هزینه های حمل ونقل

همه ما می دانیم که برای تهیه سوخت خودروها باید مبالغ بسیاری را در طول ماه پرداخت کنیم. این مسئله برای افرادی که هر روز سرکار می روند و زمان زیادی را نیز در ترافیک صرف می کنند بسیار مهم و نوعی دغدغه محسوب می شود. درنتیجه سرویس ون برای شرکت ها و سازمان ها می تواند اقدامی مثبت در جهت کمک به آسایش در رفت وآمد پرسنل باشد.
برای کاهش هزینه های حمل ونقل عمومی و شخصی، اجاره ون گزینه ای مناسب و به صرفه است. این کار باعث حفظ سرمایه کارمندان و جلوگیری از خرج های بیهوده برای آن ها می شود. همچنین بعضی از کارمندان اداره ها هیچ وسیله نقلیه ای ندارند و ممکن است برای رسیدن به محل کار خود چند ماشین سوار شده و بخشی از مسیر را نیز پیاده طی کنند. اجاره ون این مشکلات را برطرف کرده و به کارمندان فرصت بودن در شرایط بهتری را می دهد.

صرفه جویی در زمان

در ساعات اولیه روز که افراد زیادی برای رفتن به محل کار و مدرسه به بیرون از خانه می آیند، ترافیک سنگینی به وجود می آید که زمان زیادی را از کارمندان می گیرد. ممکن است دیر برسید یا برای به موقع رسیدن مجبور باشید صبح ها خیلی زودتر بیدار شوید. اگر بخواهید با وسایل نقلیه عمومی تردد کنید باید منتظر آمدن آن ها باشید و گاهی به علت شلوغی این وسایل، زمان زیادی را از دست بدهید.
وقتی شرکت ها و سازمان ها برای راحتی و آسایش کارکنان خود از ون ها و اتوبوس های اجاره ای استفاده کنند، هیچ یک از این مشکلات اتفاق نخواهد افتاد. سرویس شرکتی، شما را به موقع و در زمانی مناسب به محل کار برده و پس از پایان ساعت کاری نیز شما را به منزلتان می رساند. همین مسئله باعث ایجاد نظم در روند زندگی و کار شما می شود.

کاهش آلودگی هوا و ترافیک

شاید خالی از لطف نباشد که در انتهای این بخش کمی در مورد کاهش آلودگی هوا نیز صحبت کنیم. اگر جزو آن دسته از افرادی باشید که به محیط زیست خود اهمیت می دهند، قطعاً به آلودگی هوا و تردد بی نهایت ماشین هایی که در طول روز در خیابان ها هستند، فکر می کنید. سرویس ون شرکتی علاوه بر کمک به کاهش هزینه ها، ایجاد نظم و مدیریت زمان برای شرکت ها و کارمندها، به کاهش آلودگی هوا نیز کمک می کند.
اگر تمامی شرکت ها برای کارمندهای خود سرویس رفت وبرگشت تهیه کنند، به ازای هر شخصی که از ون های اجاره ای استفاده می کند، یک ماشین کم تر می شود. درنتیجه آلودگی هوا نیز به مقدار بسیاری کنترل می شود.

مزایای اجاره ون شرکتی

انواع ون مناسب سرویس شرکتی

ون ها به طورکلی دودسته هستند. ون های لوکس یا VIP و ون های ارزان قیمت. شرکت ها با توجه به نیاز و بودجه ای که دارند می توانند یکی از این دو مدل را انتخاب کرده و اجاره کنند. ون های لوکس امکانات و کیفیت بیشتری نسبت به مدل های ارزان قیمت دارند اما برای اجارة سرویس شرکتی به خصوص در ایران، بیشتر از نوع ارزان قیمت آن استفاده می شود.
البته ون های ارزان قیمت بی کیفیت نیستند و دارای استانداردی معمولی در بین خودروها هستند که می توانید از آن ها به عنوان سرویس شرکت استفاده کنید. سرویس های ارزان قیمت روزانه در سطح شهر در حال رفت وآمد هستند و شاید یک ون لوکس برای رفت وآمد روزانه به صرفه نباشد. البته این مسئله به بودجه و نیاز شرکت یا سازمان اجاره کننده نیز بسیار بستگی دارد.
شما می توانید از ون های لوکس برای بعضی از روزها، تشریفات و مجالس مهم خود استفاده کنید. دو نمونه از ون های لوکس مورداستفاده در ایران، تویوتا هایس پرطرف دار و هیوندای H350 هستند. نمونه های ارزان قیمت نیز، دلیکا و وانا هستند که اطلاعات آن ها را می توانید در بخش ون های موجود در وب سایت کافه رنت مشاهده کنید.
همچنین بعضی از ون ها امکاناتی دارند که برخی دیگر ندارند و تعداد سرنشین های آن ها نیز متفاوت است. اما با توجه به این که شما قصد دارید برای اجاره ون اقدام کنید، بنابراین تعداد سرنشینان هرکدام از این خودروها کمتر از 10 نفر نخواهد بود.

