اجاره ماشین های لوکس در قشم


اجاره ماشین های لوکس در قشم

قشم بزرگترین جزیره ی خلیج فارس در ایران است و همچنین یکی از زیباترین مناطق برای سفر در این کره ی خاکی است. زیبایی این جزیره و امکانات تفریحی فراهم شده موجب افزایش سفرها به این جزیره شده است؛ به طور قطع گشت و گذار با خودروی شخصی در این جزیره می تواند برای شما خاطرات به یاد ماندنی بسیاری را رغم بزند. اگر شما هم به دنبال یافتن راهی برای اجاره خودرو در این جزیره هستید این مقاله می تواند برای شما بسیار جذاب و مفید باشد.

ساحل

بهترین زمان برای سفر به قشم

ازنظر آب وهوایی بهترین زمان برای سفر به قشم از اواسط پاییز تا اواسط بهار است؛ می توان بازه ی پنج ماهه ی آذر تا فروردین را بهترین موقع برای سفر دانست. برای خرید از بازارها در هرزمان می توانید اقدام کنید چراکه به غیراز چند بازار روباز، تمام مراکز خرید قشم مجهز به سیستم های خنک کننده ی بسیار پیشرفته هستند.

رویدادهای مهم

اگر علاقه مند به دیدن رویدادها و سنت های این جزیره هستید می توانید در تاریخ های مشخصی به این جزیره سفر کنید. در ادامه برخی از این رویدادها را بررسی می کنیم:
• در اواخر تیرماه می توانید برای بازدید از جشن نوروز صیاد اقدام کنید که مهم ترین رویداد جزیره قشم است. این مناسبت در روز بخصوصی از اواخر تیر برگزار می شود که در این روز صیادان به صید ماهی نمی روند و با پوشش محلی به رقص محلی با موسیقی می پردازند و این روز را جشن می گیرند.

ساحل قشم
• یکی دیگر از سنت های جذاب در این جزیره جشن سنتی نخل و خرما است که در دهه آخر شهریور و طی چند روز برگزار می شود. در این رویداد انواع خرما ها، شیره ی خرما و انواع فراورده ها و شیرینی های تهیه شده از خرما به فروش می رسند. علاوه بر این صنایع دستی تهیه شده از درخت خرما نیز به در این رویداد به معرض نمایش گذاشته می شود.

نخل

• شما می توانید برای بازدید از جشن میگو که معمولا در روزهای 24 و 25 آبان ماه برگزار می شود به جزیره ی قشم سفر کنید. این جشن همراه با نمایشگاه های صنایع دستی، برنامه های شاد هنری، مسابقه، موسیقی و دیگر برنامه های سرگرم کننده در پارک ساحلی منطقه آزاد قشم برگزار می شود.
میگو

مزیت اجاره ی خودرو در قشم

برای انتقال خودروی شخصی خود به جزیره ی قشم متحمل هزینه مالی و زمانی بسیار زیادی خواهید شد. ممکن است انتقال خودرو با لاندی گراف به جزیره بین 3 تا 4 ساعت یا حتی بیشتر هم طول بکشد. اجاره ی خودرو می تواند راه حل معقولی برای صرفه جویی در وقت شما باشد. همچنین با انجام این کار هزینه های حمل ونقل ماشین شخصی به جزیره و هزینه ی رفت وآمد داخل جزیره را می توانید مدیریت کنید.
بنز

اجاره ی خودرو به شما در جابه جایی های داخل جزیره از محل اقامت تا مرکز خرید یا مرکز تفریحی کمک می کند. اجاره ی خودروی لوکس برای سفر به این جزیره ی زیبا، می تواند تجربه ای خاطره انگیز برای شما و هم سفران شما به ارمغان بیاورد.

