بهترین مدل های ماشین برای اجاره خودروی عروسی

مراسم ازدواج یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که در طول زندگی افراد برایشان رخ می دهد.
جذاب ترین بخش عروسی هم مراسم عروس کشون است که در پایان شب مهمان ها عروس و داماد را تا منزلشان همراهی می کنند؛ برای اینکه بتوانید این قسمت از مراسمتان را پرشورتر برگزار کنید بهتر است سراغ ماشین هایی بروید که شیک، روان و ایمن هستند.
چند سالی است که اجاره ماشین عروس در ایران جای خود را پیدا کرده است و زوج ها متناسب با بودجه مدنظرشان می توانند انواع خودروهای داخلی یا خارجی را به صورت دو صورت اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده کرایه کنند. کافه رنت در این زمینه برای شما پیشنهادات خوبی دارد تا مثل ماه و ستاره در آسمان شب بدرخشید.
اجاره خودروی عروسی

برترین مدل های ماشین عروس

خوشبختانه با وجود انواع ماشین های داخلی و خارجی می توانید متناسب با سلیقه خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید. ممکن است به دنبال اجاره خودروی لوکس عروس باشید یا حتی خودتان ماشین خارجی داشته باشید؛ اما پیشنهاد ما برای خاص تر شدن فیلم عروسی تان یک خودروی کلاسیک و قدیمی است.
نکته مهم در انتخاب مدل ماشین عروس بودجه شماست که بر اساس آن می توانید از میان مدل های کلاسیک، لوکس یا اقتصادی مختلف مانند سراتو، اپتیما، سوناتا، لندکروز، پرادو، BMW و... یکی را انتخاب کنید.
کافه رنت برای زوج هایی که ماشین عروسیشان را از این مجموعه کرایه کنند پکیج های ویژه ای در نظر گرفته است که شامل خدمات گل آرایی خودرو، طراحی و تهیه دسته گل عروس می شود. شما می توانید با خیال راحت از راهنمایی مشاوران کافه رنت در زمینه ست کردن رنگ گل با ماشین، چیدمان گل ها و .... استفاده کنید و با اعتماد به ما زیباترین و شکیل ترین گل آرایی را داشته باشید.
بازه زمانی اجاره خودروی عروس در مجموعه 15 ساعت است و از ساعت 9 صبح تا 12 شب چه با راننده و چه بدون راننده ماشین عروس را از کافه رنت اجاره کرده باشید، خودرو به صورت کامل در اختیار شماست. توجه داشته باشید که اگر از ساعت 12 شب به بعد ماشین در اختیار شما بود باید به ازای هر ساعت بیشتر هزینه اضافه پرداخت کنید.
همچنین اگر مراسم عروسی شما خارج از شهر برگزار می شود یا برای فیلمبرداری از محدوده شهری خارج می شوید، باید مبلغی متناسب با نوع خودرو بابت خروجی پرداخت نمایید.
پیشنهاد ویژه برای عروس و داماد های مجموعه کافه رنت در شرایطی که بخواهند بعد از مراسم عروسی با خودروهای اجاره ای ما به ماه عسل بروند این است که شامل شرایط و تخفیف ویژه زوجین خواهند شد.
ماشین عروس

بهترین مدل ماشین های خارجی اجاره ای عروس

نشستن داخل ماشینی که هم ظاهر مجللی دارد و هم از نظر فنی بسیار راحت طراحی شده است، همان تجربه ای است که دختران در عروسی رویایی شان تصور می کنند.
برای اینکه بتوانید رویای عروستان را به زیباترین شکل ممکن به واقعیت تبدیل کنید کافی است به قسمت اجاره ماشین عروس بروید و چشم بسته هرچه می خواهید انتخاب کنید.
اگر به دنبال انتخاب ماشین های خارجی هستید، در کافه رنت دستتان کاملا باز است. اجاره خودروی لوکس عروس در بازه قیمتی 2 تا 7 میلیون تومان قرار دارد؛ البته اگر بخواهید خودروی عروس با راننده اجاره کنید این قیمت ها کمی کاهش پیدا می کند.
تویوتا لندکروز، BMW X4 و بنز s500از گران ترین و لوکس ترین خودروهای خارجی عروس هستند که در کافه رنت کرایه داده می شوند. با اجاره این ماشین ها برای خودتان چند ساعتی زندگی مجلل فراهم کنید و مانند شاهزاده قصه ها بخندید و شاد باشید.
تویوتا پرادو، هیوندای توسان، هیوندای سانتافه نیو، BMW 330i، کیا اسپورتیج و لکسوس RX350 ازجمله خودروهای خارجی قیمت مناسب هستند که می توانید به عنوان ماشین عروس کرایه کنید.
اگر هم به دنبال خودروی خارجی با قیمت متوسط هستید پیشنهاد ما اجاره پورشه پانامرا، پورشه ماکان، پورشه باکستر و BMW Z4 است.
توجه داشته باشید که اگر هوادار ماشین های بدون سقف هستید و مراسم عروسی تان در شب های پرستاره بهار و تابستان برگزار می شود، پورشه های دو نفره گزینه ایده آلی هستند و تجربه متفاوتی برای شما می سازند.

