اجاره خودرو تجاری از فرودگاه چه مزایایی دارد؟

اجاره خودرو تجاری از فرودگاه

حتما برای شما هم پیش آمده است که یک سفر کاری به شهری غیر از محل سکونتتان بروید و یا این که میهمان مهمی داشته اید که قرار داد بستن با آن برای شما و شرکتتان سود زیادی داشته است؛ در این صورت برای حفظ پرستیژ شرکت، نیاز به یک خودروی با کلاس برای جا به جایی مسافرتان دارید. در صورتی که این قرار کاری برای شما و شرکت محل کارتان خیلی مهم است و نیاز به ماشین دارید، باید یک خودروی خارجی لوکس را از شرکت های اجاره خودرو، اجاره کنید. در این مقاله سعی می کنیم مزایای اجاره خودرو از فرودگاه را برای شما بیان کنیم و همچنین در مورد شرایط و نحوه اجرای آن، مطالبی را برای شما آماده کرده ایم.

اجاره خودرو تجاری برای چه مشاغلی لازم است؟

در دنیای امروزه، معمولا اجاره خودرو برای هدف های گوناگونی صورت می گیرد. یکی از هدف های اصلی اجاره خودرو، مصارف بزرگ در ابعاد شهری و بین شهری است؛ به عنوان مثال یک پیمان کار در شرکت نفت قرارداد دارد که 5000 نیرو بگیرد که چند سیلوی بزرگ ذخیره را بسازند. جا به جایی این نیروها نیاز به ماشین و وسایل نقلیه مختلف دارد. یکی از راه ها این است که خودروهای مورد نیاز را از شرکت های اجاره دهنده خودرو، اجاره کنند.
از موارد دیگر می توان به شرکت های خدماتی اشاره کرد. نمونه ای از این شرکت های خدماتی، شرکت هایی هستند که در زمینه جا به جایی مسافر خدمات رسانی می کنند. این شرکت ها در ابتدا تا جایی که می توانند خودرو می خرند و مابقی را از شرکت های اجاره دهنده خودرو اجاره می کنند. در نهایت با استفاده از آن ‎ها مسافران را جا به جا می کنند و مقداری از سود خود را به شرکت های اجاره دهنده خودرو پرداخت می کنند.
علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد، کمپانی های دیگری مثل شرکت های حقوقی، برای کارمندان خود یا وکیل های بلند پایه خود، خودروهایی را اجاره می کنند تا با استفاده از آن ها به محل کار بیایند. معمولا کمپانی های اجاره دهنده خودرو، این ماشین ها را به دو صورت به مشتریانشان اجاره می دهند. یکی از آن ها ماشین با راننده و دیگری ماشین بدون راننده است که مشتریان با توجه به نیازشان، از این خدمات استفاده می کنند.

برای اجاره خودرو تجاری چه مدارکی نیاز دارد؟

برای این که اجاره خودرو به شما به طور کامل صورت بگیرد، نیاز به احراز هویت است که این احراز هویت از طریق ارائه مدرکی که نشان دهنده محل کار یا محل سکونت شما است انجام می گیرد. همچنین مبلغی تحت عنوان ودیعه نقدی که دیپوزیت نیز نام دارد نیاز است تا شرکت اجاره دهنده خودرو ضمانتی را از طرف شما داشته باشد. علاوه بر موارد فوق، یک کپی از گواهینامه رانندگی و مدرک شناسایی مثل کارت ملی نیاز است تا ماشین به شما تحویل داده شود.

آیا اجاره خودرو تجاری از فرودگاه امکان پذیر است؟

اجاره خودرو
با توجه به این که درخواست های زیادی مبنی بر اجاره خودرو به صورت مستقیم از فرودگاه ها ارائه شده است، این مجموعه های بزرگ اجاره خودرو تصمیم گرفتند آپشنی را ارائه دهند که مشتری ها بتوانند به طور مستقیم در فرودگاه، خودررویی را که اجاره کرده اند، تحویل بگیرند.