بی نظیرترین مکان های دیدنی قشم

یکی از بی نظیرترین مکان های دیدنی قشم دره ستارگان است. دره ستارگان مجموعه ای از کوه ها، دره ها و صخره هاست. به مرور زمان این کوه ها و صخره ها بر اثر بارش باران، وزش باد و... تغییر کرده است. این تغییر باعث به وجود آمدن اشکال متفاوت در بین کوه ها و صخره ها شده است.
• جزیره ناز یا جزایر ناز از زیباترین مکان های دیدنی قشم است. این جزایر در واقع سه صخره هستند که در میان دریا واقع شده اند. زمان هایی که آب دریا پایین می رود، مسیری از ساحل به این صخره ها باز می شود و شما می توانید با پای پیاده به این صخره ها بروید.
• تنگه چاهکوه قشم از دیگر مناطق زیبای قشم است، این تنگه مجموعه ای از کوه و صخره است که در بین آن چاه های متعدد وجود دارد.

• جنگل حرا قشم یکی از پدیده های بی نظیر طبیعی ایران است و بی شک یکی از پرطرفدارترین مناطق قشم به حساب می آید.
• غار خربس که مجموعه ای از حفره هایی کوچک در دل یک کوه است و از معروف ترین غارهای جزیره است.
• یکی دیگر از مکان های دیدنی قشم غار نمکدان است. این غار بسیار زیبا و شگفت انگیز است. با ورود به غار با قندیل های زیبا و خارق العاده نمک مواجه خواهید شد. علاوه بر این لایه های نمک که روی هم قرار گرفته اند صحنه های چشم نوازی به وجود آورده اند؛ لایه هایی که از قدمت بسیار طولانی این غار حکایت دارد. غار نمکدان در جنوب غربی قشم و در فاصله 90 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است.
از دیگر مناطق دیدنی قشم می توان به اختصار به مکان هایی چون سد گوران، دره تندیس های قشم، دره مجسمه ها، دره سکوت، قلعه پرتغالی ها اشاره کرد. همه ی این ها و چندین و چند مکان دیگر که همه و همه حاکی از زیبایی های این جزیره ی بی نظیر است.
اجاره خودرو در قشم

خودروهای لوکس برای گردشگری

ماشین های لوکسی چون مازراتی گیبلی، بنز C200، دوج چلنجر، کادیلاک ، اف جی کروز، تویوتا لندکروز و... را می توانید با قیمت های مناسب اجاره کنید. حتی شنیدن اسم این برندها و ماشین ها و تصور رانندگی با آن ها در جزیره ی زیبای قشم لذت بخش است چه برسد به تجربه ی آن.
قدرت موتور عالی، امنیت فوق العاده ، زیبایی مسحورکننده و... از جمله ی قابلیت های این ماشین های لوکس است. شما می توانید باتوجه به نیاز و سلیقه ی خودتان ازبین این ماشین ها انتخاب کنید.

آسایش و آزادی عمل

شما می توانید به راحتی از شعبه ی دریافت خودروی اجاره ای در فرودگاه قشم خودروی مورد نظر خود را دریافت کرده و سفر خود را آغاز کنید. شما می توانید خودروی مد نظر خود را به صورتاجاره خودرو باراننده و اجاره خودرو بدون راننده اجاره کنید؛ طبیعتا هنگامی که خودرو را بدون راننده به خدمت بگیرد تمامی مسئولیت ها به عهده خودتان است اما از طرفی لذت رانندگی در یک خودرو لوکس را می توانید تجربه کنید.
اجاره کردن خودرو در قشم، آزادی عمل و امکان رفتن به هرجایی را به شما می دهد که با تاکسی گرفتن یا اتوبوس سوارشدن نمی توانید از چنین امکاناتی استفاده کنید. مثل مکان های خاصی مانند برخی از رستوران های محلی و یا بعضی از مناطق بومی که با تاکسی های خطی و اتوبوس قابل دسترسی نخواهند بود. زمانی که خسته از راه طولانی به فرودگاه یا ترمینال می رسید هیچ چیز راحت تر از یک خودروی آماده نیست.

دیدگاه شما

فرمول: 43 - 24
02149934