پرطرفدارترین ماشین های لوکس ایرانی برای اجاره

اگر از خودتان می پرسید که چگونه ماشین نقشی در خاطرات عروسی تان خواهد داشت؟ بهتر است نگاهی به فیلم های عروسی دیگران بیاندازید؛ البته ناگفته نماند که این انتخاب خرج چندانی هم روی دست شما نمی گذارد و با گزینه های مختلفی که به شما پیشنهاد داده می شود، راحت تر می توانید ماشین مورد نظرتان را انتخاب کنید.
در کافه رنت ماشین های تولید داخل هم با قیمتی کاملا منصفانه، ظاهری تمیز و کیفیت فوق العاده برای مراسم عروسی اجاره داده می شوند.
همچنین اگر به دنبال خودروهای وارداتی اما قیمت مناسب هستید تیگو 7 پرو، هیوندای سوناتا وای اف، کیا سراتو و کیا اپتیما تنها چند نمونه از ماشین هایی هستند که شما می توانید انتخاب کنید. قیمت اجاره ماشین عروس اقتصادی در کافه رنت در بازه کمتر از 1 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان قرار دارد.
ماشین عروس بنز

تفاوت ماشین های لوکس با ایرانی

هرکدام از خودروهای تولید داخل یا ماشین های وارداتی مزایا و معایب خودشان را دارند. برای مثال خودروهای لوکس خارجی از نظر امکانات بسیار بهتر و پیشرفته تر از ماشین های ایرانی هستند؛ همچنین طراحی بدنه و داخلی آن ها جذاب و لاکچری است.
از طرف دیگر قیمت اجاره خودروهای داخلی به صرفه تر از همتایان وارداتی آن هاست. مورد دیگری که برای کرایه ماشین باید به آن دقت کنید شرایط و مدت زمان استفاده از ماشین است. اگر برای زمانی طولانی، استفاده درون شهری یا انجام امور عادی نیاز به ماشین دارید، بهتر است به سمت اجاره خودروی ایرانی بروید اما اگر هدف شما حضور در مراسم خاص مانند عروسی است، توصیه ما اجاره خودروی لوکس عروس خواهد بود.
ماشین های خارجی که برای مراسم های بزرگ و خاص اجاره داده می شوند در عین زیبایی، آپشن های زیادی دارند که رانندگی را برای شما راحت تر می کنند. این ماشین ها ایمنی بیشتری دارند و به خاطر استفاده از تکنولوژی های به روز و فوق پیشرفته، صندلی های ارگونومیک و راحت، تجربه سواری با آن ها لذت بخش تر خواهد بود.
به طورکلی ماشین های ایرانی را می توانید با استرس کمتری برانید؛ زیرا بهای پایین تری نسبت به خودروهای لوکس خارجی دارند و اگر در حین رانندگی حادثه ای رخ داد، بایستی هزینه کمتری بابت جبران خسارت پرداخت کنید.

