اجاره ماشین عروس کلاسیک

روز عروسی باید خاطره انگیزترین روز در تمام عمر هر فردی باشد و برای ساختن این شب زیبا به بهترین نحو، زوج های جوان باید باید جزئیات زیادی را رعایت کنند و در نظر بگیرند.
برای داشتن یک مراسم بی عیب و نقص باید موارد زیادی را مدنظر داشته باشیم که یکی از مهمترین این موارد انتخاب درست ماشین عروس است که تأثیر غیرقابل انکاری در زیباتر کردن شب عروسی شما دارد.
اگر در حال تدارک دیدن برای انجام کارهای مربوط به مراسم ازدواج خود هستید و در لیست کارهای ضروری به قسمت تهیه ماشین عروس رسیده اید و قصد دارید با ماشین عروس کلاسیک شب عروسی تان را بگذرانید؛ انتخاب درستی داشتید.
چراکه قرار است در این مقاله همه چیز را در رابطه با اجاره ماشین عروس کلاسیک را با شما در میان بگذاریم تا بهترین تصمیم را بگیرید. پس همراه ما باشید.

اجاره ماشین عروس کلاسیک

ماشین عروس مدرن یا کلاسیک؟

زمانی که در تهیه و تدارک کارهای مراسم عروسی خود هستید، یکی از مهمترین مواردی که به آن برمی خورید، مسئله تهیه ماشین عروس است. خیلی از زوج های جوان خودرو شخصی خودشان را ندارند، یا اصلاً دوست ندارند در آن شب زیبا از خودروهای معمولی خودشان و اطرافیان شان استفاده کنند.
حتی برخی از افراد از زمان نوجوانی و جوانی شان برنامه های خاصی را برای جشن عروسی خود در ذهن شان می پروراندند و حالا که وقتش رسیده می خواهند برنامه های خاص خود را در شب عروسی شان داشته باشند.
این برنامه های خاص ممکن است استفاده از هلی کوپتر، کالسکه و یا یک کاشین خاص به عنوان ماشین عروس باشد. بسیاری از این کارهای برای اکثر افراد قابل انجام نیست اما یکی از این برنامه های خاص که تقریبا تمام افراد می توانند آن را انجام دهند و چند سالی است که بیشتر از گذشته مورد استقبال افراد قرار گرفته؛ اجاره ماشین عروس کلاسیک است.


شاید شما هم یک ماشین زیبا، کلاسیک و قدیمی را دیده باشید که با تزئینات مخصوص ماشین عروس در خیابان ها تردد می کند و یا حتی در مراسم عروسی اقوام و آشنایان تان ماشین عروس کلاسیک را دیده باشید.
برخی افرادی که دوست دارند متمایز و خاص باشند و یا علاقه خاصی به ماشین های کلاسیک و قدیمی و حال و هوای نوستالژی دارند؛ از ماشین های کلاسیک به عنوان ماشین عروس استفاده می کنند.
اینکه برای مجلس عروسی بهتر است ماشین عروس، یک خودروی به روز و مدرن باشد یا کلاسیک و قدیمی کاملاً شخصی بوده و به سلیقه و علایق شخصی شما برمی گردد و تنها شما باید درباره اش تصمیم بگیرید.


هر کدام از ماشین های به روز و مدرن یا کلاسیک مزایا و زیبایی خاص خودشان را دارند و هر کدام شان جلوه مخصوصی به جشن شما می بخشند. فقط خواست و علاقه شماست که در این موضوع می تواند تعیین کننده باشد.
شاید فکر کنید وقتی قرار است برای عروسی تان ماشینی به جز ماشین های معمولی داشته باشید، چرا به سراغ یک ماشین لوکس و مدرن نروید؟ با اجاره ماشین عروس کلاسیک شما می توانید لذت و تجربه استفاده از ماشین های قدیمی را داشته باشید و علاوه بر آن یک کار منحصر به فرد و خاصی را در عروسی تان انجام داده اید که برای همه افراد به یاد ماندنی خواهد شد.
اگر بین انتخاب ماشین های کلاسیک و مدرن برای ماشین عروس خود تردید دارید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در ادامه هرآنچه لازم باشد درباره ماشین عروس کلاسیک بدانید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اجاره ماشین کلاسیک برای عروسی

