اجاره ون مکسوس v80

یکی از جذاب ترین تجارب زندگی هر فرد سفر کردن است که با توجه به سلیقه افراد به صورت گروهی یا فردی انجام می پذیرد؛ البته ناگفته نماند که سفرهای گروهی اغلب هیجان انگیزتر و دل چسب تر هستند. با توجه به این که سفر با ون برای مسافرت های گروهی مقرون به صرفه و ارزان تر است، لذا توصیه می شود که برای انجام این گونه سفرها از ون اجاره ای استفاده نمایید؛ پیشنهاد کافه رنت به شما، ون مکسوس v80 است.

اجاره ون مکسوس v80

ون مکسوس v80 ومشخصات آن

این خودرو از محصولات سایک موتور چین بوده و توسط بهمن دیزل مونتاژ و به بازار ایران عرضه شده است. مصرف سوخت خودرو ون مخصوص در هر 100 کیلومتر7.5 لیتر است. از ویژگی های این خودرو می توان به ظاهر زیبا و لوکس، ترمز ای بی اس با سیستم کمکی ترمز ای بی دی، 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلو، گیربکس پنج دنده، سیستم تعلیق مک فرسون برای هر چرخ با اکسل یکپارچه اشاره نمود. قدرت موتور ون مکسوس نیز 135 اسب بخار بوده و سرعت آن 160 کیلومتر بر ساعت است.

ون مکسوس v80 نمای داخلی

اجاره ون مکسوس v80 و مزایای آن

داشتن سقف بلند، وجود سیستم های گرمایشی و سرمایشی عالی، سیستم صوتی باکیفیت، مصرف سوخت پایین و قابلیت جابجایی 12 تا 16 نفر از مزایای این خودرو است که موجب شده تا انتخاب مناسبی برای انجام سفرهای برون شهری و بلندمدت گردد. با اجاره خودرو ون مکسوس v80 از سایت کافه رنت، از پرداخت هزینه های بالای خرید خودرو، هزینه بالای خرابی قطعه های مختلف، هزینه های بالای بیمه و افت قیمت خودرو در بازار پر نوسان امروز معاف خواهید شد.

قیمت ون مکسوس v80

در سال1401 قیمت مکسوس v80 نیز مانند دیگر خودروها دست خوش تغییر و نوسان است. تغییراتی که ناشی از افزایش و کاهش نرخ ارز، اخبار تحریم ها، وضع قوانین جدید و دیگر عوامل است. بازه قیمت خودرو ون مکسوس v80 در حال حاضر در بازار 1.150.000.000تومان است که این قیمت ها دائماً در حال تغییر هستند. ازاین رو با توجه به قیمت بالای آن، خرید خودرو برای بسیاری از افراد میسر نیست و بر همین اساس سایت کافه رنت این امکان را فراهم آورده تا متقاضیان با پرداخت مبلغی، خودرو را اجاره نموده و از آن برای رفتن به سفرهای گروهی و خانوادگی استفاده نمایند و زیباترین و لذت بخش ترین لحظات را برای خود و دوستانشان رقم بزنند.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای کرایه ون مکسوس v80

اجاره خودرو

با مراجعه به سایت کافه رنت می توان همواره خودروی خود را همراه با راننده و یا بدون راننده اجاره نمود. این شرکت تلاش کرده است تا با ایجاد شرایط راحت و آسان، خودرو مدنظر شما را در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد. برای اجاره خودرو همراه با راننده نیاز به ارائه مدارک و ضمانت نامه خاصی نیست و با اعلام زمان و مکان موردنظر می توانید رزرو خود را انجام دهید.

شرایط بیمه اجاره ون مکسوس v80

تنها شرکت دارنده مجوز خودرو از وزارت راه شرکت کافه رنت است که سه نوع بیمه با سقف تعهدات متفاوت ارائه می نماید. بیمه پایه، بیمه طلائی و بیمه الماس ازجمله بیمه های ارائه شده توسط شرکت کافه رنت هستند که بیمه پایه رایگان بوده و برای تمامی خودروها به صورت پیش فرض ارائه می شود.

قیمت اجاره ون مکسوسv80

اجاره ون مخصوص در سایت کافه رنت برای متقاضیان باقیمت بسیار مناسب و شرایط آسان مهیا شده و شما عزیزان می توانید قیمت این خودرو را به صورت ماهانه، هفتگی و روزانه بر روی سایت مشاهده فرمایید.

قیمت اجاره ون همراه با راننده، درون شهری به صورت ساعتی و 85000 تومان، برون شهری به صورت کیلومتری و 3500 تومان و در روش ترانسفر فرودگاه نیز توافقی خواهد بود.

دیدگاه شما

فرمول: 48 - 13
02149934