اجاره ماشین عروس با راننده

بعضی از عروس و دامادها ترجیح می دهند این شب باشکوه را صرف جشن و پایکوبی کنند و از یک راننده بخواهند تا ماشین عروس را براند و خودشان از مسیر باهم بودن لذت ببرند یا شاید زوجی قصد اجاره خودروی لوکس عروس داشته باشند اما به خاطر پیچیدگی هایی که این ماشین ها دارند نخواهند خودشان رانندگی کنند؛ برای همین به سراغ کرایه ماشین عروس با راننده می روند.
برای اجاره ماشین عروس در کافه رنت مدارک و الزامات خاصی وجود ندارد. کافی است خودروی موردنظرتان را انتخاب کنید، به صورت تلفنی یا آنلاین آن را رزرو نمایید، ساعت و روز مراسم خودتان را اعلام کنید و بدون نگرانی منتظر خودروی لوکس عروسی با راننده باشید.
مجموعه کافه رنت از رانندگان آموزش دیده و متبحری استفاده می کند که با امور تشریفات آشنایی کامل دارند، خوش پوش و خوش برخوردند و به کارشان مسلط هستند. راننده، ماشین موردنظر شما را سر ساعت مشخص به مکانی که تعیین کرده اید آورده و شما را هرکجا که بخواهید همراهی می کند.
وجه تمایز کافه رنت با دیگر مجموعه های کرایه ماشین در قسمت اجاره خودروی عروس در این است که تمامی ماشین هایی که با راننده اجاره داده می شوند، خودروهای لوکس خارجی و تشریفاتی هستند.
تمام خدمات نیز با فاکتور رسمی طی قرارداد مشخص به عروس و داماد ارائه می شود و نگرانی از بابت خسارت به ماشین یا پرداخت ضمانت جداگانه و مدارک مجزا وجود نخواهد داشت؛ زیرا تمام مسئولیت خودرو با راننده است.
گفتنی است که اگر از کافه رنت خودروی عروس با راننده اجاره کنید، قیمت کرایه به صورت ساعتی درون شهری و کیلومتری برون شهری محاسبه می شود و کمترین زمان اجاره خودروی تشریفاتی نیز 10 ساعت است.

اجاره ماشین عروس بی راننده

اگر از آن دسته از عروس و دامادها هستید که می خواهید خودتان رانندگی کنید و دو نفری خاطره بسازید، بهتر است سراغ اجاره ماشین عروس بدون راننده بروید. شرایط کرایه ماشین بدون راننده کمی سخت تر از حالتی است که شما ماشین را با راننده اجاره می کنید.
پیشنهاد ما برای اجاره خودروی لوکس عروس ماشین های کروک یا اصطلاحا بدون سقف است؛ البته حواستان باشد که برای کرایه این ماشین ها باید به چند فاکتور مهم توجه کنید، مثلا شرایط آب و هوایی و محل استفاده از ماشین در انتخاب نوع آن بسیار مهم است.
هرچند ماشین های دیگری هم برای اجاره وجود دارد که الزاما بدون سقف یا دو نفره نیستند و شما دست بازی در انتخاب گزینه ها دارید؛ اما به هرحال باید مراقبت بیشتری نسبت به زمانی که ماشین با راننده اجاره می کنید، داشته باشید.
شرایط اجاره خودرو عروس در حالتی که نمی خواهید راننده شما را همراهی کند، کمی سخت تر است. اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید باید در نظر داشته باشید که از تاریخ تحویل ماشین، تمامی مسئولیت های آن بر عهده شما خواهد بود.
یکی از شرایط اجاره خودروی عروس بدون راننده در کافه رنت، محاسبه هزینه نهایی برحسب کیلومتر است؛ یعنی هزینه کرایه بر اساس کیلومتر طی شده، تعداد روزها و مدل ماشین محاسبه می شود. هرکدام از خودروهای کافه رنت محدودیت مشخصی در روز دارند و اگر شما از این محدوده بیشتر برانید باید به ازای هر کیلومتر مازاد، هزینه اضافی پرداخت کنید.
اگر از مجموعه کافه رنت ماشین موردنظرتان را کرایه کنید برای خودروهای داخلی به اندازه 250 کیلومتر، خودروهای خارجی 200 کیلومتر و خودروهای سوپر لوکس 150 کیلومتر می توانید از آن ها استفاده کنید. ضمنا حداقل زمانی که می توانید ماشین بدون راننده اجاره کنید 3 روز است.
توجه داشته باشید که مکان تحویل خودروی بدون راننده می تواند محل شرکت یا هرکجای دیگری که شما بخواهید باشد؛ اما اگر خودروی اجاره ای را در جایی غیر از شرکت بازگردانید باید هزینه ترانسفر (جابه جایی) ماشین را جداگانه پرداخت کنید.

شرایط لازم برای اجاره خودرو عروس بدون راننده

- داشتن حداقل 20 سال سن
- داشتن گواهینامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار
- ارائه کارت ملی شخص اجاره کننده
- گواهی معتبر اشتغال به کار یا محل زندگی شخص اجاره کننده
- ضمانت نامه شامل ارائه یک فقره چک یا سفته ضمانت به مبلغ ارزش ریالی خودرو

کلام آخر

برای برگزاری تمام و کمال مراسم عروسی اتان بدون هیچ دغدغه ای از بابت ماشین عروس به آیتم های دیگر مراسم خود بپردازید؛ کافه رنت با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و ماشین های بسیار متنوع دست شما را در انتخاب ماشین عروس کاملا باز گذاشته است.

دیدگاه شما

فرمول: 46 - 21
02149934