عروسی؛ با طعم یادآوری حال و هوای گذشته

با اینکه ماشین های مدرن و جدیدی در دنیا تولید شده اند که بیشترین امکانات و زیباترین طراحی ها را دارند و هرکسی در دلش آرزوی داشتن یکی از آن ها را دارد؛ اما هنوز هم با دیدن یک خودروی کلاسیک و قدیمی در تلویزیون و یا نمایشگاه ماشین افراد زیادی به وجد می آیند و شگفت زده می شوند.
این موضوع نشان دهنده آن است که علیرغم پیشرفت های به وجود آمده در صنعت خودروسازی اما ماشین های قدیمی همچنان طرفداران خود را حتی میان افراد کم سن وسال تر مانند جوانان و نوجوانان دارند.
البته اگر افراد حق انتخابی بین یک ماشین قدیمی و یک ماشین جدید داشته باشند، قطعاً ترجیح می دهند برای زندگی روزمره شان یک خودروی مدرن را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند اما گاهی اوقات، مثلاً برای جشن عروسی زیبایی و حس نوستالژی که ماشین کلاسیک در افراد ایجاد می کند باعث انتخاب آن می شود.
از آن جایی که معمولاً پیش نمی آید که در کوچه و خیابان یک بنز متالیک مشکی یا فولکس قدیمی را ببینیم، همیشه این مدل ماشین ها برای ما جذابیت خاصی داشته و اگر آن ها را در هیبت یک ماشین عروس ببینیم جذابیتش دوچندان خواهد شد.
شاید همین دور از دسترس بودن باعث شده که بسیاری از زوج های جوان تصمیم بگیرند برای عروسی شان اقدام به اجاره ماشین عروس کلاسیک بکنند.

اجاره ماشین کلاسیک برای مراسم عروسی

البته جذابیت و زیبایی که یک ماشین عروس کلاسیک می تواند به فیلم و عکس های عروسی شما هدیه دهد را هم نمی توان نادیده گرفت. فیلم و عکس عروسی از اهمیت بی نهایت زیادی برخوردار است و زوج های جوان حساسیت خاصی نسبت به آن دارند.
به همین دلیل هم به دنبال آتلیه های معروف و باغ ها و مکان های خاص و زیبا برای فیلم و عکس های عروسی شان هستند.
جالب است بدانید حضور یک ماشین عروس کلاسیک و زیبای گل آرایی شده در فیلم و عکس های شما به اندازه یک آتلیه خوب می تواند مؤثر باشد و عکس های شما را زیباتر کند. پس اگر می خواهید عکس های خاص و زیبایی در شب عروسی تان داشته باشید، یکی از راه هایی که می تواند کمک زیادی در این زمینه به شما بکند، ماشین عروس کلاسیک است.

چالش های ماشین عروس کلاسیک

درست است که با داشتن ماشین عروس کلاسیک قدیمی، خاص بودن را می توانید کاملاً احساس کنید اما باید این مورد را هم بدانید که انتخاب یک ماشین قدیمی به عنوان ماشین عروس به غیر از زیبایی، چالش های مخصوص به خودش را هم دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

خراب شدن های ناگهانی

همانطور که حتماً خودتان هم می دانید، ماشین های کلاسیکی که برای مراسم عروسی تان انتخاب می کنید، سال های زیادی از زمان تولیدشان گذشته و ممکن است مشکلات فنی زیادی داشته باشند.
پس اگر انتخاب تان اجاره ماشین عروس کلاسیک است، حتما به این مورد هم فکر کنید که احتمال دارد ماشین عروس قدیمی شما حین رانندگی خراب شود. البته این موضوع تا حدی قابل پیشگیری است.
اگر شما از یک شرکت اجاره ماشین معتبر که به سلامت فنی ماشین هایش اهمیت می دهد ماشین عروس قدیمی تان را اجاره کنید؛ تا حد زیادی خیال تان از این بابت آسوده است.
اما باز هم با این همه باید این احتمال را در نظر داشته باشید و از قبل به آن فکر کرده باشید تا اگر اتفاق افتاد شوکه نشوید.

