اجاره تاکسی تشریفاتی (CIP) در فرودگاه مهرآباد

مهرآباد یکی از بزرگ ترین و مهم ترین فرودگاه های کشور است که هر روزه تعداد زیادی پرواز در این فرودگاه فرود می آیند و افراد زیادی قصد خروج از این فرودگاه را دارند. برای این افراد تاکسی های مهرآباد وجود دارند و می توانند آنها را به سراسر کشور ببرند. دو نوع تاکسی معمولی و تشریفاتی برای مسافران وجود دارد که با توجه به شرایط مسافران می توانند انتخاب کنند. حال باید ببینیم که تاکسی های تشریفاتی چه قوانینی برای اجاره دارند و چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم. در این مقاله قصد داریم در مورد اجاره تاکسی تشریفاتی در فرودگاه مهرآباد صحبت کنیم و ببینیم که چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم و چه فواید و مزایایی برای مسافران دارند.

چرا به جای تاکسی معمولی از تاکسی تشریفاتی استفاده کنیم؟

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر کند این است که چرا به جای تاکسی معمولی از تاکسی تشریفاتی استفاده کنیم؟ در حالی که تاکسی های فرودگاه وجود دارند و می توانیم بدون مشکل از آنها استفاده کنیم. باید در پاسخ بگوییم که شرکت های تاکسیرانی که در فرودگاه مهرآباد حضور دارند نرخ کرایه تاکسی معمولی دارند و با توجه به شرایط جوی و ساعت و تاریخ مسافرت ممکن است هزینه آنها تغییر کند یا در دسترس نباشند و زمانی که شما مراجعه می کنید نتوانید تاکسی مناسب با قیمت مد نظر خود را پیدا کنید. تاکسی های تشریفاتی اصولا امکانات ویژه ای دارند و افراد می توانند از پیش تاکسی مورد نظر خود را رزرو کنند و قیمت آن تغییری نمی کند. همچنین با تابلوی نام مسافر در فرودگاه از افراد استقبال می شود و خودروها اصولا لوکس و مدرن هستند و رانندگان مجرب و خوش برخوردی نیز برای این ناوگان رانندگی می کنند. تعرفه آنها نیز از پیش مشخص است و قیمت آنها تغییری نمی کند.

استفاده از تاکسی تشریفاتی فرودگاه مهرآباد چه مزایایی دارد؟

مهم ترین مزیتی که تاکسی تشریفاتی دارد این است که قیمت آن از پیش مشخص است و دیگر نیازی به چانه زنی نیست. شما از پیش می دانید که چه میزان هزینه ای بابت این سفر قرار است پرداخت کنید. مورد بعد این است که با توجه به اینکه از قبل تاکسی را رزرو کرده اید درب فرودگاه می توانید سوار شوید.
به این طریق در زمان خود صرفه جویی می کنید چرا که دیگر نیاز نیست به دنبال تاکسی بگردید. با توجه به اینکه در فرودگاه با چمدان هستید و ممکن است شرایط خوبی برای سپری کردن زمان و جستجو کردن تاکسی نداشته باشید استفاده از تاکسی های تشریفاتی می تواند برای شما بسیار مفید باشد.
علاوه بر این ها امنیت شما نیز تضمین است. چون با توجه به اینکه تاکسی های تشریفاتی از شرکت های مطمئنی هستند شما مطمئن هستید که مشکلی در مسیر ایجاد نمی شود و با امنیت و سلامت کامل به منزل می رسید.
نکته مهم تر این است که در مقایسه با تاکسی، هزینه کمتری پرداخت می کنید. به این صورت که شما از قبل ماشین را رزرو می کنید و نسبت به اجاره کردن یک خودرو هزینه کمتری پرداخت می کنید و حتی اگر بخواهید مسیر خود را تغییر دهید و یا مدت بیشتری با تاکسی سفر کنید می توانید این کار را با هزینه بیشتر انجام دهید.
شرکت های اجاره ماشین و ماشین های تشریفاتی اصولاً به شما اختیار می دهند که چه نوع ماشینی را انتخاب کنید و هر نوع ماشینی که دوست داشته باشید می تواند در اختیار شما قرار گیرد.