انواع ون مناسب سرویس شرکتی

اجاره ون بدون راننده

اگر می خواهید برای سرویس شرکتی خود ون اجاره کنید و از رانندگان خود برای این کار استفاده کنید، می توانید تنها هزینه ون را پرداخت کنید و ون بدون راننده اجاره کنید. انتخاب های شما به طور کامل در قرارداد ذکر و ثبت خواهند شد.

اجاره ون با راننده

برای اجاره سرویس شرکتی، بهترین کار این است که ون را همراه با راننده اجاره کنید. این کار به شما کمک می کند که زمان زیادی را صرف پیداکردن راننده نکنید. رانندگان ون های کافه رنت، از مجرب ترین و مسئولیت پذیرترین افراد هستند که در رسیدگی به خواسته شما نهایت دقت و توجه را خواهند داشت. این افراد از سوی مدیران کافه رنت به درستی انتخاب و گزینش شده اند.

نحوه درخواست اجاره ون شرکتی

این روزها شرکت های زیادی در زمینه اجاره خودرو فعالیت می کنند. شرکت کافه رنت نیز در همین راستا فعالیت دارد و در تلاش است تا به خواسته شما عزیزان به بهترین نحو پاسخ بدهد. شما باید با توجه به تعداد پرسنل و ساعات کاری کسب وکارتان، برای اجاره ون متناسب با شرایط خود اقدام کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.
ابتدا لازم است تعداد پرسنل خود را بررسی کنید تا بدانید کدام ون مناسب با این خواهد بود. به عنوان مثال، اگر تعداد کارمندان بین 10 تا 14 نفر باشد، یک ون هایس می تواند برای حمل ونقل این افراد مناسب باشد. اگر تعداد پرسنل بیشتر از 14 نفر و بالای 20 نفر باشد می توان دو ون اجاره کرد و یا یک اتوبوس برای این مسئله در نظر گرفت.
نکته مهم اینکه کافه رنت برای راحتی شما در حمل ونقل، اتوبوس های مناسبی را نیز ارائه می دهد. برای ثبت درخواست خود باید اطلاعاتی از خود را برای شرکت ما بفرستید تا هماهنگی های لازم جهت اجاره ون شرکتی برای سازمان و اداره شما انجام شود.

اطلاعات لازم برای ثبت درخواست اجاره ون شرکتی


• آدرس دقیق مقصد و مبدأ تمام پرسنل شرکت
• تعداد پرسنل
• نوع ون درخواستی شرکت
• مدت زمان اجاره ون
• تعداد روزهای موردنیاز در طول هفته
• ساعت حرکت دقیق رفت وبرگشت سرویس
• نوع قرارداد بین شرکت کارفرما با ما
• پرداخت هزینة اجاره ون و خدمات

اجاره ون

هزینه اجاره ون شرکتی

تمام هزینه ها برای اجاره ون شرکتی به درخواست کارفرما بستگی دارد. تعداد پرسنل، مسافت و کیلومتر، زمان بندی لازم برای اجاره ون در طول هفته یا ماه، با راننده یا بدون راننده بودن ون و خدمات جانبی که ممکن است کارفرما درخواست کرده باشد، در هزینه اجاره ون شرکتی مؤثر خواهند بود.
این مبلغ در انتهای درخواست شما و به نسبت خدماتی که از تیم ما خواسته اید، محاسبه و به شما اعلام می شود. ما در قبال شما مسئولیم و وظیفه داریم خدمات مناسبی را با توجه به خواسته و نیاز شما ارائه دهیم. تلاش ما این است که با قیمت مناسب و کیفیت بالا در ارائه خدمات خود بهترین باشیم.

در آخر

همان طور که گفتیم سرویس ون برای شرکت ها می تواند باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان رفت وآمد شود. شما می توانید برای اجاره سرویس شرکتی خود با ما از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت در تماس باشید. کارشناسان ما متناسب با نیاز و خواسته شما، مناسب ترین ون با بهترین امکانات را برایتان فراهم می کنند. مجموعه کافه رنت تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای شرکت شما می کند و در جهت پیشبرد اهداف شما اقدام های لازم را انجام می دهد. شما می توانید برای تسهیل رفت وآمد کارکنان خود از ون های ما استفاده کنید.

دیدگاه شما

فرمول: 32 + 9
02149934