قلق های متفاوت ماشین های قدیم

احتمالاً شمایی که به تازگی تصمیم به ازدوج گرفته اید، تجربه رانندگی با ماشین های کلاسیک را ندارید. رانندگی با ماشین های امروزی به خصوص خوردوهای اتومات بسیار آسان است اما ماشین های قدیمی اینطور نیستند.
ماشین های قدیمی قلق مخصوص خودشان را دارند و حتماً باید مدتی با آن ها رانندگی کرده باشید تا بتوانید قلق شان را پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید وگرنه نمی توانید با آن ها رانندگی کنید.
البته برای حل این مشکل هم راه حلی وجود دارد. یک شرکت اجاره ماشین خوب، با علم به اینکه رانندگی با اینگونه ماشین ها کار ساده ای نیست، راننده های اختصاصی برای ماشین های کلاسیک و قدیمی خود در نظر می گیرد تا مشکلی برای پیش نیاید.

قیمت اجاره ماشین عروس کلاسیک

قیمت اجاره ماشین عروس کلاسیک

قیمت اجاره ماشین عروس کلاسیک به نسبت اجاره سایر ماشین ها بیشتر است و به همین دلیل هم به یکی از معایب آن تبدیل شده است.
گاهی حتی قیمت اجاره ماشین عروس کلاسیک از قیمت اجاره یک ماشین مدرن و به روز بیشتر بوده آن هم در حالی که امکانات آن ماشین را ندارد.
البته قیمت نهایی که بابت ماشین عروس کلاسیک باید بپردازید، به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اجاره ماشین عروس در تهران با قیمت اجاره ماشین عروسی که قرار است از شهر خارج شود متفاوت است.
همچنین این قیمت به تعداد ساعاتی که ماشین را اجاره می کنید نیز وابسته است. اما در کل قیمت اجاره ماشین عروس کلاسیک کمی بیشتر خواهد بود.
بنابراین اگر بودجه شما برای اجاره ماشین عروس محدود است و نمی خواهید هزینه زیادی برای آن بکنید، بهتر است ماشین های دیگر را برای اجاره کردن در نظر بگیرید.

گل آرایی خاص

گل آرایی ماشین عروس کلاسیک به دلیل خاص بودن نوع و مدل ماشین نسبت به سایر ماشین ها اهمیت بیشتری دارد و باید دقت بیشتری برای آن به خرج دهید.
معمولا به دلیل طراحی خاص ماشین های کلاسیک باید طرح های خلوت تر و ساده تر را انتخاب نمایید تا جلوه بیشتری گل آرایی شما جلوه بیشتری داشته باشد.
همچنین به دلیل آنکه ماشین های قدیمی معمولاً به رنگ های خاص هستند، در انتخاب رنگ و مدل گل ها هم با محدودیت بیشتری مواجه هستید چراکه نمی توانید هر گلی را برای تزئین ماشین عروس تان انتخاب کنید.

ماشین عروس قدیمی از کجا اجاره کنیم؟

ماشین های قدیمی و کلاسیک به خاطر اینکه دیگر تولید نمی شوند تعداد محدودی دارند و شما نمی توانید به مراجعه به نمایشگاه های ماشین یا سایر مکان های مربوطه ماشین های قدیمی را پیدا کنید.
پس تنها راهی که برای شما باقی می ماند اجاره کردن ماشین عروس کلاسیک است. اما چنین ماشینی را از کجا اجاره کنیم؟