رزرو تاکسی تشریفاتی مهرآباد چگونه است؟

با یک سرچ ساده در اینترنت به راحتی می توانید وبسایت شرکت های تاکسی های تشریفاتی را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید. شرکت کافه رنت یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های اجاره خودروهای تشریفاتی ، لوکس ، ایرانی و خارجی می باشد. در طی تماس خود اعلام کنید که می خواهید تاکسی تشریفاتی اجاره کنید و مدل ماشین انتخابی، با راننده یا بدون راننده بودن، اطلاعات پرواز، نام مسافر، شماره تماس مسافر، تعداد همراهان و تعداد چمدان ها را ذکر کنید. به همین راحتی می توانید یک تاکسی تشریفاتی اجاره کنید و تاکسی در زمان مقرر در فرودگاه حاضر است و شما می توانید از این خدمات استفاده کنید. همچنین باید مدارک شناسایی و کارت پرواز خود را برای شرکت ها ارسال کنید. اگر قرار است ماشین بدون راننده داشته باشید و خود شما رانندگی آن را بر عهده بگیرید، باید گواهینامه و کارت شناسایی خود را برای آنها بفرستید. برای این کار حداقل باید 20 سال سن داشته باشید و گواهینامه شما باید 6 ماه اعتبار داشته باشد. علاوه بر این پرداخت دیپازیت یا مبلغی که به عنوان بیعانه گفته می شود نیز الزامی است.

پیش از اینکه تاکسی تشریفاتی اجاره کنید بهتر است اطمینان حاصل کنید که شرکتی که این کار را برای شما انجام می دهد شرکت معتبری است و خدماتی پیش از این نیز داشته است. وبسایت شرکت های مختلف را بررسی کنید و ببینید که کدام یک قیمت مقرون به صرفه تری دارند و خدمات بهتری ارائه می کند.

تاکسی های تشریفاتی فرودگاه مهرآباد به چه مناطقی سرویس می دهند؟

برای بسیاری از افراد مهم است که بدانند تاکسی های تشریفاتی مهرآباد به چه مناطقی سرویس می دهند. اگر بخواهید به هر نقطه از شهر یا حتی خارج از شهر و شهرهای دیگر مراجعه کنید، این تاکسی ها در اختیار شما هستند و می توانید با توجه به مسیر، هزینه آن را پرداخت کنید.

هزینه تاکسی تشریفاتی مهرآباد ثابت است یا تغییر می کند؟

یکی از موضوعات مهم در هنگام کرایه تاکسی تشریفاتی، پرداختن به هزینه است. برخی از شرکت هایی که تاکسی های تشریفاتی اجاره می دهند ممکن است روزانه این کار را انجام دهند. یعنی هزینه با توجه به میزان زمانی که ماشین در اختیار شما است محاسبه شود. برخی دیگر ممکن است بر اساس مسافت این کار را انجام دهند. حتی برخی ممکن است هزینه ثابتی داشته باشند. در کل بهتر است پیش از اینکه ماشین را اجاره کنید در جریان نوع قیمت گذاری آن باشید و با شرکت مربوطه صحبت کنید.

کلام آخر

با توجه به اینکه امروزه تاکسی های تشریفاتی وجود دارند، افراد می توانند با توجه به هزینه ای که می خواهند پرداخت کنند با شرکت های مختلف در این زمینه صحبت کنند و بهترین خدماتی که می توانند را دریافت کنند. به این طریق دیگر نیاز نیست در فرودگاه منتظر تاکسی بمانند و برای قیمت ها چانه زنی کنند و هزینه و زمان زیادی را برای این موضوع صرف کنند. امروز شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند که می توانید آنها را از طریق سرچ در گوگل پیدا کنید و با آنها ارتباط بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

دیدگاه شما

فرمول: 43 + 26
02149934