برای اجاره خودرو تجاری از فرودگاه چه کار کنیم؟

برای این کار فقط کافیست افراد پس از مراجه به سایت یکی از مجموعه های اجاره خودرو که این آپشن را دارند، ماشین مد نظر خود را انتخاب کنند و سپس از طریق واتساپ، ایمیل یا به صورت انلاین، با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشند و پس از پرداخت اجاره بها و ارائه مدارک مورد نیاز، خودرو را تحویل بگیرند.

مزایای اجاره خودرو در فرودگاه

از بزرگ ترین مزایایی که این روش اجاره خودرو دارد، این است که بدون مراجعه به مرکز شهر و بدون به دام افتادن در ترافیک کلان شهر ها، در کمترین زمان ممکن، می توانید خودرو را اجاره کنید. همچنین این روش باعث می شود افرادی که میهمان شما هستند و قرار کاری با شما دارند، متوجه شوند که این قرار از اهمیت ویژه ای برخودار است که برای آن ها ماشین اجاره کرده اید.

اجاره خودروهای لوکس

اکنون که با نحوه اجاره خودروهای تجاری از فرودگاه ها و مزایای آن آشنا شدید، نوبت آن است که که به چند نمونه از خودروهای پر مشتری برای اجاره اشاره کنیم.

بنز s500


بنز s500
از قدیم الایام، یکی از شیک ترین و باکلاس ترین خودروها برای تشریفات و افراد مهم، بنز s500 و هم خانواده های آن بوده است. این ماشین که 4 نفر ظرفیت دارد، برای تمامی سرنشینان عقب و جلو، محیطی آرام و ایمن را فراهم می کند. این خودرو از بهترین انتخاب های شما برای اجاره است.

بنز E280

بنز E280
این زیبای آلمانی نیز مانند ماشین قبلی لیست ما، یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای اجاره است. این بنز که در سری " ای" قرار می گیرد، یکی از پرقدرت ترین ساخته های این کمپانی است که دارای 6 سیلندر است. عرض تایر های این ماشین225 سانتی متر است که هنگام پیچیدن با سرعت بالا باعث می شود که تعادل ماشین بر هم نخورد. این نکته را مد نظر بگیرید که این خودرو علاوه بر مصارف تشریفاتی، می تواند گزینه مناسبی برای خانواده های 4 نفره نیز باشد که با آن، امنیت و آرامش را در سفرشان تجربه کنند.

هیوندا سوناتا وای اف

هیوندا سوناتا وای اف

هیوندا که یکی از کمپانی های کره ای در بازار ایران است، سال هاست که با ارائه کیفیت مطلوب به مشتریان خود، همگام با کمپانی های بزرگ سازنده خودرو، به رقابت در جذب مشتری و ارائه خدمات مطلوب تر پرداخته است. این خودرو که در دو ورژن که یکی از آن ها موتور 4 سیلندر و دیگری 6 سیلندر است عرضه شده است، معمولا برای مصارف شخصی کاربرد دارد، اما در موارد زیادی دیده شده است که برای مصارف تشریفاتی نیز پر متقاضی بوده است.

کافه رنت، سفری با آرامش خیال

مجموعه بزرگ کافه رنت، با ده سال سابقه در زمینه اجاره انواع ماشین های ایرانی و خارجی، روزانه با افزایش کیفیت آفرها و آپشن های خود، رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده است. در صورتی که برای سفرهای تجاری یا خانوادگی خود به ماشین خارجی یا ایرانی در مدل های متنوع نیاز دارید، مجموعه کافه رنت با افتخار در خدمت شماست. با توجه به این که اکثر افراد این دل شوره را دارند که ماشین در حین سفر خراب شود یا مشکلی برای آن پیش بیاید، مجموعه کافه رنت، قبل از اجاره خودرو به شما، مبلغ ناچیزی را در قالب بیمه از شما دریافت می کند. در این صورت اگر مشکلی برای ماشین پیش آمد، همه مسئولیت بر عهده شرکت اجاره دهنده خودرو است؛ بنابراین با آرامش خاطر، از سفر خود در کنار خانواده و دوستانتان لذت ببرید.

دیدگاه شما

فرمول: 29 - 25
02149934