ماشین عروس قدیمی

به دلیل حساسیت هایی که ماشین های کلاسیک دارند، بهتر است حتماً از یک شرکت معتبر، ماشین عروس انتخابی خود را اجاره کنید. چراکه اگر از شرکت های نامعتبر و کم تجربه ماشین اجاره کنید ممکن است مشکلات زیادی برایتان به وجود بیاید.
برای مثال ممکن است ماشین ها سلامت فنی نداشته باشند و شما در روز عروسی تان درگیر تعمیر کردن آن ها شوید. اگر نمی خواهید یکی از عکس های عروسی تان در کنار خیابان و کنار ماشین عروس خراب شده باشد یا حتی بدتر از آن مشکلی برای ماشین پیش بیاید که مجبور به پرداخت خسارت شوید؛ حتما از یک شرکت معتبر ماشین عروس کلاسیک یا حتی مدرن و جدید اجاره کنید.
برای جلوگیری از وقوع چنین مشکلاتی، ما می خواهیم یکی از شرکت های معتبر در زمینه اجاره ماشین را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده و راحت ترین روش ممکن ماشین عروس دلخواه تان را اجاره کنید.


کافه رنت از مجموعه های معتبر و مناسب در زمینه اجاره انواع ماشین ها است. این شرکت در کنار ماشین های لوکس و امروزی، انواع ماشین های کلاسیک و قدیمی را نیز در مجموعه خود برای اجاره دادن قرار داده است تا هرکسی با هرسلیقه ای بتواند ماشین عروس دلخواهش را انتخاب کرده و اجاره کند.
همچنین کافه رنت برای آسودگی بیشتر شما، ماشین عروس های کلاسیک خود را همراه با راننده اختصاصی قرار داده است. پس اگر رانندگی با ماشین های قدیمی برای شما سخت است و تجربه لازم را ندارید، با مراجعه به کافه رنت دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید. راننده های اختصاصی تجربه و تبحر کافی برای رانندگی با ماشین های کلاسیک را دارند و شما را در شب عروسی تان همراهی می کنند.
برای مشاهده انواع ماشین عروس های کلاسیک می توانید به سایت کافه رنت مراجعه کنید و از همین سایت به صورت آنلاین شرایط اجاره ماشین را مطالعه کرده و ماشین مورد نظرتان را رزور نمایید.

جمع بندی

خیلی وقت ها همرنگ جماعت بودن انتخاب آدم هاست اما در هر موردی هم که آدم ها بخواند مثل همدیگر باشند و از یکدیگر تقلید کنند اما باز هم مواقعی هست که ترجیح اکثر افراد خاص و تک بودن است.
در برخی شرایط انسان ها دوست ندارند به هیچ عنوان شبیه دیگران باشند و مراسم عروسی و موضوعات مربوط به آن یکی از آن موقعیت هایی است که افراد دوست دارند همه چیزشان منحصر به فرد و تک باشد.
اکثر افراد از سنین کودکی برای ازدواج شان برنامه ریزی کرده و رویابافی می کنند و دوست دارند همه چیز در آن شب مطابق میل و خواسته آن ها باشد. به همین دلیل هم مراسم عروسی از مهمترین اتفاق های هر فردی در زندگی اش محسوب می شود.
گاهی اوقات عروس و داماد و اطرافیان آن ها ماه ها برای تهیه و تدارک مقدمات جشن شان در تکاپو و تلاش هستند تا همه چیز را همانطوری که دوست دارند پیش ببرند.
متأسفانه در سال های اخیر تجمل گرایی و هزینه های گزافی را افراد صرف مراسم عروسی شان می کنند و کارهای عجیبی را برای خاص بودن انجام می دهند.
اما زیاده روی در هیچ چیزی خوب نیست. لازم نیست شما هزینه های سرسام آوری برای این جشن بکنید و دست به کارهای عجیب و غریب بزنید تا خاص باشید.
کمی خلاقیت داشتن در این زمینه می تواند به شما کمک بزرگی بکند. برای مثال همین اجاره کردن ماشین عروس کلاسیک یک کار خاص با هزینه مناسب و البته زیبا و دلنشین است. با انتخاب ماشین عروس کلاسیک عروسی رویایی تان را به واقعیت تبدیل خوهید کرد.

دیدگاه شما

فرمول: 49 + 16
02149934