توضیحات کامل تحویل و عودت خودرو اجاره ای در کافه رنت


تحویل و عودت خودرو اجاره ای در کافه رنت

برای اجاره خودرو، بهتر است از پیش به مطالبی توجه داشته باشید. قطعاً قبل از عقد قرارداد، قرارداد اجاره از سوی شرکت کافه رنت برای مطالعه و امضا در اختیار مشتری قرار می گیرد؛ اما دانستن مطالبی چون چگونگی تحویل خودرو و چگونگی عودت آن توسط مشتری امری ضروری است. در این مقاله به طور کامل نحوه تحویل و عودت خودرو اجاره ای را برای شما توضیح می دهیم.

مرحله اول ارتباط با کارشناسان

ارتباط با کارشناسان

قبل از اجاره خودرو و به منظور رزرو خودرو، چه به صورت تلفنی و چه به صورت آنلاین، باید با شرکت اجاره خودرو کافه رنت تماس حاصل کنید. کارشناسان مجموعه کافه رنت، کاملاً باحوصله و دقیق شما را راهنمایی کرده و نکات مهم را به شما اطلاع می دهند.
شما زمان تحویل و شعبه مورد نظر خود را برای تحویل ماشین، در هنگام سفارش ماشین مشخص می کنید. مدارک لازم که باید به همراه داشته باشید، قیمت و هزینه ها به شما اعلام می شود.

زمان و محل تحویل و عودت

خودروهای اجاره ای کافه رنت

تقریباً می توان گفت زمان تحویل، مهم ترین بخش کل فرایند اجاره ماشین بشمار می رود. در زمان تحویل، قراردادی به شما داده می شود؛ در این قرارداد ضمن شرایط درخواستی شما و هزینه های از پیش تعیین شده، شرایط کنونی ماشین مورد نظر و دیگر مواردی چون محل عودت ماشین و چگونگی شرایط عودت آن نوشته شده است. زمان عودت برای شما باتوجه به تعداد روزهای اجاره ماشین، برای شما تعیین می گردد. محل عودت نیز باتوجه به راحتی مشتری و نزدیک ترین شعبه برای شما مشخص می شود. شرکت کافه رنت شعبه های تحویل و عودت فرودگاهی نیز دارد که کار را برای مشتری هایی که با هواپیما سفر می کنند، بسیار راحت کرده است.

شرایط تحویل گرفتن و تحویل دادن خودرو

• اگر اجاره ماشین با راننده شده باشد، تمامی مسئولیت ها بر عهده ی راننده است. اما اگر بدون راننده اجاره شود، مبلغی تحت عنوان ضمانت از مشتری گرفته می شود. این مبلغ برای خسارات احتمالی، به عنوان ضمانت نزد شرکت نگهداری می شود. اگر خسارتی به خودرو وارد نشده باشد، این مبلغ به طور کامل به مشتری برمی گردد.
• شرایط کنونی ماشین قبل از تحویل توسط شرکت کافه رنت چک شده است و پس از عودت نیز، ماشین اجاره ای چک خواهد شد تا از وارد نشدن خسارت اطمینان حاصل شود. مشتری می تواند قبل از تحویل ماشین را به طور کامل مشاهده کند و بررسی مورد نیاز خود را انجام دهد.
اجاره ماشین بدون راننده با باک پر بنزین تحویل مشتری داده می شود، بنابراین مشتری موظف است که درهنگام عودت ماشین، ماشین را با باک پر تحویل دهد. تمامی مطالب مورد نیاز شما در قرارداد شما ذکر شده است.

کلام آخر

تمامی این مطالب برای راهنمایی شما عزیزان است. شرکت کافه رنت می کوشد که به بهترین شکل شرایط را برای سفری خاطره انگیز برای شما فراهم کند. قطعاً هدف اول شرکت کافه رنت، سهولت شما برای اجاره خودرو می باشد.

دیدگاه شما

فرمول: 38 + 8
02149934